Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Herkenbaar hoor.. moet zeggen dat het beter gaat als ik ook geen leerling mee heb haha

Ja ze drinkt goed hoor.. gisteren op het werk tussen de middag gewoon 380cc gekolfd.. dat zijn twee voedingen

Vandaag maakt ze er weer een ander ritme van..  vanochtend 5.30u na slecht drinken om 23u gisteravond.. (daarvoor had ze om 19u gedronken)  daarna 9.45u vanochtend en vanmiddag pas 15.30u na 3 uurtjes slapen...
Ze ging net zelf draaien.. en draaide meteen weer terug haha maar leuk om te zien
Tandjes kijk ik niet zoveel naar.. zei ook al tegen m'n vriend ze sabbelt ook wel graag maar ja als ze de fles opdrinkt en spuugt niet daarna dan was het sowieso niet teveel zeg maar..

Dinsdag is onze meid alweer 4 maanden.. wij gaan zo maar even kijken of ze paar lepeltjes banaan lust haha op die 2 dagen komt t vast ook niet aan haha

Hihi hier ookal begonnen met hapjes hij vond de wortel heerlijk, peer vind ie niks aan. Was zn zus stapel gek van ❤️? wel het idee dat ie dr iets kramp van krijgt. Tis een beetje lastig hij kreeg vorige week een avondpapje (bio rijstebloem vd appie 1 theelepel) na enkele dagen steeds meer kramp maaaaar hij sliep wel ineens door. Toch wat zwaarder op het buikje hihi uiteindelijk toch mee gestopt want het werd steeds erger. Dus ben dr wel wat alert op. Merk wel dat de krampjes weer toenemen dus miss stop ik er toch maar weer mee ???. Ik mis mn slaap ??

Zo 230 cc is echt dik ?

Wat leuk dat jullie al met hapjes beginnen! Vond dat ook zo leuk bij Logan. Ga nu bij Charlie wel wat langer wachten met het geven van hapjes. Allereerst heeft hij er nog geen interesse in (met zijn 3,5 maand) en wil wachten tot hij echt wat steviger kan zitten.
Charlie is wel echt goed aan het oefenen met rollen. Begint zich nu ook bewust te worden van geluiden achter zich en dus zijn hoofd helemaal te draaien. Nu alleen nog het besef dat hij de rest van het lichaam dan mee kan draaien.
Op de buik liggen en oefenen blijft hier één en al frustratie. Hoop wel dat hij daar straks ook wat meer plezier in krijgt.. Maar als hij dan op z'n buik ligt, trapt hij zo met zijn beetjes dat zijn knieën al onder de buik terecht komen??
Succes met de telefoontjes morgen! En cardio wat een boel kon je kolven! Echt super

Ik lees nog steeds mee, leuk om te zien hoe we allemaal dezelfde fases doorlopen haha.
Hier zijn we eergisteren begonnen met hapjes, pastinaak (eten we zelf ook). Hij vind het leuk om mee te eten en hij accepteert het goed? Ook wat hapjes rijstebloem pap geprobeerd maar dat vind hij niet echt wat.
Hij is nog steeds ontzettend aan het rommelen met de nachten. We hadden om half tien 135 cc droom voeding gegeven maar meneer was er weer om half twaalf?. Toch even troosten geprobeerd en warempel, hij sliep door tot zes uur?. Dat was schrikken en waarschijnlijk eenmalig hahaha. Wel lekker voor mijn man omdat hij ziek is.
Zaterdag zijn mijn man en zoontje van zeven weer voor een test naar een test locatie gereden vanwege het snottebellen beleid van school en griep van mijn man. Beide negatief gelukkig.
Logan zijn sprong is bijna genomen, we zijn in de leuke fase beland?. Hij is vandaag precies vier maanden oud.

Nou gisteren had ze maar 4 x gedronken, dagg daarvoor ook 4 goede voedingen en voor de nacht maar 10 minuutjes.. vanochtend was ze ook pas om 6u wakker dus tekort zal ze wel niet hebben maar is dat niet te vroeg? 4 voedingen?
Wat fijn dat ze negatief zijn zonneschijn!! 
Wat jammer Sam dat er krampjes komen... ?
Leuk idd dat iedereen beetje begint met hapjes.. maken jullie ze zelf?

Wat vervelend dat jullie snottebellen en groep hebben thuis, zonneschijn. Maar wel fijn dat de testen negatief waren. En wat heerlijk dat jullie een paar goede uren hebben kunnen doorslapen vannacht!
Cardio, ze regelen de voedingen zelf, zo blijkt maar weer. En als ze die 'grote' hoeveelheid drinkt zal ze daar waarschijnlijk wel genoeg aan hebben. 

Nou waar ik gister nog schreef dat meneer op de buik liggen nog stom vind... Ik leg hem vanochtend even een voor activiteitenbord, meneer strekt zijn armen helemaal, draait zijn hoofd, verliest zijn balans en rolt zo terug naar zijn rug??? geheel per ongeluk en onbewust maar ik was toch echt trots ?

Wat betreft hapjes, maken jullie prakjes of gaat er iemand de Rapley methode proberen?

@Cardio: het kan zijn dat het tijdelijk vier voedingen zijn. Ze zal zelf aangeven als ze meer nodig heeft toch? ?
@Zonnebloem: Schrok Charlie niet dat hij ineens rolde? Heel leuk dat op zijn buik gymen nu ineens interessant wordt.
Ik ben vergeten of jullie kindjes voldragen waren of te vroeg? Kijken jullie naar gecorrigeerde leeftijd of laten jullie dat een beetje varen?
Hier half Rapley door nu alvast op komkommer en wortel te laten sabbelen. Ook banaan volgde vrij snel bij mijn eerste. Ik maak niet alle hapjes zelf, dingen zoals pastinaak en bloemkool is best veel gedoe vind ik?. Dan kies ik voor de bio potjes van AH, geen toevoegingen en pure smaken.

Terug
Bovenaan