Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Oooh bah .. dat klinkt niet leuk.. hebben ze virus te pakken?? Heb je zelf ook last van zulke klachten Sam? Anders driedubbele ellende

Zet hem op in ieder geval!! 

Oooh Sam wat zwaar k*t zeg! Ook al zoveel dagen. Klinkt als een fikse buikgriep inderdaad. Zelf nog niet ziek?
Ik hoop dat de kids heel snel opknappen?!
Hier lijkt het er op dat Charlie in zijn sprong is beland. Al 3 ochtenden feest met slecht slapen, slecht drinken en jengelen als hij even in de box moet liggen. En dan na een uur of 2 veranderd hij weer in een normale baby. Gisterochtend had hij om 6 uur een fles van 150 die niet helemaal op ging, en pas kwart over 12 heeft hij weer 100cc gedronken. Tussendoor wel aangeboden maar dronk dan 40cc max.
Ben benieuwd hoe lang hij dit volhoud. Wel hebben we gister de nutramigen binnen gekregen dus gaan nu langzaam wisselen van voeding en dan hoop ik dat de krampjes en het spugen verder afneemt.

Hé, deze topic was mij ontgaan. Onze dochter is 25 okt geboren, met 41 wkn.
Een lief droppie, we zijn allemaal dol op haar. Zus van 2 is soms een tikkie jaloers.
Wel jammer is, dat drinken en slapen bij de gastouder niet lukt. Ze is deze week voor het eerst een hele dag geweest en daarna dus enorm aan het compenseren...

Wat naar Sam, ik hoop dat ze snel weer helemaal beter zijn! Je mag altijd komen klagen hier?
Hier hebben we sinds een aantal dagen geen nachtvoedingen meer maar meneer is nu wel vrolijk wakker vanaf half zes?. Ik vind hem ook regelmatig bijna bovenin zijn bed, ik moet denk ik toch helemaal overgaan op een slaapzak (alleen in de nacht lag hij nog ingebakerd).
Net nog even bij de Appie gekeken naar bio voeding en de potjes pompoen en bloemkool hebben totaal geen toevoegingen. De olie dat in sommige bio potjes wordt toegevoegd is om ze een klein beetje vetten binnen te laten krijgen. Meningen zijn erover verdeeld of dat nu al nodig is of niet, ik kies er zelf voor om dat niet te doen. Zelf de pastinaak maken dus?.
De bio fruit varianten van ah hebben allemaal een antioxidant (E-nummer) tegen verkleuring erin dus het fruit ga ik helemaal zelf maken (andere merken voegen vaak zetmeel of andere verdikkingsmiddelen toe). Gisteren geprakte banaan gegeven en dat gaf een grote lach. Hilarisch om dat mondje vol banaan te zien terwijl hij aan het lachen is?.
Gaan jullie ook al een beetje brood zo vroeg proberen of niet? Ik heb het wel bij de eerste gedaan maar dat was omdat hij altijd heel slecht zijn melk dronk.

[quote quote=10417182]Hé, deze topic was mij ontgaan. Onze dochter is 25 okt geboren, met 41 wkn. Een lief droppie, we zijn allemaal dol op haar. Zus van 2 is soms een tikkie jaloers. Wel jammer is, dat drinken en slapen bij de gastouder niet lukt. Ze is deze week voor het eerst een hele dag geweest en daarna dus enorm aan het compenseren…[/quote]
Welkom! Wat jammer om te horen dat het bij de gastouder nog niet echt wil lukken. Misschien heeft het even wat tijd nodig?
@Zonnebloem: Oh jee, jij bent ook aan de beurt? Het is een hele lange sprong maar ook een hele leuke. Hou vol! Voor je het weet zie je ineens allemaal nieuwe dingen en komt het schaterlachen (wederom) om de hoek kijken. Hier is het kietelmonster favoriet?
Rond deze tijd hebben ze ook een grote slaapregressie (slaapprogressie), valt vaak samen met de sprong.

Vandaag gaat het slapen weer beter. Ook heeft hij net een volledige goed gedronken. Ben helemaal blij.
Schaterlachen doet hij inderdaad al een paar weken. Het omrollen van buik naar rug, deed hij maandag 2x maar sindsdien niet meer.
Moet me zo nu en dan even bedenken dat hij nog niet eens 4 maanden is. En dat ik hem dus niet moet 'vergelijken' met jullie kids want die zijn gewoon allemaal ouder. Het is bizar hoeveel verschil een week of twee maakt in het eerste levensjaar

Is ook zonnebloem, elke week maakt vooral het eerste half jaar echt zoveel verschil ?? gister zaten ze beide nog continu onder de derrie/spuug vandaag wil mn dochter weer wat spelen die had het echt fiks te pakken. Ze is ook 1.5 kilo afgevallen arme mop. Owen die blijft aanmodderen de ene dag flink diarree de andere dag matig. Sinds vannacht heeft hij het weer flink te pakken. Zo lang hij tussendoor maar vrolijk blijft en goed drinkt. Lijkt wel elke keer aan de borst dat het super heftig laxeert. Nou weet ik dat dat ook wel zo is. Maar van 1a2 x ontlasting in de week naar 10x op een dag ?? ja mn man begon ermee vorige week. Ik heb nergens last van ik sta alleen alles continu op te ruimen ???
Ik ben voor nu gestopt met hapjes hihi ik durf niet meer.

Terug
Bovenaan