[quote quote=10410604]Krijgen bij jullie die kleintjes al pap of hebben ze al een hapje gehad??[/quote]
Nee! Ik kijk halsreikend uit naar die vier maanden ? Ik wacht zo lang mogelijk omdat mijn eerste ook veel moeite had vast voedsel te verteren, krampjes kwamen terug. Logan is er wel echt aan toe! Kijkt het eten van ons bord en begint te smakken?
Vandaag uitslag van de echo gehad, nou ja soort van. Orthopeed vond het belachelijk dat ze een echo hadden gemaakt en moest daar ter plekke toch een foto maken. Continu lang wachten tussendoor, die kleine man was op. Er zijn geen afwijkingen! ? Hij is minder lenig aan zijn linkerkant zei ze (hij is ook een lekkere dikke baby natuurlijk haha). Geeft verder geen problemen. Over twee maanden en controle foto om te kijken of er echt geen afwijkingen zijn.
Vanwege corona is onze eigen zaak gesloten, ik begin het nu toch echt wel te missen. Wordt dadelijk sowieso lastig om het te combineren met Logan. Opvang is hier drama en de tijden zijn niet regulier dus wordt moeilijk om überhaupt opvang te vinden rond die tijden. Gelukkig zat personeel in dienst dus kan eventueel weg blijven, als ik dat wil haha.