Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Wat vervelend dat jullie nog zo'n last van de klus geluiden hebben Zonneschijn. Hopelijk is het snel klaar en kan Logan weer gewoon slapen.
Ik wil niet opscheppen en waarschijnlijk was het eenmalig maar Charlie heeft vannacht 12 uur tussen de fles gelaten. Laatste fles was rond half 7, sliep tegen half 8 en heeft geslapen tot kwart over 6.
Alleen ik werd rond half 4 wakker omdat ik dachtz hè??? Maar toen ben ik weer in slaap gevallen en was het ineens kwart over 6!
Hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad! En fijne Pasen!

Wat irritant die klusgeluiden zonneschijn. Hihi maar heb je ook dat hij meerdere keren wakker word snachts en hij gemakkelijk weer in slaap valt. Maar jij bent er dus mooi wel uit (vooral omdat hij op zijn eigen kamer ligt?)
Zo leuk he die nieuwe truukjes ? vind het nu zo hard gaan. Het houterige is eraf ? alles gaat vloeiender ❤️

Wel fijn dat Charlie zo goed heeft geslapen, hoop dat hij het vasthoudt ben benieuwd of je nog zon lekker nachie hebt gehad ✌️❤️

Hier sinds 2 nachtjes ietsje beter, ipv 20x wakker 15x ? het gekke is hij kliert aan het begin vd nacht (deed hij nooit) slaapt 2 uurtjes, kliert een uur, slaapt weer 2 uurtjes kliert een uur en slaapt een uur. Rond 6 uur is het echt klaar. Nou zou ik gister eerder naar huis mogen. Ging weer niet door ivm zhuisopname van een bewoner. Nou weer de halve nacht wakker geweest. Straks weer werken en dan weer 36 uur doortrekken. En de nacht in. Bah bah bah. Ben altijd weer blij als het riedeltje klaar is. Dan weer een goeie week vrij.
Dus tanden op elkaar en denken het is een fase.. het is een fase.. op een dag komt het goed.. ?

Moet wel zeggen dat desondanks de k#t nachten het mannetje echt een blij ei is. Jankt nauwelijks, veel lachen en echt veel knuffelen. Zit graag bij zn moesje. Als ik hem oppakt lijkt hij ook echt soort van terugte knuffelen ?

Fijne pasen allen ❤️?

Oooh zo irritant, ik had net een verhaal getypt is het niet geplaatst..
Charlie heeft vannacht weer gerepeteerd voor Riverdance, zo hard gingen de benen in de lucht. Om kwart voor 4 was ik het zat en heb ik het mannetje maar een fles gegeven. Daarna is hij rustig verder geslapen tot kwart voor 7 ongeveer.
Het goede slapen in de nacht, gaat hier wel echt ten koste van slaapjes overdag. 3x 3 kwartier is bijna de standaard en inslapen is huilen. Misschien dat het tijd wordt voor zijn eigen bedje.
Fijn dat je morgen even een slaapje kan doen Sam!
Fijne Pasen allemaal!

Ach ja je moet toch wat verzinnen om de humor een beetje vast te houden. Maar 4 à 5x daar wakker van worden is nog steeds heel veel minder dan 15 tot 20 keer.
Ik hoop dat ju nu/straks even een goede slaap kan doen voordat je de nachten op het werk in gaat. Vind het echt ongelofelijk knap dat je nog op je benen staat.

Ik ook ? corona heeft er ook meer ingehakt als ik dacht kwam gister echt trillend op mn benen thuis, mn spieren deden zeer. En ik begin gewend te raken aan mn staat van verwarring ? pff mensen zullen denken dat ik een junk ben.. hihi hier geen riverdance wel steeds met zn armen zwiepen en vooral hard met zn vuisten op het matras rammen, liefst omstebeurt en een schik dat hij dan heeft ?

Terug
Bovenaan