Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Vandaag al meerdere keren gekrijst, en ja dan denk ik hij heeft pijn. Maar hij heeft ook zijn momenten dat hij super vrolijk is. Heeft wel een lichte verhoging... Hebben al wel 5 vieze poepluiers gehad ook.
Dus ja alles kan?
Ook is hij heel druk bezig met zijn benen en voeten ontdekken. Geef het nog een week en dan trekt hij zijn sokken uit en stopt hij zijn tenen in de mond?
Hema heeft hele fijne rompers!

sorry ik ook drukke dagen op het werk en Sophie was verkouden dus die vond het leuk om weer om 4u 's nachts te komen, gisterochtend 5u en vanochtend met de nieuwe tijd weer 6u, zitten we weer bijna op het normale ritme dat ze rond half 7 kwam haha..
ooh qua maatjes zit Sophie te schipperen tussen 62 en 68, gisteren toevallig de meetlint naast haar gehouden want ik dacht ze zit toch wel bijna op 68 cm qua lengte, volgens mij was het 67 maar ja ze ligt niet echt stil ofzo haha.. maar volgens mij vallen sommige 62 kleertjes aardig ruim, tenminste in de lengte. Sophie heeft ook aardig slank postuur dus ik heb het idee dat ik daardoor er wat langer mee doe.. kan dat? Of bedenk ik me dat gewoon?

wat fijn dat je eruit mag Sam!! heerlijk!! Dat was ff genieten, vooral met het mooie weer de aankomende dagen!

ja heb ook al op afspraak geshopt haha, toevallig kon ik bij een winkel terecht en half uurtje later bij de zeeman maar daar moest ik ff stukje voor lopen, maar tis wel wennen haha.. maar ook wel lekker rustig bij het rek waar je staat, hoef je met niemand rekening te houden haha.!!
voor mezelf shoppen vergeet ik eigenlijk!
Volgens mij shop ik net genoeg, kleertjes raken op en dan is het ook weer tijd voor de wasmachine dus komt net goed uit steeds haha

ik weet nog niet zo goed wat te doen met dat vaccin en borstvoeding haha.. ik heb 't voor nu even uitgesteld tot mei/juni, mss ben ik er dan wel klaar mee (kan 't me nog niet voorstellen haha) en misschien vraag ik over 2,5 week het cb wel even wat die ervan gehoord hebben.. m'n collega's roepen allemaal groot gelijk dat je nog even overslaat haha maar ja die roepen dat ook uit gevoel niet uit iets wat ze erover hebben gelezen ofzo haha

Hmm oorpijn komt wel op en af ? en tandjes triggeren oorpijn ?? poepluiers ?

Ik had het ook bij het cb gevraagd, ze zeiden dat het geen effect op de kleine zou moeten hebben. Bij pfizer weten ze het niet. Astrazenica vergelijkten ze met het kinkhoest vacc bij 22 wk. Dat klinkt voor mij ook wel logisch. Chris wanneer heb jij de vacc gehad? Gaf je toen nog bv? Ik heb hem over 2 wk ?

haha... veel last van de tandjes??

vergelijking met kinkhoest vaccin omdat ze mij vaccineren met een dood virus? 

Is de kleine man weer helemaal hersteld van dat corona gedoe Sam?

Ja ik twijfel heel erg tussen oorpijn en/of tandjes! Want van tandjes daalt de weerstand dus dan is vaak snot en een kuchje ook niet vreemd.
We wachten het maar af.
Mannetje ligt nu in de co-sleeper en terwijl ik nog even op mijn telefoon zit, hoor ik hem rustig naast me in slaap vallen ?

Lekker koese allemaal!

Hier zit Ties tussen 62-68 hompig mannetje en ook een ander postuur dan onze dochter smal en fijn. Is dus even zoeken naar juiste kleding die zonder breken aan gaat en ruimer om de buik zit. Merk ook dat Ties minder flexibel is als dochter, ha ha.
Sam, ik geef inderdaad nog bv. Eerste prik met 12 weken gehad. Heb aan Ties niets gemerkt.
Hier zie ik bij hem ook iets meer rode wangen, wat hangerig/zeurderig en flinke luiers. Wie weet een tandje.
Slaap lekker allemaal.

Denk indd tandjestijd.. ow heeft ook steeds rode wangetjes. Slaapt ook al voor de derde nacht op rij met een zetpil. Pff was ff vergeten wat een gedonder dat was hihi weet dat mn vriendin een keer zij: gut dat gezeik overal met die tanden. Haar zoon was 11 maand en had geen tandjes. Een maand later belde ze me op.. ik neem het terug ? jong kreeg achter elkaar alles ? moet wel eerlijk toegeven dat het bij elk kind anders is. Ster krijste alles bij elkaar, maar die had ook bij elke tand steevast weer dr oren erbij. Ow is alleen snachts onrustig en overdags wat ongedurig. Ben benieuwd ?

Hihi nee ze vergelijken de methode met de kink vacc indd vanwege dode deeltjes virus.
Ja de kindjes en manlief zijn volledig hersteld. Ik heb sinds vandaag wat meer het idee dat de mist in mn hoofd wat optrekt. Nog steeds wat moe en slapjes. Maar ik maak me geen zorgen meer ?

Ik beroep me even op het gezegde, als je niks leuks te zeggen heb, zeg dan maar niks ?
Helse nacht en geen kans tot bij slapen. Het wordt een lange dag.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan