Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Haha heerlijk dat per ongeluk draaien zonnebloem ? ..  vond ik gisteren ook genieten haha
Wat is rapley methode?? 
Ik pureer nu omdat het toch maar kleine hapjes zijn en nog maar 1x per dag.. mss straks af en toe een potje.. ah heeft dus zonder toevoegingen? Das wel mijn voorkeur
Sophie was 8 dagen overtijd.. ☺️ ga gewoon uit van haar geboortedatum hoor.. 

Nog eens het potje van de AH bekeken en ze hebben wel wat olie toegevoegd, waarom dat nou is? Toch zo veel mogelijk zelf pureren dus? Gaan nu zelf erwtjes eten dus mooi om te pureren voor hem.

Charlie was wel echt even onder de indruk van zijn rol.Het gebeurde even later nog een keer.
Rapley houd in dat je niks pureert maar alles aanbied in de vorm zoals het is. Dus stronken broccoli en hele wortels en appel.
Charlie was er met 40.1.

Hi Chantal, wat gezellig dat je aansluit!
Jou meisje is op mijn uitgerekende datum gekomen. Mijn zoontje is van de 13e ?.

Hoe gaat alles bij jullie?

@cadio, mooi voornemen om alles zelf te maken! Heb ik bij de oudste ook heel lang gedaan

Pfff ff klagen en zeiken zondag brak de hel hier los... t begon savonds... owen zat continu tot aan zn nek onder kak ? 2 uur later kotste mn dochter zich leeg.. dit bleef elkaar 36 uur afwisselen ? nu 3 dagen, 20 wassen en 50 jaar ouder verder is het gelukkig iets minder maar nog steeds om en om kak of kots. BAHRRRR IK BEN T ZOOOO BEU.

Hoop dat jullie meer vreugde ervaren in het leven ? ik zit waarschijnlijk iets op de achtergrond aankomende week ?

Terug
Bovenaan