Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey!
Ik was toevallig vrijdag even naar twee winkels. De peuter moest even nieuwe schoenen en moesten we even de maat van meten en hij wordt volgende maand 4 dus hebben vast samen een afscheidscadeau gekocht samen.
Welke maat zitten jullie kids nu in? Charlie zit nog in 62, maar dat begint al wat krap te worden. Maar durf nog niet te veel te kopen omdat het mooie weer er ook aan komt. Vind het maar lastig?
Fijne zondag allemaal!

74 ?? net mt 68 de deur uit gegooid. De broekjes zijn wat lang naar de truitjes zitten perfect. Vind het altijd wel wisselend per winkel en soms zelfs per kleding set. Hij heeft nog een paar truitjes 62 die heel groot vallen maar ook wat rompertjes 80 die weer heel klein vallen. Ik neem meestal een setje mee die hij goed past en op die manier lukt het me aardig om te shoppen hihi.

Hier ook maat 74 (soms zelfs 80). Heb nog wel wat broekjes in maat 68. De shirts en jassen passen echt niet in die maat maar dat komt ook doordat ze de mouwen en schouders zo krap maken! Arme knul moet bijna van elastiek zijn willen we de armen erin kunnen krijgen zonder het te breken? Dat, en hij is gewoon lekker Hollandse glorie hahaha. Weegt nu ongeveer 8,5 kilo denk ik, zal hem weer eens op de weegschaal doen.
Dirkje valt trouwens mega klein (smal) vind ik, en de rompers bij de HEMA ook. Net nieuwe Dirkje kleding gekocht maar twee broekjes zitten echt heel strak op zijn buik en benen. Lengte is wel goed.
Kennen jullie een merk dat wat losser zit rond de buik en benen? Weer helemaal nieuw voor me, een ronde baby? Conor was lang en smal.

Haha hier precies zo! Oudste lang en smal. Owen is echt een hompje baby. Korte dikke beentjes en een lange volle romp hihi. Hema rompers indd 74/80 jasje 80. Ik ben ook nog niet achter HET. Merk voor dit lichaamstype.En desondanks alle diarree en corona alsnog ruim 8 kg ?? we grappen hier wel eens dat ik chocomel geef, gezien de tony repen er hier doorheen vliegen ?

Hahahaha! Chocomel ? wat ben je ook een heerlijk mens!
De oudste wordt 14 april 4 en is nu 111cm met schoenmaat 28/29.
Bij de oudste was het vaak zo qua kleding. Zeeman viel klein. Hema normaal en H&M groot. Als hij H&M 62 aan had, begon ik bij de zeeman met 68 kopen zeg maar.. Dit zijn eigenlijk de enige winkels waar ik koop.
Ik moet 8 april weer naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoe Charlie zijn groeilijn dan is. Heb Charlie nu vandaag 68 aan maar dat valt nog wel wat ruim. Maar mag dus wel wat zomers spul in die maat gaan aanschaffen.
Charlie heeft wel echt een gek hoestje op het moment en er kwam troep uit zijn oor, maar heeft geen verhoging of koorts? zit te twijfelen om toch even langs de huisarts te gaan.

Bij twijfel gewoon doen! Ze zeiden bij ster altijd als er troep uitkomt is het juist goed. Toch had ze altijd echt last. Heb he het idee dat hij pijn heeft?

Hoe is het bij jou afgelopen zonneschijn? Nog steeds oortjesdrama??

Ik shop ook altijd bij de hema, zeeman en soms hm. Heb super toffe mouwloze rompers gekocht (3 pak) geribbeld bij de hema. Deze rekken in de breedte vooral lekker mee heerlijk zacht ❤️ heb 74/80 maar denk dat ik ook terug ga voor 62/68 rekken echt goed mee. Dikkertjes proof ?

Terug
Bovenaan