Ik was gister voor het eerst in 8 jaar een dagdienst gaan draaien. Na 2 uurtjes ontving ik al een lief filmpje waarin mn peuter mij vertelde hoe lief ze me vond, dat ze me miste. Zo lief precies wat ik nodig had na die horror van afgelopen weken. Ze heeft indd tijd van me weg nodig. Andere uitdagingen en andere mensen. Het was gister middag en avond vanouds weer gezellig en ze hebben allebei vannacht megagoed geslapen. Owen heeft gewoon van 20 tot 6.30u geslapen! Dat is gewoon 10.5 uur!! Ik heb zelf gewoon 7 uur geslapen!! Dat is een mega record! Mn borsten vonden het niet zo leuk maar dat terzijde ??? zelfs de peuter kwam netjes om 7 uur ipv 5/6u. Ik weet niet of er hier meer mensen zijn die enorm stoeien met een slaaptrainer wekker die volledig genegeerd word. Ik heb nu een smartlamp in haar nachtlampje gedraaid snachts is deze rood vanaf 7 uur word deze groen kan ze niet jokken over dat ze t nie ziet want dr hele kamer is felgroen ? snachts overgeschakeld naar oranje/rood anders werd haar kamer een beetje freaky ? hier nu echt een duidelijke punt zichtbaar in zn smoeltje en de welbekende zure poep ? ik hoop dat ie snel doorkomt, bij zn zusje duurde het altijd eeuwig dat moment dat de eerste stipjes zichtbaar werden en dat ze daadwerkelijk door het tandvlees staken. Hij knabbelt dan ook echt overal op. Zit ook enorm te wrijven met doekjes der langsop. De bijtring snapt hij jammer genoeg niet. Ik geloof zeker in de werking van stenen (versteend hout) heb toevallig vorige week van alles besteld, rozenkwarts voor mn dochter en aventurijn voor mijn zoontje. Voor mezelf een tijgeroog armband die natuurlijk meteen de eerste dag ontploft is ?zul je altijd zien.
Ik zag dat het volgende week 14 graden word ? das het betere spul ???
Wat goed! Ik hoop dat je snel wat hoort van je sollicitatie
Ik zag dat het volgende week 14 graden word ? das het betere spul ???
Wat goed! Ik hoop dat je snel wat hoort van je sollicitatie