ooh bedankt voor de tip! zal eens speuren.. ik weet sowieso niet zo goed hoe lang ik nog BV wil geven... ik heb het streven 6 maanden maar vind 't soms wel pittig dat vooral 's nachts die voeding altijd bij mij ligt, vooral i.c.m. werk.. En ik dacht als ik dan toch wil stoppen kan ik dan alsnog evt. die vaccinatie nemen, hoef ik me er ook niet druk om te maken haha, maar misschien denk ik over een maandje van ik ga helemaal niet stoppen haha.. dat klinkt namelijk ook wel erg dichtbij haha
m'n vriend weet 't ook niet zo goed met die vaccinatie, die is anders het nuchtere zelf, maar hij zegt als het al iets langer wordt gegeven weet je net een beetje meer, mss maak ik me ook wel te druk erom... geen idee haha
oh ik zag ook al leuke bij H&M van die zonnehoedjes! haha.. leuke prijses ook! haha
ooh wat goed dat hij zo goed groeit zeg op de BV! Hoe zwaar is hij wel niet zeg Sam!? haha
Nope geen ID kaart hoor, doe ik pas als we idd de grens een keertje over moeten.. dat hoeft nu nog niet! haha.. ook al laatst wel een keertje stiekem getankt in duitsland haha
Sophie klooit met haar ritme zeg, vannacht was het 3 uur! Ik dacht eerst 7 uur maar het bleek 3:07 te zijn op de wekker haha..
ik rekende in m'n verlof in weken, tot ik ging werken en door m'n onregelmatigheid ben ik helemaal de tel kwijt geraakt haha... dus nu maanden, morgen 5 maanden!!
hoe oud is charlie nu?