Is ook lastig ik dacht ook van ik wacht wel tot ik als burger opgeroepen word ipv als verpleegster maar nu ik zo ziek ben geweest ben ik erop terug gekomen hihi. Nu heeft het arme jong zelf corona gehad. Ik blijf het moeilijke dingen vinden.
Oh zo herkenbaar Chris, alles spiegelt op die gasten. Ik vind het soms zo moeilijk om me “beschaafd” te houden. En dan floep ik er van alles uit en daarna voel ik me weer zo lullig. Laatst was mn man bij de winkel geweest. Mn dochter flipte hem helemaal de pan uit want papa had geen kindercola meegenomen. (Had ze niet om gevraagd). Manlief voelde zich lullig (waarom?!) en wilde meteen naar de winkel voor zijn prinsesje (echt Why?!). En mevrouw werd boos omdat ik hem hier toch ff in blokkeerde. Hij vond het ook raar. Ik ben me toch uit mn stekker gevlogen. Dochter vertoont de laatste tyd nogal wat verwend gedrag, mijn man snapt niet waarom ? ik zei weer dingen die ik niet wou zeggen. Ik boos, kind boos, man boos. Later in bed zei ze.. maken jullie nou ruzie omdat jullie me stom vinden? My god ik kon wel janken jemig wat voel ik me daar nog kut over. Nu had ik vandaag een goede dag, en ook dat spiegelt. kind was de hele dag zo lief en behulpzaam. Ik denk dat het ook soms goed is dat ze zien hoe het niet moet. Boos/verdriet is ook menselijk. Ik verstop het ook nooit als ik moet huilen, vaak benoem ik het ook. Ik bied ook altijd mijn excuses aan als ik onredelijk of fout ben geweest. Ze voelen feilloos aan hoe je je voelt, en vooral wat je op zon dag vaak niet kan gebruiken ?