Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hier ookal bah elk uur deruit. Valt meneer rond 6 uur echt in slaap.. staat die andere muppet 5 min later naast me ???
Heb dr ff laten you tuben toch nog ff anderhalf uur geslapen ?? ik was kapoet

Wat vervelend dat jullie nachten zo rot waren! Het wordt wel zonnig vandaag dus misschien dat jullie daar wat energie uit kunnen halen.
Hier zijn de nachten weer iets rustiger, het krijsen is weg (voor nu). Hij krijgt wel weer een nacht voeding om hem rond tweeën te sussen, hij is anders rustig een uur/anderhalf uur wakker. De ochtend fles drinkt hij nu dus wel weer slecht, maar hij groeit goed dus ik vind het prima? Ook geef ik een zetpil voor het slapen omdat hij nog steeds ergens last van heeft; kauwen op zijn vuisten, kwijlen, knalrode koontjes en spuitpoep. Die tanden willen maar niet doorzetten!
De zomertijd komt prima uit voor hem, hij was standaard kwart over vijf wakker haha. Gisteren natuurlijk eerder naar bed vanwege de zomertijd en wat doet meneer? Sliep vanochtend rustig uit tot kwart over zeven! Ik moest hem wekken omdat ik mijn andere zoon naar school moest brengen en mijn man nachtdiensten had dus stond er even alleen voor. Lopend met de kinderwagen 5 km erop zitten in snelle pas haha. Vanmiddag weer ophalen dus dan 10km gehad. Vandaag ook nog een sportdag, heb er zin in??

Meid wat sporty van je hihi wel lekker zon wandeling. Vooral vanmiddag ❤️ maar wat zit die school ver weg ? Ik heb de kids ook op een opvang zitten wat verderop deze was echt leuker dan die op de hoek. Ben benieuwd ze gaat straks hier naar school, en dan moet ik ff kijken wat ik met Owen aanmoet ? logistiek is het allemaal niet echt praktisch. Maar ik moet toegeven dat ik het wel waard vind dat ze schik hebben op de opvang.

Hihi hier ook altijd tussen 5/6 uur wakker. Behalve op schooltjesdag dan ineens slaoen die 2 uit ?

Wat fanatiek Zonneschijn!
Hier zullen we de pyjama uit doen en aankleden zodat we even naar de speeltuin kunnen. Peuter moet er echt even uit.
Cnarlie was bij me op de bank in slaap gevallen en toen ben ik gewoon ook in slaap gevallen ? de peuter had eten en drinken dus die heeft me ook nog laten slapen. Was maar een half uur maar knapte er wel van op.

Wat fijn dat jullie nog even lekker hebben kunnen slapen na de terror nacht Sam.

Hier zitten de drie scholen van het dorp bij elkaar, gezamenlijke pleinen enzo. Nadeel is dat ik aan de andere kant van het dorp woon ?. Ook de peuterspeelzaal en opvang zit er, alleen een beetje jammer dat de PSZ dan weer later begint dan de school ?. Zit ik dadelijk te wachten aangezien eerst naar huis gaan dan ook niet werkt (school is half negen en PSZ negen uur).
Ik durf echt niet met een draagzak op de fiets te gaan. Logan vind het al niet prettig in de zak en een tegenstribbelende grote baby op de fiets plus een knul van zeven op zijn eigen fiets in de gaten houden gaat vast niet goed.
@Sam: Inderdaad heel belangrijk dat ze het naar hun zin hebben dus ik snap je beslissing.
@ zonnebloem: Zelfs een half uurtje kan je van opknappen, misschien vanmiddag nog een keer? Veel plezier in de speeltuin!

Och ja dat is hier ook ja de baby om 8u en de peuter om 8.30u ?? kansloos vaak matsen ze me ? breng ow steevast 10 min te laat en mn dochter 10 min te vroeg hihi.

Ohheerlijk ff doezelen ? gebeurt hier ook geregeld. Ster zei laatst mama.. jii bent een grote baby met die dutjes van je ??

Ik durf ook echt niet met de draagzak op de fiets hoor doodeng! Vind gewoon fietsen al lastig ??

Ik heb zelfs Charlie in de draagzak gehad en Logan achterop de fiets ? maar Charlie is heel chill in de draagzak.
Jullie geloven het nooit. Charlie ligt in de co-sleeper en begint nu eindelijk na bijna 3,5 uur wakker te worden ? ik moest van alles doen maar heb er uiteindelijk naast gelegen en allerlei dingen vast uitgezocht en voorbereid voor de cadeautjesspeurtocht 17 april.
Ga ik vast spijt van van krijgen maar het was wel heel fijn.

Cadeautjesspeurtocht?! Maar serieus hoe lang slaapt hij normaal bij een dutje?? Ik snap dr geen snars van ? ow slaapt echt nooooooooit langer als 30/40 min.
Overdags koppelt hij nul komma niks ? gewoon hop klaar wakker. En echt niet meer als 2/3x per dag. De nachten gaan weer iets beter maar ook niet heel geweldig. Hij heeft meestal 2x op een dag een vermoeid momentje waar hij wat mopperig is. Maar echt vermoeid vind ik hem niet. Mn dochter sliep ook altijd belabberd overdags maar snachts wel aardig. ? ik mis mn slaap ?
Ik hoop dat charlie straks lekker verderslaapt ✌️

Terug
Bovenaan