@zonnebloem; wat fijn dat je nichtje nu kanker vrij is! Ik kan me voorstellen dat de ontmoeting heel emotioneel en toch ook heel mooi was? Ik hoop dat het weg blijft en dat ze een normale tijd tegemoet gaat.
Dat chagrijnige gedrag ken jij dus ook? Ik ben het zo niet gewend! Mijn mannetje is meestal vrolijk en heel meegaand.
@crazy; onze baby's hebben dus echt contact met elkaar haha!
Hier was Logan altijd een goede slaper overdag, laatste tijd minder. Wat wij altijd deden was de maximale wakker tijd in de gaten houden. Dat is tussen de vier en vijf maanden maximaal twee uur. De slaapsignalen waren bij hem niet altijd duidelijk dus dan zorgen we er voor dat we in ieder geval die twee uur aan hielden. Slaapzakje aan, knuffel en een kus en dan op bed. Hij slaapt bijna nooit in één keer dus dan gingen we na twee minuten jammeren nogmaals heen. Knuffeldoekje in de handjes geven (hij is altijd met zijn handen bezig) en een speen als hij dat wil. Aai over zijn bol en dan weer weg. Dan valt hij altijd in slaap. Als hij binnen het uur wakker wordt kijken we of we hem weer op dezelfde manier in slaap krijgen (zonder eruit te halen). Dat proberen we tien minuten. Lukt het niet, mag hij eruit. Dan gaat de maximale wakker tijd weer in.
Dit werkte, tot voor kort, heel erg goed. Hij sliep iedere keer anderhalf tot twee uur maar sloeg het laatste middagslaapje dan over. Nu is het maximaal een uur slapen en vaak overstuur. Hierdoor heeft hij wel weer een derde slaapje overdag tussen drie en vier haha.
Logan heeft vannacht van 21.30 uur tot 5.40 uur geslapen...? Tijdje wakker geweest en hij ligt nu weer te slapen.... Geen pijl op te trekken, die baby's?