Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Finding nemo is nog best hip, ?? serieus ook zo erg?? ??? de nieuwe jungle book is ook geen aanrader ? echt woeste agressieve beesten heel dreigend gefilmd ?? en dan toch maar weer dat eeuwig vervloekte bumba kijken ?

Ga voor de gein maar eens finding Nemo kijken. Zitten ook echt hele spannende stukken in. Alleen al het eerste stuk waar ze aangevallen worden ? en dan de haaien en die enge vis met grote tanden en een lamp op zijn hoofd. Dan Nemo die door de wc gespoelt wordt. Echt geen succes.
Hier is cars altijd een hit en Rapunzel is ook niet heel eng. Maar ja de dinsey klassiekers zijn echt wel heel spannend.
Buma was hier heel lang favoriet maar nu is het TikTak, Sesamstraat, Zandkasteel en Nijntje. Hij wisselt het echt af per dag. Sarah en Eend is ook echt heel erg leuk!
We hebben hier zo nu en dan een gillende baby, van blijdschap en plezier. Echt hilarisch.
Hier lijkt Charlie weer in zijn normale staat van doen te zijn beland.

Hihi had een drukke dag. We kwamen uit quarantaine ❤️❤️ dochter wilde naar elke speeltuin in een straal van 10 km laten we hier in het dorp alleen al 20 speeltuintjes hebben. En we hebben eindelijk mn moeder weer gezien pff is echt mn beste mattie ? dus dat was weer heerlijk theatraal ?
Hoest met jullie?!

Hier heeft het echt geholpen om mezelf even uit de negatieve spiraal te tillen. Charlie is weer een zonnetje in huis!
En vanmiddag had mijn organisatie een stadswandeling georganiseerd die ik met een andere collega kon lopen. Laten mijn man en ik nou voor dezelfde organisatie werken?? dus wij hebben met de mannetjes een heerlijke wandeling gemaakt met 3 hapjes aangeboden door verschillende restaurants in de stad. Was echt heerlijk!
Jullie dag klinkt ook heerlijk Sam! Zo fijn dat jullie weer uit quarantaine zijn en opgeknapt zijn!

Wat fijn❤️❤️ go charlie ?

Wat grappig zon stadswandeling, doen ze dat ook met een reden? Feestelijke aangelegenheid? Of gewoon voor de fun??

Hey!
Het was deze keer voor de leuk. Een manier om collega's die elkaar weinig zien de kans te geven om een gezamenlijke middag te geven op een veilige en verantwoorde manier.
Geniet van deze dag!

Wat leuk zeg! Ik heb vanmorgen flink geshopt. T arme jong was overal zwat uitgegroeid. Ook voor de kleine meid weer een leuke jas gekocht ✌️ en stiekem voor mezelf een paar toffe air maxjes ? ook moeders hoort erbij. Merk wel door de corona dat ik minder shop voor de baby. Bij mn dochter had ik structureel teveel, met hem grijp ik standaard mis. Ook dat online shoppen kwam me echt mn neus uit ? elke keer de verkeerde maten en materialen bah super irritant. Wel heel lastig dat je van te voren moet bedenken waar je heen gaat en reserveren. Ook het op tijd komen overal is een dingetje gezien ik niet overal een kwartier wilde wachten ? jullie al ervaring? Hoe is jullie zaterdag??

Terug
Bovenaan