Wat vervelend dat jullie nachten zo rot waren! Het wordt wel zonnig vandaag dus misschien dat jullie daar wat energie uit kunnen halen.
Hier zijn de nachten weer iets rustiger, het krijsen is weg (voor nu). Hij krijgt wel weer een nacht voeding om hem rond tweeën te sussen, hij is anders rustig een uur/anderhalf uur wakker. De ochtend fles drinkt hij nu dus wel weer slecht, maar hij groeit goed dus ik vind het prima? Ook geef ik een zetpil voor het slapen omdat hij nog steeds ergens last van heeft; kauwen op zijn vuisten, kwijlen, knalrode koontjes en spuitpoep. Die tanden willen maar niet doorzetten!
De zomertijd komt prima uit voor hem, hij was standaard kwart over vijf wakker haha. Gisteren natuurlijk eerder naar bed vanwege de zomertijd en wat doet meneer? Sliep vanochtend rustig uit tot kwart over zeven! Ik moest hem wekken omdat ik mijn andere zoon naar school moest brengen en mijn man nachtdiensten had dus stond er even alleen voor. Lopend met de kinderwagen 5 km erop zitten in snelle pas haha. Vanmiddag weer ophalen dus dan 10km gehad. Vandaag ook nog een sportdag, heb er zin in??