Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Helaas weer een horror nacht hier, ieder uur wakker, soms een half uur lang. Dat kind schreeuwt moord en brand er moet gewoon iets aan de hand zijn, maar wat??
Hoop dat jullie een betere nacht hebben gehad!

Hmm misschien tandjes in combi met de oortjes? Ster had ook belachelijk vaak oorontsteking en dat ging jammer genoeg ook vaak hand in hand ? deed haar voornamelijk snachts zeer bij neerliggen (drukwissel)
Misschien toch ff na laten checken bij de ha? Krijsen is nooit goed. Beterschap ?❤️

Hier een redelijke nacht, alleen schopt Charlie zo veel met zijn benen.
@Sam, hoe is het bij jullie?
En Zonneschijn, ik ben het met eens Sam eens. Krijsen is nooit goed dus misschien niet onverstandig om even te laten checken.

Ik lijk eindelijk een stap vooruit te doen, ik bleek zwaar uitgedroogd. Was ook erg in de war de laatste dagen. Heb gister ruim 4 liter gedronken en voel me al een stuk beter in mn bovenkamer. We mochten vandaag eindelijk uit quarantaine is mn dochter vanmorgen alsnog ziek geworden.dus hup weer een week huisarrest ?? zit al vanaf de 8e binnen... word gek hier hihi

Haha Sam, wel verplichte rust dan! Goed voor jezelf zorgen meid, uitdroging is geen pretje. Wat zul je je naar hebben gevoeld!
Zonnebloem: Dat trappen gebeurt hier ook. Zal bij jou misschien krampjes zijn maar ook de sprong, ontdekken van de benen en kijken wat hij er mee kan. Wel vaak een rot moment om in de nacht te gaan oefenen natuurlijk?
Ik ga een afspraak bij de dokter maken om toch even de oren enz na te laten kijken, dankjewel voor het advies?

Oh jeetje.. goed dat je die 4 liter heb weten binnen te krijgen en dat je daar van opgeknapt hebt! Hopen dat dochterlief snel opknapt..
Pff al zolang binnen. Heftig! Zou volgens mij ook gillend gek worden dan.

Ik heb even besloten het klagen op zij te zetten. Ook qua mijn eigen vermoeidheid. Het is nou eenmaal kut maar ik moet het maar even accepteren. 

Nou nou, hier hetzelfde verhaal mbt de nachten. Veel onrust. Gelukkig wel vanaf de nachtvoeding. Maar evengoed niet fijn om vanaf 4.30 wakker te zijn met wakkere en onrustige baby. Zullen ze dan toch echt in hun sprong zitten?
Mijn partner heeft zoonlief gisteren wel 2x2 uur kunnen laten slapen. Super goed. Nu kijken of mij dit vandaag ook lukt.

Pff Sam, ik vind de beperkingen nu al lastig laat staan als je om beurten of gelijktijdig ziek bent. Heel veel respect voor jullie kracht. Goed om nu goed voor jezelf te zorgen. Beterschap.

Terug
Bovenaan