Wij hebben iedere dag in de sneeuw gewandeld en gesleed. En dochter met partner vandaag op het ijs geweest. Morgen gaan we met z'n allen. Ben benieuwd hoe lang zoonlief (12 weken) het goed vindt. En of ik nog op de schaats durf!Hier nog 2 weken verlof. Ritme qua voeding is er redelijk. Als ik de late voeding oversla dan komt ie 2x. Of zal het aan een sprongetje liggen. Hij is veel meer alert, brabbelt veel, gebruikt echt zijn handen en laat zich veel meer horen. Heerlijk. Maar ook wat meer mopperig vooral eind van de middag en avond. Vind hem nu ook zwaar worden met wiegen.
Merk dat ik zelf echt richting max zit met een 'zeurderige' peuter dochter, een iets meer hongerige baby en het 24 uur mama zijn. Ben zo toe aan iets anders maar vind het ook lastig om alles straks los te laten. Pff, denk dat ik de komende 2 weken tot werken nog wel een meltdown krijg.
Merk dat ik zelf echt richting max zit met een 'zeurderige' peuter dochter, een iets meer hongerige baby en het 24 uur mama zijn. Ben zo toe aan iets anders maar vind het ook lastig om alles straks los te laten. Pff, denk dat ik de komende 2 weken tot werken nog wel een meltdown krijg.