Oktober / November 2020 Baby's! ♥

@zonneschijn, jeetje bedreigingen ? het moet toch niet gekker worden. Ik hoop dat de rust snel weerkeert en jullie weer lekker van start kunnen.
@cardio, jeeeeej tandjes! Wat leuk zeg.

Hier hebben we een schaterlach van Charlie case lukken leggen. Is echt zo schattig ? morgen deel 2 van de provocatietest.
Dit weekend gaan we lekker fietsen en wandelen denk ik.

Hoe is het met de rest??

Tjee wat heftig, kan me voorstellen dat dat enorm naar is geweest vooral hoogzwanger. Vind sowieso veel vd regels zo krom. Verkoop het maar ? bij de 1e lockdown moesten we bewoners continu vertellen dat ze NIET naar het dorp mochten (1 straat verderop hou ze maar tegen..) en als ze het wel deden 14 dagen quarantaine op hun “appartement”. Nou succes met die generatie. JA SNOTNEUS WIE BEN JIJ OM MIJ HUISARREST TE GEVEN!!
Ook indd familie weren, die ook “stiekum” langskwam. Ook vaak dreigen of agressie bij de deur. Vond dat wel heftig soms. Vooral omdat ik de maatregelen wel snap, maar er niet volledig achter sta.

Wat naar Sam dat je ook met die gevolgen te maken hebt gehad. Zo vervelend....
Hier hebben we vandaag deel 2 van de provocatietest gehad, en Charlie is deze keer veel relaxter dan de vorige keer. Ondanks dat ik toen mijn twijfels had, ben ik er nu zekerder van dat hij de vorige keer de "verkeerde' voeding heeft gehad. Wat me aan het twijfelen maakte was de heftigheid van de reactie. Want de.oudste had het toch echt wel heftiger. Aankomende woensdag hebben we telefonisch consult, en dan horen we hoe of wat.

Verder breid de schaterlach zich echt uit. We hoeven maar een beetje gek te doen en meneertje ligt helemaal in een deuk? 
Geniet van het weekend allemaal! Hoop dat alles goed gaat

Fijn dat Charlie zo relaxed was! Hier schrok ik van de eerste schaterlach!
Meneer zit duidelijk in zijn volgende sprong, ik geloof dat we het ergste al achter de rug hebben? Hij draait alles 180 graden om, ik ga er lekker in mee maar lastig is het wel?. Fles geven is werkelijk een opgave geworden, maaiende armen en benen, draaien, rechtop gaan zitten.... Meneer is ineens heel erg beweeglijk, heel grappig? Ook luier verschonen is hilarisch, benen gooit hij de lucht in en draait tegelijk, probeer dan maar eens de luier goed om te doen haha. We laten hem veel in zijn blootje spelen, hij is alles aan het ontdekken met zijn voeten. Ik vind dit een hele leuke sprong! 
Hij krijgt duidelijk tandjes door, hij sabbelt overal op een kwijlt enorm. Gekoelde bijtringen vind hij geweldig, ook stiekem op koude komkommer laten sabbelen, was ook favoriet!
Nu weer hebben besloten om toch een voeding om 21.30 uur te geven komt hij naar één keer in de nacht. Probleem is dat hij de ochtendfles voor de helft laat staan, hij heeft dus echt geen honger. Ook in de nacht gaat het niet zo vlot meer op (deze is op verzoek en is tussen 0.30 en 3.30 uur). Hebben jullie misschien tips?

Hey!
Ik heb helaas geen tips... Misschien voor de nacht een grotere speen gebruiken? Dan hoeft hij er minder hard voor te werken, terwijl hij al moe is.
Hier krijgt Charlie rond 22.30/23.00 de laatste fles en deze drinkt hij vaak slapend op. Maar door zijn ritme van om de 3/3,5 uur fles komen we vaak tussen 6 en 7 op de laatste fles die hij wakker op drinkt.
Ook speel ik met de hoeveelheid fles. Zoals gister heeft hij 2x 180 gehad en 3x 150.
Misschien in de avond/nacht een kleiner flesje aanbieden, in de hoop dat hij in de ochtend weer meer zin krijgt? Of de ochtend fles later geven, wanneer hij duidelijke honger signalen geeft?

Genieten jullie van het mooie weer? Gister zijn we een eind wezen fietsen. Daarna de peuter naar beppe gebracht om daar te logeren en ik heb vanochtend gewoon even een workout van 3 kwartier in de achtertuin gedaan.. (ik haat sporten, behalve zwemmen dus is een flinke overwinning ??) Gaan nu zo de peuter ophalen. Het huis is altijd net even te stil als hij uit logeren is

ja heerlijk weertje nu!

ooh ook geen tips.. heeft hij de nachtvoeding per se nodig? omdat hij 's ochtends nog vol is? Wordt hij daar echt 's nachts voor wakker? 

Onze dame begint nu echt meer te drinken blijkbaar... want m'n vriend moest de afgelopen 3 dagen overdag voor haar zorgen dus dan krijgt ze flesjes en hij moest bijvullen tot 190-200ml anders begon ze te huilen.. echt iets van de laatste dagen want ze krijgt standaard 1x per dag een flesje om 9u (omdat dit tijdstip lastig is op m'n werk om te kolven) en de andere 4 voedingen via de borst als ik vrij ben.. maar het was daarvoor echt 160-170ml, gaat snel zo.. m'n voorraad in de vriezer gaat sowieso snel op sinds ik werk haha...
CB zei laatst ja je moet voeden naar verzoek dus lastig om met borstvoeding te bepalen hoeveel ML ze wil.. Daar heb je dus ook niks aan haha.. Dan maar flesjes aanbieden van 190-200

Of hij in de nacht komt omdat hij honger heeft weet ik eigenlijk niet, ik geef het hem omdat hij wakker wordt en begint te huilen. Zodra hij echt hard gaat huilen is mijn andere knul ook wakker en dan heb je de poppen aan het dansen?. Logan drinkt dan ook wel. Nu iets verlaagd en dat accepteert hij prima maar de ochtend fles gaat nog steeds niet leeg haha. Dus heb het maar verdeeld in twee keer, omdat hij wel echt wat wil drinken als hij wakker wordt rond half zeven/zeven uur. Dan krijgt hij de rest zodra hij er om vraagt. Een beetje een rommeltje dus maar komt vast weer goed? Dankjewel voor het meedenken meiden!
Hoeveel krijgt ze nu dan Cardio? Ik dacht dat ik met 170 ml al ruim zat?
Lekker sporten met dit mooie weer is geen straf toch zonnebloempje??
Ik ben wel een echte sportfanaat. Zelfs tijdens mijn zwangerschap doorgegaan met vier keer per week sporten. Ben nu weer mijn oude regime aan het opbouwen. Heb alleen nog steeds heel erg last van weke kniebanden. Hebben jullie nog lichamelijke klachten?

Terug
Bovenaan