Goedemorgen iedereen,
Ik hoop dat de verhoging inderdaad de tandjes zijn zonnebloem! Charlie zo snel al voor zijn 5/6 maanden prikjes? Logan hoeft pas de 12e.
@cardio; Bestek en servies heb ik nog van de oudste? bpa vrij plastic. Was dat gedoe met bamboe niet vanwege verhitting? Ik heb meerdere bamboe items maar niets wat verwarmd wordt. https://waarzitwatin.nl/producten/bamboe-servies?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dsa_website&utm_keyword=&utm_content=64830450410
Daar hebben ze het over 70 graden, maar goed, ik snap dat mensen het helemaal niet meer willen gebruiken.
Het klussen was gestopt aan de ene kant. Toen vond de andere kant het tijd om te beginnen...?
Het is hier nog steeds rommelig. Oudste is nog steeds heel erg verkouden met doofheid tot gevolg maar de KNO arts wil niet opnieuw buisjes plaatsten. Hebben een neusspray gekregen tegen allergieën (hij heeft een bloedtest gehad en is nergens allergisch voor). Hij hoest nu ook de longen uit zijn lijf. Ik heb hem al twee keer laten testen voor corona dus ik ga dat niet weer doen.
Daarbij is Logan nu ook heel erg verkouden..? Hij heeft welgeteld één nacht rustig geslapen en het is nu weer hommeles. Hij wordt heel erg benauwd wakker en is dan flink overstuur. Heb zijn uiteinde van het bed verhoogd maar het helpt niet echt. Ook rolt hij daardoor tegen de spijlen aan? Hij heeft gister overdag wel weer heel goed geslapen, bijna vier uur verdeeld over drie keer. Hij is overdag ook echt heel erg vrolijk, heel fijn om te zien. Hij wil ook niet meer op zijn rug liggen tijdens het spelen, dan draait hij gelijk naar zijn buik haha.
Een wipstoel hadden we ook nog van de eerste, was ik compleet vergeten! Stond verstopt bij mijn schoonvader op zolder, omdat de oudste er nooit in wilde? Logan vind het gezellig om er in te zien bij ons, hij krijgt er ook zijn hapjes in.
Fijn dat je zes uur achter elkaar hebt kunnen slapen Sam! Nog even doorzetten dan zit je reeks er weer op?
Fijne dag vandaag dames, hoop dat het allemaal een beetje mee valt.