Oktober / November 2020 Baby's! ♥

nou hopelijk vindt iedereen de rust haha
oh moet zeggen dat CB tot nu toe heel relaxed is nog bij mij in het dorp..  ze dwingen me tot niks en vinden alles nog goed tot nu toe haha... enigste tip was dat ik even ei en pindakaas moest geven voor 6 maanden ivm kans op allergie klein te houden maar dat heb ik nog niet gedaan..  voor de rest zeuren ze bij mij nog niet haha

vannacht was 't weer 5 uur toen ze kwam... totaal geen logica nog...
op hoeveel voedingen zitten jullie kleintjes dan?
Sophie op 4, ik dacht komt dat door het fruithapje, maar als ik 'm 's ochtends een keer oversla dan komt ze nog steeds op het zelfde tijdstip aan het einde van de ochtend.. maakt ook niks uit dus
en ze is enorm afgeleid vandaag met voeden, niet normaal! tis dat 't zo'n lachebekkie is..

wel erg vervelend trouwens dat jullie zulke nare ervaringen hebbenn bij CB
Dat hoor je zoveel van mensen, toch eigenlijk zonde van iets dat je eigenlijk moet helpen

trouwens ik verdiep me een beetje in zonnehoedjes/petjes etc. maar bij sommige staan een UPF beschrijving, bij andere weer niet, bedekt is bedekt toch? hoeft toch weer niet speciale hoedjes te zijn met een speciale UPF beschrijving?

Ster wilde nooit een zonnehoedje op ? had ik weer een super lollig ding nou dat deed ze niet ? hield dr gewoon in de schaduw. Uv is volgens mij vooral als er ook water in het spel is. Ik heb hier zon achterlijk ding vd zwitsal ? ook als het hoedje heel dun is of gaatjes zoals die cowboyhoedjes/rietenhoedjes kunnen die kleine schedeltjes wel verbranden vooral als het echt nog kale kopjes zijn ? Ster was half kaal nog tot 2.5 ? en wilde dus nooit iets op ? daar smeerde ik gewoon een dikke flets zonnebrAnd in dr haar ??

Cb verschilt heel erg wie je treft. Ook het cultuurtje op het bureau doet een hoop. Dat merk je juist als je hulp nodig heb. Bij Ster zaten er echt 3 van die mierenneukerige haantjes bij elkaar. Dat versterkte enorm. Zie ik op mn eigen werk ook wel. De ene afdeling loopt gewoon beter als de andere. Nu met Ow heb ik gewoon geen hulp of advies nodig. Geen allergieën/ontstekingen/huilbaby dus dan merk je er niet veel van. Denk als Ow mn eerste was dat mn ervaring heel anders was geweest ?

Ow is echt al 2 dagen zich suf aan het knagen. Zag vanmorgen al 3 tanden doorkomen en al 2 in de startblokken ? vond de oudste al sneu met dr altijd 3 tegelijk maar dit is ook wat. Niks helpt ? koelen niet, knagen niet, pcm nauwelijks ? dentinox doet niks ? waanzin

Het geeft me wel hoop. Als dit spul door is en we lekker fit blijven slapen we hopelijk ooit weer ??? een meisje mag dromen

Hey, Hier zitten we gemiddeld op 4/5 voedingen ook. Afhankelijk van  hoe vroeg Charlie de dag begint. Vanochtend was dat rond 5en, al probeer ik hem dan altijd eerst nog in slaap te krijgen. Om kwart voor 6 begon hij te huilen dus toen de eerste fles gegeven. Nu 4 uur later, nummer 2. Vaak is de 5e fles, de nacht voeding. Wat betreft zonnehoedjes, volgens mij is bedekt inderdaad bedekt en is de UPF inderdaad voor water of zo. Heb net via H&M een leuk hoedje besteld. 
Moest jij nou vandaag naar het CB Sam?

Terug
Bovenaan