Oktober / November 2020 Baby's! ♥

@ zonneschijn - nee geen voeding gegeven, ze werd al snel rustig geloof ik want ik ben zelf ook weer in slaap gevallen haha
Maar vannacht was het half 6 geloof ik haha... even gevoed en sliep daarna wel door tot half 10 haha.. dus ik heb even meegeslapen! haha

wat fijn dat je antwoorden krijgt nu zonnebloem! wat voor voeding geef je nu precies?
Ja vanochtend ook weer flesje van 190 er zo in zonder problemen! haha.. komende 3 dagen weer werken overdag dus ben benieuwd of ze dan de 2 flessen die ze krijgt ook een volle 190-200 wordt. 
Hoeveel ml drinken die van jullie dan? Volgens mij werkt dat met flesvoeding wel wat anders toch? 

Hey!
Ja met flesvoeding is er zeg maar een max wat ze mogen hebben. Dit is een liter per dag of 30 schepjes voeding (dit laatste las ik laatst ergens)
Charlie drinkt 5 á 6 flessen op een dag, afhankelijk van hoe vroeg hij zich meldt in de ochtend. Vanochtend was het kwart voor 6. Ik speel vaaket de hoeveelheid in de fles. Vandaag was het 4x 150 en 1x 90 en ik laat hem vannacht komen en dan krijgt hij nog een keer 150. Gemiddeld komt hij op ongeveer 900ml per dag.
Hij krijgt op dit moment een speciale dieetvoeding van Hero.. de nutrasense pep. Dit omdat hier een minimale hoeveelheid lactose bij in zit. En ik er nog altijd van overtuigd ben dat het geen echte allergie is maar een intolerantie voor lactose.
Maar omdat hij nog steeds wel "veel" teruggeeft na een fles en zonder probiotica me 's nachts echt wakker houdt door krampjes wil ik vrijdag bellen met de leverancier en kijken of we op nutramigen over kunnen, daar zit helemaal geen lactose in. En dan wil ik die voeding even een paar weken proberen, omdat ik wil zien hoe hij het daar op doet.
Ben wel echt opgelucht dat er iets uit de test gekomen is, begon mijn eigen moeder gevoel al in twijfel te trekken??
Succes met werken de komende dagen!

Ooh niet twijfelen aan jezelf hoor! 
Hopelijk reageert hij goed op de nieuwe voeding
Hij geeft veel terug als in spugen? Das zielig! ?
Max een liter? Daar komt onze dame mss ook wel aan met bv.. geen idee natuurlijk maar vandaag was ze bij papa thuis en de 2 flessen die hij gaf waren 190 en eentje zelfs 220.. ging er zonder problemen in zei hij want ze bleef maar op haar handjes sabbelen en gewoon 4 uur later weer honger ?

Wat heerlijk dat jullie meisje zo lekker kan drinken. Gelukkig bestaat er voor borstvoeding geen max die ze mogen hebben.

Met de handjes in de mond zitten, doen ze ook vaak bij tandjes die door komen. En daar over gesproken heb ik een gekke vraag.. wij zien bij Charlie echt de tanden door het tandvlees heen. En dan bedoel ik aan de voorkant. Het is daar niet echt roze maar vrij wit. Hebben jullie dat ook? Ik kan het me van de eerste niet meer herinneren ?.

Wat betreft spugen. Ik vind het veel. Soms erg golven. Afgelopen dagen komt er soms zelfs 2 uur na de voeding wat terug, en dat ruikt dan zuuuuuuur. Echt nog viezer dan normaal. Maar hij drinkt ook minder, dus denk dat hij niet helemaal fit is. Vandaag heeft hij 2x 150 aangeboden gekregen en daar liet hij van staan. Daarna 120 aan gaan bieden en daar heeft hij 2 van gehad en nu net nog 90. Nu ligt hij lekker te slapen en dan krijgt hij vannacht als hij komt nog een fles van 150 aangeboden, want anders is het echt te weinig?

Ahh wat vervelend ? ster had ook kma die gaf ook altijd zo zuur op. Die had nutramigen puramino.

Hier al duidelijk 2 witte strepen zichtbaar, tandvlees eromheen is wel aardig wittig/bleek 1 hoekje steekt al iets uit. Maar het geknaag komt op en af. Zit hier indd veel op de handjes als hij daar last van heeft. Hier ook veel grote flessen als ik aan het werk ben. Vooral op het kdv lijkt hij ook “extra troostmelk” te gebruiken. Elke 3 uur 180cc. Aan de borst drinkt hij ook aardige sloten en laat hij er 3.5 uur tussen.

Wow Sam, gewoon al op twee plekken. Dat gaat hard!
Ik wil Charlie inderdaad ook over naar de nutramigen. Ga er maandag de arts over bellen. Het is niet dat het slecht gaat op deze voeding maar ik ben er van overtuigd dat het nog beter kan.
Ik heb gister de hele dag min en misselijk op de bank en in bed gelegen. Echt niet fijn.

Net wel weer even een uur gewandeld.

@sam, hoe gaat het op het werk? Trek je het nog een beetje? Ik ben afgewezen voor de sollicitatie van laatst maar mag binnenkort wel met een interne training beginnen waardoor ik ook dagopvang en peuterspeelzaalwerk mag gaan doen. Dan krijg ik gelukkig wat meer afwisseling in het werk.
En hoe gaat het met de rest?

Ahh wat jammer dat ze je afgewezen hebben ? klonk als de geschikte baan. Baal je? Of wast hem niet??
Toevallig dat je erover begint ik wilde toevallig morgen een paar belletjes doen voor een andere baan. Afgelopen week hebben al aardig wat meiden ontslag genomen. En ook ruik ik gewoon gezeik ? komt niet goed daar. Mijn humeur word er niet beter van. Geen haast, dus bel gewoon steeds weer wat af. Zit alleen met de angst dat gezien meeste zorg kleinschalig is het kolven gedonder gaat geven. En dat zou ik echt zonde vinden. Ook heb ik nog echt moeite met nadenken ? heb continu mist in mn kop en best veel slaapgebrek. Kan me niet herinneren dat ik dat zo erg had met de oudste. Wel het slaapgebrek. Maar ik onthou niks, ben echt niet vlot en doe nog steeds soms achterlijke dingen. Denk door de hormonen/bv.. herkenbaar voor iemand??

Hey!
Ja ik baalde wel even maar geloof echt dat als het niet door gaat er schijnbaar nog een uitdaging of leerles ligt in mijn huidige werk. Mijn man en ik hebben het nog nooit echt breed gehad en dat is ook deels een reden dat ik wat anders wil, maar schijnbaar is het iets waar we mee morgen dealen. Klinkt misschien gek, maar ach what doesn't kill you makes you stronger ?
Wat spannend dat je toch op zoek gaat/bent.
Wat betreft je hoofd.. ik had tot de zwangerschap van Charlie nog last van 'zwangerschapsdementie' na Logan. Mijn hoofd is echt slechter geworden ook door slaapgebrek en hormonen. Daarbij zeggen ze niks voor niks 9 maanden op en 9 maanden af

Terug
Bovenaan