@Zonnebloempje; Wat grappig haha! Ik ben blijven werken tot drie weken voor de bevalling (Logan was negen dagen eerder). We zaten middenin die corona ellende en het gaf enorm veel stress. Ik ving de ouders en kinderen op om ze daarna mee te geven naar beneden om zich zelfstandig om te kleden. Ouders mochten niet mee (regels gemeente). Hierdoor kreeg ik een bak ellende over me heen.. Ik snap de ouders wel maar het waren regels waar wij ons aan moesten houden anders werden we gesloten. We hebben zelfs bedreigingen binnen gekregen, alle zwemverenigingen en zwemscholen in die gemeente. Toen eenmaal aan het licht kwam dat de regels vanuit de gemeente kwamen stopten de bedreigingen eindelijk. Dat hopelijk nooit weer...
Toevallig is er het vandaag een nieuwsbericht geweest over de zwemlessen, dat deze ellende ervoor gaat zorgen dat er meer verdrinkingen deze zomer plaats zullen vinden. Indirecte doden door corona?.
Bedankt voor het meeduimen ?. We hebben geen babyzwemmen, omdat de uren die wij huren niet echt geschikt zijn daarvoor ?
Vandaag voor het eerst lopend Conor naar school gebracht met Logan in de wagen. Het is nogal ver (2,4km alleen heen) maar mijn oudste vond het heerlijk! Straks weer ophalen op dezelfde wijze aangezien manlief aan het werk is. Groot nadeel was wel dat Logan op de terugweg in slaap viel en na twintig minuten weer wakker was. Geprobeerd op bed te leggen maar meneer vond dat hij weer genoeg had geslapen?
We hebben prachtig weer in het verschiet, geniet ervan dames! Gaan jullie nog weg in de voorjaarsvakantie?