Oktober / November 2020 Baby's! ♥

O wat irritant, ik had een heel verhaal getypt en hij heeft hem niet geplaatst. @zonneschijn, ook hier een oudste die veel huilde en een mama die zich gelukkig altijd heeft laten leiden door haar moederinstinct. (Al heb ik net zoveel onzekere momenten gekend als ieder ander en nu bij Charlie voel ik ze ook echt weer) Ik val wat tussen wal en schip als het op de opvoeding van de kids aan komt in vergelijking met familie en vrienden.. Maar natuurlijk ouderschap is wel een begrip waarin ik me het beste kan vinden.
@sam, heel herkenbaar wat je schrijft. Alleen geen officiële huilbaby maar wel een baby die heeeeeel veel huilde.
@dreamer, wat fijn dat de maagzuurremmers helpen. Ik hoop dat dat het ontbreken stukje van de puzzel is/was. Luister goed naar je onderbuik want ervaring doet mij geloven dat die altijd de waarheid spreekt. Wij hebben geloof ik net sprong 3 achter de rug. iig die van 12 weken.

Hier vandaag niet deel 2 van de provocatietest kunnen doen. Ik werd gister ineens mega verkouden en kreeg er vannacht en vanochtend een kriebelhoest bij. Dus test ingepland, en ja hoor halverwege de dag geen klachten meer? maar heb de (snel)test wel laten doen en ben negatief bevonden dus nu morgen het ziekenhuis bellen voor een nieuwe afspraak.
Hier inderdaad ook lekker genoten van het weer. Zondag de oudste op de slee en Charlie in de draagzak en gister een stuk in de wandelwagen (al was dat niet de makkelijkste wandeling ooit?)

De kleine man heeft tijdens de echo de boel op stelten gezet, in positieve zin! De luier moest natuurlijk uit en meneer vond het prachtig. Draaien, lachen, kraaien en kreetjes van plezier. Hij bleef zeer alert en geïnteresseerd om zich heen kijken. ? De man die de echo af nam stond met verbazing te kijken en vroeg zich werkelijk af waarom Logan daar was. Hij kon alles makkelijk bewegen en was super vrolijk dus hij denkt dat er niets aan de hand is. We wachten volgende week even af?
Petje af voor jullie dames, het lijkt me heel moeilijk om positief te blijven als je een baby hebt die veel huilt?

Ja hoor zonneschijn.. ga idd gewoon mee in het ritme van haar.. lijkt me beetje onnatuurlijk om haar een bepaald iets af te dwingen... Per dag is haar slaap behoefte ook wisselend.. ze zal het zelf wel weten wat ze nodig is 
Haha wat grappig dat Logan vaker komt als je man thuis is s nachts haha.. 
Ja heb winterbanden.. gelukkig wel en was via de grote wegen goed te doen.. uurtje onderweg IPV 35-40 minuten

Oooh hopen dat de maagzuurremmers helpen hoor..
Sprongetje  wacht ik nog steeds op voor mijn gevoel maar CB arts was tevreden.. ze kijkt naar haar handjes en goed op gewicht en lengte.. 6,1 kg en 62,5 cm.. precies volgens het groei schema.. ? en op haar buik draait ze al op haar zij.. ?

Balen dat deel 2 niet kon zonnebloem!

Wat fijn dat het rijden goed gegaan is cardio.

En inderdaad fijn dat de echo op het eerste gezicht goed leek. Wij moeten ook maar door een corona uitbraak in het ziekenhuis gaat het bij ons voorlopig niet door.  Nou verwacht ik geen gekke dingen maar het in de familie dus dan is de echo van de heupjes standaard.
Hier verder geen bijzonderheden. Alles gaat zijn gangetje.

Alsof het kind ruikt dat mn werkriedel over is. 2e nacht dat meneer van 20 tot 5 slaapt en daarna nog anderhalf uur/2uur!! Na complete slaApdeprevatie moet ik zeggen dat ik herboren ben ? nou hopen dat het zo blijft ?✌️
Wat fijn dat de echo zo goed ging!!
Al de schaatsen uit het vet gehaald?
Zag hier al veel mensen op de vijver ? vooral coronaproof in grote groepen?

Hier hebben manlief en de peuter vandaag op de schaatsen gestaan. Ik ga morgen, voor het eerst in 10 jaar of zo ?
Hier is mijn laatste vrije week afgelopen.. vanaf dinsdag weer aan de slag. Mag de eerste twee weken kennis maken met het team en lekker boventallig meedraaien. Dus er weer rustig in komen.

Hoe gaat het met jullie???

@zonnebloempje: spannend, heb je zin om weer te beginnen? Succes met het schaatsen morgen?
@Samsonnn: Joh, wat heerlijk! Ik help mee hopen dat het zo blijft voor je! Ga je ook schaatsen? ?
Hier is het sinds gisteren weer drama, letterlijk. Meneertje maakt overal een drama van, hij krijst echt! Hij slaapt ook weer slecht, overdag veel korter en in de nacht komt hij (nog) vaker.
Hij maakt zich op schoot en in bed helemaal klein (knietjes naar zijn buik) en krijst het uit, ik snap niet wat er is... Ik zou denken krampjes ook omdat hij keihard op zijn vuist gaat sabbelen. Wij gingen dan altijd fietsen met zijn beentjes maar ook dat bied geen soelaas... Hij heeft ook momenten dat hij ineens intens vrolijk is en dingen doet die hij voorheen niet deed. Kan toch niet alweer een sprong zijn? Die is rond 19 weken maar kan zich al aandienen vanaf 14. 
Vannacht na drieën geen oog meer dicht gedaan, ben aan het waken, omdat hij weer zo vaak wakker is.
Ik krijg morgen een babyfoon met camera om overdag te zien wat hij uitspookt in bed(ben ook bang dat hij op zijn buik draait).
Zo, zeur modus uit!
Geniet van het weekend dames!

Terug
Bovenaan