Oktober / November 2020 Baby's! ♥

@sam, gelukkig kan je nog grapjes maken! 1,5 kilo is wel heftig ja. Hopelijk knappen de kids snel op en keert er dan weer wat rust terug in huis.
Misschien wel slim op de hapjes even achterwege te laten.

[quote quote=10417313]Hihi telt het eerste volledige jaar als slaapregressie zonneschijn?? ???[/quote]
Jazeker telt dat?
Ze schijnen met vier maanden dieper te leren slapen, gloort er hoop aan de horizon? ?

Hihi hier ver te zoeken. Ingebakerd sliep die knul aardig maar nu... prfttttt en de poeperij werkt ook niet mee. Ik ga nu maar gauw mn nest in want hij komt tegenwoordig om 23u al ????? slaap snoezig allen

ooh sterkte Sam!

oooh heeft iedere baby daar last van, van die slaapregressie? Ik merk er nog niks van *klopt het af* haha
het laatste sprongetje rond 3 maanden ook niks van gemerkt... ben benieuwd!
Vandaag was ze bekaf na de opvang maar daardoor was ze wel ff lekker knuffelig na de voeding vanavond, sliep op m'n borst in slaap, dat doet ze meestal niet meer, wordt altijd onrustig tot ze in bedje ligt dus dit was stiekem voor mama even fijn! haha

Succes vannacht Sam!
Wat heerlijk Cardio! Bij mijn eerste werd er door vrienden gezegd, geniet ervan dat ze bij je willen slapen en dat ze echt kleine baby zijn want voordat je er erg in hebt, worden ze er te groot voor.
Nu slaapt ons kleinste mannetje de meeste avonden nog beneden. Op mij of in de wagen. En s nachts nog heerlijk bij ons in bed of in de co-sleeper. @zonneschijn, Charlie begint ook omhoog te kruipen in de co-sleeper. En ook afzetten in de wagen.
Wij hebben sinds kort een Fedde en Kees slaapzakje voor hem. Dat is niet echt inbakeren maar je kan de armpjes zeg maar vast ritsen zodat ze hun armen niet meer tegen hun gezicht aan gooien. Op marktplaats zijn ze tweedehands wel te vinden. Misschien een goed alternatief voor de avonden. @sam misschien bij jullie ook! Google maar eens!

Voor mijn gevoel zit Charlie vrij vroeg in deze sprong maar wat je zei Zonneschijn, het is wel een grote en lange.. Maakt me wel huiverig voor wanneer de hele heftige periode moet komen. Volgens de app komt het donderwolkje namelijk nog ?? geen fijn vooruitzicht als ik zie hoe de afgelopen dagen waren!

Ik ga op bed. Nog even lekker naar mijn luisterboek luisteren en dan de nacht in.
Lekker koese allemaal

Indd zat ik ook over na te denken een ooos terug Maar hij rolt dus al ? en hij probeert dus ook echt los te wurmen in een swaddle. Denk als zn armpjes vastzitten dat hij dat ook wil doen. Hij slaapt het liefst met zn armpjes in de hoogte. Maar hij slaapt zo wild/onrustig dat hij elk kwartier wakker word. Echt kansloos hij ligt ook al vanaf 2 maand door die hele wieg heen ? dus dan weer met zn kop in de knik links boven in en dan weer met zn bips de hoogte in ? mn dochter sliep ook altijd zo wild maar die sliep met slaapzak beter omdat ze “vrijheid” had. Owen weet niet wat hij ermee aan moet ?

Verschilt cardio. Vind die sprongetjes nogal lastig want je schuift het al gauw op een sprongetje/tandjes/krampjes. Daardoor vallen sommige dingen weer weg bijv spruw etc. Mn dochter jankte de hele dag maar sliep dan weer vrij vlot door. Owen lacht dag en nacht maar spookt dan vrij veel. Elk kind is anders ? misschien is Sophie gewoon een uniek chille baby ❤️ want die bestaan ook gewoon ✌️

Terug
Bovenaan