Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ook een elke wildebras dus?? bij mijn oudste trok de frustratie weg toen hij zich ging voortbewegen. Heeft kort getijgerd, maar ging uiteindelijk vrij snel kruipen. Toen werd hij pas echt het blije kind wat hij nu ook is, daarvoor hadden we eerst gekloot met voeding en vervolgens was hij gewoon gefrustreerd omdat hij veel sneller wou dan zijn ontwikkeling was.
Zet 'em op Sam ?

Hihi maar is charlie blij aan het riverdancen if indd echt gefrustreerd?? Hier zit ie zichzelf echt in de weg. Fedde en kees word ie echt een beetje geïrriteerd van, maar in ern normale slaapzak mept ie zoveel om zich heen dat hij onrustig blijft slapen

Ik weet niet zo goed waarom hij zo schopt met z'n benen. Eerst dacht ik nog krampjes maar dat heb ik ook al weer legt. Hij doet het tussen de slaap cyclussen in en is dan gewoon onrustig. Overdag als hij wakker is, is hij ook altijd in beweging en gaan zien benen net zo op en neer.
Frustratie uit zich hier vooral bij te lang op zijn buik liggen. Dan gaat hij ook woest trappelen en voegen onder zijn buik proberen te krijgen?
Wel hebben we ontdekt dat hij zich goed in een wipstoel kan vermaken. We hebben er afgelopen week 1 gekregen en vind het geweldig. Alles zien, zonder plat hoeven te liggen?
Welterusten!

Heel herkenbaar.Wipstoel moet ik ook nog scoren. Heb wel een schommelstoel/schommeltje dat vind hij ook prachtig ❤️ kan hij zich goed in vermaken als hij goed gemutst is.

had heel verhaal getypt maar was blijkbaar niet gepost!

Sam als ik jouw nachten hoor dan mag ik echt niet klagen! Bikkel hoor!
en wat stom van de KDV! dat ze daarvoor zo snel bellen.. ze hebben 1x gezegd geneigd te bellen omdat ze 's ochtends maar 50cc dronk en als de fles 's middags ook niet lukte dan zouden ze bellen maar die ging goed gelukkig destijds.. 

Zonneschijn, hopelijk zijn de klusgeluiden snel weg! Hoe lang nog? Is het bij jezelf of bij de buren?
wat fijn zonnebloem van je lange nacht van bijna 12 uren! heeft dat ook doorgezet naar de volgende dagen?

Iedereen goede paasdagen gehad?
Ik moest werken, best drukke dagen vind ik 't dan als je thuis komt, ben dan op haha.. gelukkig slaapt Sophie beter.. gisteravond zelfs om 22.15u voeding en vanochtend pas weer om 7.30u (en ook niet nog echt haast ermee), eerste keer in lange tijd dat ik voor 23u aan 't slapen was haha.. nadeel is dat ik nu echt moet kolven voor ik naar m'n werk ga als ik dagdienst heb, echt niks aan dat gepoets om kwart over 6 's ochtends! haha

Hi Helga, ja balen hè dat hij het soms gewoon niet plaatst. Nee helaas heeft de goede nacht niet doorgezet.
Zoals ik al zei is Charlie weer flink met z'n benen aan het schoppen 's nachts.
Hier na een aantal dagen 37.6/37.7 nu een temperatuur die omhoog schoot naar 38.4. Charlie was de hele dag al aan het jengelen. Verwacht oorpijn door tandjes. Stiekem hoop ik dat het eerste tandje straks door komt. Donderdag gaan wij weer voor prikjes dus dan alles maar tegelijkertijd ??
Ik hoop dat jij je werkdagen wat overleefd hebt Sam!

oh vervelend zeg dat die wat verhoging was, wat je zegt dan maar alles in 1x, dat denk ik ook dan altijd haha..
kun je al wat tandjes voelen??

wat voor servies hebben jullie voor je kindjes?
Had wat cadeau gekregen maar is van bamboe en wat blijkt nu ruim een maand geleden, dat mag niet meer haha.. schadelijk voor kindjes, had setje van Jollein gekregen maar die heeft 'm al uit de handel gehaald zelfs.. Wat hebben jullie?

Terug
Bovenaan