Oktober / November 2020 Baby's! ♥

@zonneschijn, het weer maakt het dragelijk maar ik vind eigenlijk alleen zwemmen een fijne sport. Dit heb ik als meisje ook altijd op hoog niveau gedaan.
Vandaag wel even rustig wezen wandelen want ik heb werkelijk overal spierpijn ?
Wat lastig met de flesjes van Logan.. inderdaad maar kijken wat hij zelf aangeeft. 

@cardio wat drinkt jullie meisje lekker zeg! Ik merk bij Charlie ook wel een op en neer systeem. Soms heeft hij een paar dagen dat hij meer wil drinken en dan zakt het weer af. Op dit moment zitten we hier op 5 a 6 flessen waarvan de meeste 150 en alleen de laatste fles 180 omdat hij 's nachts niet meer komt en anders echt te weinig krijgt.

Mss verandert het idd weer.. ik geef nu s ochtends 190 om 9u, alle andere voedingen aan de borst
De ene borst is met afkolven wel heel wisselend qua wat die geeft.. das wel irritant.. iemand daar ervaring mee met afkolven..soms geeft de borst 120 en soms maar 80 als ze er niet aan heeft gedronken.. die andere borst is royaler
Oh wat een fanatiek sporten tijdens de zwangerschap.. pfff daar had ik geen energie voor.. die zwangerschap lijkt zo lang geleden.. 
Ik ben zelf niet zo'n sporter maar ik wandel wel iedere dag . Merk nog wel af en toe mijn litteken van de keizersnede en s nachts zo'n last van zweten, hormonen denk ik?? ???
150 en 180 zijn ook mooie hoeveelheden toch .. van mij mag ze dat ook drinken haha.. ze wordt zo snel groot haha

Ik heb de eerste weken fulltime gekolfd en mijn linker gaf altijd meer ? Ik heb geen ervaring net eerst drinken en dan afkolven omdat Logan nooit goed live kon drinken.
Hier zitten we door dat rommelen weer rond 7/8 drink momenten, variërend van 100cc tot 170cc. 
Zijn nu op vakantie in Limburg en hij pakt alles best goed op moet ik zeggen. Zijn eigen beddengoed en knuffels mee. Hij slaapt nu zelfs nog?(na vannacht twee keer wakker dan hè?).
Zonnebloempje; zwemmen is ook heerlijk, ik hoop dat we weer snel in buitenwater kunnen zwemmen! Of vind jij in het zwembad fijner?

Ik ben echt een zwembad meisje. Al vind ik buiten zwemmen in de zomer ook wel fijn maar dan vooral met de kids erbij, niet zo zeer lange afstanden.
Hier hebben we morgen telefonisch consult met de uitslag van de provocatietest. Ben heel benieuwd.
Ben benieuwd of we vanavond horen dat de BSO weer open gaat. Zou zo fijn zijn om gewoon weer normaal te werken! En de zwemscholen natuurlijk ?

@zonneschijn, een franchise nemer uit Sint Nicolaasgav van de zwemschool waar ik les gaf: Mijn zwemschool gaat straks actie voeren in de hofvijver met een grote opblaasbare unicorn. Om aandacht voor de zwemscholen te vragen en z'n zorgen uit te spreken 

Hopen dat zwemles ook weer mag idd! 

Ooh wat veel voedingen weer.. pfff wat een gezoek zeg maar wel fijn dat hij goed slaapt op jullie vakantie.. lekker hoor!! 
Onze dame werd om 4u wakker, erg vroeg voor haar doen maar sliep al snel weer door tot kwart voor 7..  dus ander ritme qua tijdstippen.. afgelopen week ook al een keertje tot 7 dus dat mag best vaker ?

@zonnebloempje; Spannend, de uitslag van de test! Wat hoop je zelf dat er uit komt?
@Cardio; Heeft ze om vier uur wat gedronken of was ze gewoon even wakker? ?
Veel contactberoepen mogen weer maar zwemlessen niet, het is van de gekke!
Geniet van de prachtige dag, het schijnt wederom heerlijk te worden.

Hey! Ik hoopte zelf dat er uit zou komen dat er een allegie zit. Dit omdat ik tijdens het geven van borstvoeding al wist dat er een allergie/intolerantie zit. En dat gevoel klopt. De bevindingen van ons en de verplee komen overeen. Zij zag ook duidelijke signalen op de dag dat hij de 'verkeerde'voeding kreeg.
Dus vanaf nu krijgen we de voeding gelukkig vergoed.
Ik vind het ook waanzinnig slecht dat de zwemscholen niet open mogen, zeker nu de contactberoepen wel weer mogen beginnen. Te gek voor woorden! Hoop dat jullie ondanks het nieuws wel kunnen genieten van de vakantie!

Hoest met de rest? Drinkt je meisje nog steeds zo veel cardio?

Terug
Bovenaan