Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Onze eigen zaak is een zwemschool dus is voornamelijk fysiek ter plaatse. Er is natuurlijk administratie wat ik thuis doe maar dat is maar één klein deel. Het ligt dus volledig stil. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat met de corona maatregelen die wij regelmatig opgelegd kregen we nauwelijks normaal les konden geven. Ook het personeel moest onderling afstand houden en we mochten de kinderen in het water niet helpen... Onwerkbaar.
Ik hoop dat we na deze lockdown weer op een normale manier kunnen beginnen. Er is nog nooit een uitbraak in een zwembad geweest?

Ooh zonneschijn wat leuk! Ik ben zelf 2 jaar zwemjuf geweest, maar door zware hoofdpijn klachten tijdens deze zwangerschap moest ik met 16 weken echt stoppen want het klimaat in het doelgroepen bad was niet echt bevorderlijk ?
Ik weet van mijn bazen dat ze het heel zwaar hebben met de zwemschool en ook duimen zo snel mogelijk weer te beginnen. Zelf mis ik het ook, maar ik werkte alleen op zaterdagmiddag en met 2 kids, heb ik besloten eerst te stoppen met les geven.
Wel gaan we straks met Logan weer peuter/kleuter survival doen en dan begint Logan in oktober (als hij 4,5 is) met A. Nu al zin in.
Ik ga duimen dat jullie snel weer open mogen?

Hier echt een moe mannetje. Gister kwart voor 11 laatste fles. Toen vanochtend om 6 uur weer en is direct daarna weer verder geslapen en slaapt nu nog steeds! Wordt verwend hier

Zonneschijn wat leuk een zwemschool! Maar wel heftig dat het echt stil ligt ?ik hoop dat jullie straks een inhaalslag kunnen maken ☺️

Cardio hihi tis vaak wat lastig te zien in het begin vooral als die gasten niet stilliggen ???

Ja me moeder zei al tis vaak een verdikking in het begin haha . Nou ik zie het wel.. poepluiers zijn weer als vanouds..

Vandaag speelgoed bal gegeven voor de grap maar ze heeft er toch lol mee haha

Hihi leuk he! We hadden een soort van vibrerende alpaca knuffel voor in de box van mn werk gekregen ? ik zei al tegen mn baas istie voor mij of de baby ?? maar schijnbaar toch voor de baby.. ow snapt nu hoe die werkt lachen dat hij doet! Ook het spiegeltje aan de babygym vind hij helemaal geweldig ?

@Zonnebloempje; Wat grappig haha! Ik ben blijven werken tot drie weken voor de bevalling (Logan was negen dagen eerder). We zaten middenin die corona ellende en het gaf enorm veel stress. Ik ving de ouders en kinderen op om ze daarna mee te geven naar beneden om zich zelfstandig om te kleden. Ouders mochten niet mee (regels gemeente). Hierdoor kreeg ik een bak ellende over me heen.. Ik snap de ouders wel maar het waren regels waar wij ons aan moesten houden anders werden we gesloten. We hebben zelfs bedreigingen binnen gekregen, alle zwemverenigingen en zwemscholen in die gemeente. Toen eenmaal aan het licht kwam dat de regels vanuit de gemeente kwamen stopten de bedreigingen eindelijk. Dat hopelijk nooit weer...
Toevallig is er het vandaag een nieuwsbericht geweest over de zwemlessen, dat deze ellende ervoor gaat zorgen dat er meer verdrinkingen deze zomer plaats zullen vinden. Indirecte doden door corona?.
Bedankt voor het meeduimen ?. We hebben geen babyzwemmen, omdat de uren die wij huren niet echt geschikt zijn daarvoor ?
Vandaag voor het eerst lopend Conor naar school gebracht met Logan in de wagen. Het is nogal ver (2,4km alleen heen) maar mijn oudste vond het heerlijk! Straks weer ophalen op dezelfde wijze aangezien manlief aan het werk is. Groot nadeel was wel dat Logan op de terugweg in slaap viel en na twintig minuten weer wakker was. Geprobeerd op bed te leggen maar meneer vond dat hij weer genoeg had geslapen?
We hebben prachtig weer in het verschiet, geniet ervan dames! Gaan jullie nog weg in de voorjaarsvakantie?

Nee ik moet gewoon werken.. ?
Ah heerlijk zo'n wandeling.. ik heb ook even gewandeld vanmiddag.. 
Ik heb de inieminie witte puntjes aan de voorkant van het ondergebit gespot ??

Terug
Bovenaan