Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Heel herkenbaar helga, ik wil ook doorlopen op die fabriek. ? anders duurt zon dienst me veulssss te lang hihi.
De reden dat ik me overal op inlees is ondat niks vanzelf ging bij de oudste ? als mijn jongste mijn oudste was had ik er precies hetzelfde in gestaan ????

[quote quote=10410604]Krijgen bij jullie die kleintjes al pap of hebben ze al een hapje gehad??[/quote]
Nee! Ik kijk halsreikend uit naar die vier maanden ? Ik wacht zo lang mogelijk omdat mijn eerste ook veel moeite had vast voedsel te verteren, krampjes kwamen terug. Logan is er wel echt aan toe! Kijkt het eten van ons bord en begint te smakken?
Vandaag uitslag van de echo gehad, nou ja soort van. Orthopeed vond het belachelijk dat ze een echo hadden gemaakt en moest daar ter plekke toch een foto maken. Continu lang wachten tussendoor, die kleine man was op. Er zijn geen afwijkingen! ? Hij is minder lenig aan zijn linkerkant zei ze (hij is ook een lekkere dikke baby natuurlijk haha). Geeft verder geen problemen. Over twee maanden en controle foto om te kijken of er echt geen afwijkingen zijn.
Vanwege corona is onze eigen zaak gesloten, ik begin het nu toch echt wel te missen. Wordt dadelijk sowieso lastig om het te combineren met Logan. Opvang is hier drama en de tijden zijn niet regulier dus wordt moeilijk om überhaupt opvang te vinden rond die tijden. Gelukkig zat personeel in dienst dus kan eventueel weg blijven, als ik dat wil haha.

Hey!
Ik heb het overleefd ? en ben helemaal kapot! En Charlie ook. Die ligt heerlijk op mij te slapen.
Hier ga ik wachten met hapjes totdat Charlie goed zelfstandig kan zitten. Dus geen vast moment. Hij is nu net 3 maanden en vind alles wel prima.
Bij de.oudste googlde ik dat soort dingen ook pas als het aan de orde was. Bij sprongetjes ook, pas als hij humeurig, of huilerig was ging ik pas kijken hoe het kon?
Ik ga met de beentjes omhoog! Morgen op kennismakingsgesprek op de toekomstige school van Logan.. nog 8 weken en dat wordt hij alweer 4!

[quote quote=10410490]Heel herkenbaar helga, ik wil ook doorlopen op die fabriek. ? anders duurt zon dienst me veulssss te lang hihi. De reden dat ik me overal op inlees is ondat niks vanzelf ging bij de oudste ? als mijn jongste mijn oudste was had ik er precies hetzelfde in gestaan ????[/quote]
Kan me voorstellen als je steeds tegen dingen aanloopt dat je wel meer onderzoekt

Heb late dienst en krijg berichtje dat ze op de opvang zagen dat er een tandje doorkomt.. dit weekend kon ik nog niks vinden..? morgenochtend meteen ff die mond bekijken,?

Nog geen pap hier Sam.. ga over twee weken als ze 4 maanden is beginnen met beetje geprakte banaan denk ik.. 

Oh eigen bedrijf in corona lijkt me lastig. Flex opvang ook geen optie?? Wat fijn dat het allemaal goed was;!! ♥️

Hihi hier ook al belachelijk zure kak ? hij had vanmorgen aardig geterroriseerd op de opvang ? vanmiddag poeslief bij mij ??

Tjeempie wat een nare tijd voor een eigen zaak! Ik hoop dat jullie je door de malligheid heen kunnen worstelen. ? heeft de corona veel effect? Of kunnen jullie met internet en andere manieren aardig doorkomen?

Wat fijn dat de echo goed was!! ✌️✌️
Hihi helga speur ze morgenochtend!

Myr succes op school! Hier word de oudste vd zomer ook vier. Een paar vriendjes zijn begonnen op school.. bizar hoe hard dat gaat!

Terug
Bovenaan