Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Geloof ik, ik heb geen idee hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen. Normaal zijn het of slaapjes van 3 kwartier of heel soms een uurtje maar zo'n lang slaapje gebeurd nooit. Ik denk dat hij nodig slaap moest inhalen of zo.
Vanavond vond hij het weer lastiger om in slaap te komen. Slaapt eigenlijk pas een uurtje rustig nu.
Wat betreft de speurtocht..Logan wordt binnenkort 4 en het is zijn tweede verjaardag in lockdown dus wil iets bijzonders organiseren. Dus ik nodig de mensen die het dichtst bij ons staan uit om naar een park in de stad te komen. Zij gaan zich in het park verstoppen. Ik of manlief komt met een (geleende) bakfiets, waar Logan in zit, naar het park. (fiets is versierd met ballonnen) Tijdens de wandeling door het park gaat Logan opzoek naar de mensen. Hij krijgt van hun een cadeautje en zij krijgen van hem een ballon en een uitdeelzakjesl (van Bing) met daarin wat drinken, een zelfgemaakte cupcake en een kleine bellenblaas. Daarna gaan de mensen die we al gevonden hebben naar een groot grasveld in dat park, nemen een kleedje en kunnen daar hun coronaproof hapje en drankje nuttigen. Of ze gaan naar huis. Wat ze willen. En als iedereen dan gevonden is kunnen we veilig buiten en op afstand elkaar nog even zien en de kids nog even spelen.
Het enige is dat het wel echt droog moet zijn want ja anders is er niks aan???????
Hopelijk trekken de nachten snel bij Sam! Hoop dat Charlie zijn buik ook snel ophoud met pijn doen, zodat we weer meer kunnen slapen.
Truste voor nu!

Dat is het plan in ieder geval

Wat een ontzettend leuk idee zonnebloem! En 3,5 uur slapen, wat heerlijk? Hij was vast aan het bijtanken. Hoop dat afgelopen nacht een rustige was! Ik dacht tijdens mijn zwangerschap dat doe ik gewoon, in de draagzak op de fiets! Stomme moedermaffia kunnen mijn rug op, phuh! En nu, zie ik verschrikkelijke dingen in mijn hoofd gebeuren voordat ik op de fiets stap? Zou wel enorm veel tijd schelen.. Maar ik wacht toch echt tot hij in het zitje kan. Wel zonde van de jas die ik heb gekocht voor over de draagzak, is één keer gedragen?
@Sam; Ik hoop dat jouw nacht ok was! Hier zijn de slaapjes overdag heel erg veranderd hoor, van twee keer lekker lang naar twee korte en één van iets meer dan een uur.
Straks weer de eerste vijf km lopen in de planning ? Geniet van de mooie dag meiden!

Wat leuk myr!!! ❤️ mn neefje had ook al zn 2e lock down feestje, vooral veel FaceTime ?
Maar dit is iets wat logan zal herinneren als iets moois vd lockdown

wat een superleuk idee zonnebloem, wat creatief!! Leuk zeg! Dat gaat hij vast leuk vinden!

heerlijk weertje vandaag!! Lekker in de tuin bezig geweest, dochterlief was 2,5 uur aan het slapen! Sophie rommelt nog een beetje met de nachten sinds haar verkoudheid, vaochtend was het 5.45u, gaat weer een beetje de goede kant op, gisteren was 't 4u! Dikke schrik want had maar 1 flesje klaarliggen voor de opvang omdat ze maar 4x drinkt op een dag, moest nog snel wat uit de diepvries halen! haha

hoe gaat 't verder allemaal met jullie kleintjes?

Moeten jullie binnenkort nog naar CB?
Wij over 2 weekjes weer, prikjes halen! Ben benieuwd naar gewicht en lengte!

Hey!
Zo lang als Charlie gister sliep, zo kort waren z'n slaapjes vandaag ? er is werkelijk geen pijl op te trekken.
Misschien dat het een teken is dat ik hem toch vaker apart moet gaan weg leggen.
Wij moeten 8 april weer naar het consultatiebureau. Vanwege corona gaan we minder vaak. En ze wouden eigenlijk nog een telefonische afspraak inplannen maar dat vond ik een beetje onzinnig aangezien ik eigenlijk alleen voor meten, wegen en prikjes ga. De rest kan me gestolen worden.
Ze zullen wel moeilijk gaan doen over het feit dat hij nog geen hapjes krijgt. Al kan ik met recht zeggen dat hij nog geen echte interesse toont in eten dus kan het goed verdedigen.
Wel super leuk trouwens is dat meneertje heeft ontdekt dat hij naast zijn handjes ook nog benen en voeten heeft. Ligt dus nu constant met zijn voeten omhoog, probeert zijn sokken uit te trekken wat gelukkig niet lukt ? nog niet in ieder geval.

Succes maar weer vannacht dames!

Hihi hier ook de hele dag met zn sokjes aan het klieren ??

Hoezo verdedigen laat ze de moord stikken ? kind eet wanneer hij eraan toe is ? owen vreet de kasten leeg zullen ze bij mij wel over zannikken morgen hihi. Tis nooit goed. Ster at ook later was ook volgens hun een probleem. Ik ga indd ook alleen voor de prikjes. En ik ga ook alleen bij 2 meiden, er zit er echt 1 die wil ik Nooit meer zien. Ben ik nog 1x tegen gekomen op de parkeerplaats moest echt mezelf inhouden om geen gas te geven ? die heeft me bij ster zon vervelend gevoel gegeven toen ze nog zo krijste. Kwam erop neer dat mn baby van 4 weken een manipulatief rot karakter had en ik er ook maar niks van bakte. Ik was al zo onzeker dat heeft me toen zoveel gedaan. Daarna heeft ze me een verwijzing naar een huilpoli gegeven waar een maatschappelijk werker team klaar stond om mij te op te sluiten. Bah als ik er nog eens aan terug denk.. cb is prima als je normaal volk tegen komt. Moet zeggen dat ik vrede heb met het grootste deel van het personeel maar ik zie de noodzaak niet meer zo ? gewoon lachen ja knikken en in je hoofd je middelvinger opsteken ?

[quote quote=10428317] maar ik zie de noodzaak niet meer zo ? gewoon lachen ja knikken en in je hoofd je middelvinger opsteken ?[/quote]
Nou dit! Met Logan hebben ze ons ook aan laten modderen met de lactose intolerantie. Dus ik trek me er niks meer van aan. 
Ben je weer helemaal opgeknapt Sam??
Ik heb de hele dag op de dagopvang gedraaid. Schoonmoeder heeft de hele dag op Charlie gepast en zoals bij de oudste staat dat garant voor een overprikkeld kind aan het eind van de dag. Niet heel erg fijn ?
Nu eerst maar in de rust! Hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad en genoten heeft van het weer!

Terug
Bovenaan