Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Dat eeuwige kolven ?
Heb gewoon simpele bordjes vd ikea/blokker die in alle kleurtjes. Heb daar alles van de bekers, de kommetjes en de bordjes. Kan ook allemaal in de magnetron ideaal.
Bestek ooit bij de kruidvat, echt bestek niet plastic dat werkt niet hihi.

Ik heb vandaag eindelijk 6 uur achter elkaar geslapen ben al iets meer mens ? nog 2.5 u werken en dan eindelijk weer klaar.?✌️

Fijne dag allen ❤️

Goedemorgen iedereen,
Ik hoop dat de verhoging inderdaad de tandjes zijn zonnebloem! Charlie zo snel al voor zijn 5/6 maanden prikjes? Logan hoeft pas de 12e.
@cardio; Bestek en servies heb ik nog van de oudste? bpa vrij plastic. Was dat gedoe met bamboe niet vanwege verhitting? Ik heb meerdere bamboe items maar niets wat verwarmd wordt. https://waarzitwatin.nl/producten/bamboe-servies?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dsa_website&utm_keyword=&utm_content=64830450410
Daar hebben ze het over 70 graden, maar goed, ik snap dat mensen het helemaal niet meer willen gebruiken.
Het klussen was gestopt aan de ene kant. Toen vond de andere kant het tijd om te beginnen...?
Het is hier nog steeds rommelig. Oudste is nog steeds heel erg verkouden met doofheid tot gevolg maar de KNO arts wil niet opnieuw buisjes plaatsten. Hebben een neusspray gekregen tegen allergieën (hij heeft een bloedtest gehad en is nergens allergisch voor). Hij hoest nu ook de longen uit zijn lijf. Ik heb hem al twee keer laten testen voor corona dus ik ga dat niet weer doen.
Daarbij is Logan nu ook heel erg verkouden..? Hij heeft welgeteld één nacht rustig geslapen en het is nu weer hommeles. Hij wordt heel erg benauwd wakker en is dan flink overstuur.  Heb zijn uiteinde van het bed verhoogd maar het helpt niet echt. Ook rolt hij daardoor tegen de spijlen aan? Hij heeft gister overdag wel weer heel goed geslapen, bijna vier uur verdeeld over drie keer. Hij is overdag ook echt heel erg vrolijk, heel fijn om te zien. Hij wil ook niet meer op zijn rug liggen tijdens het spelen, dan draait hij gelijk naar zijn buik haha.
Een wipstoel hadden we ook nog van de eerste, was ik compleet vergeten! Stond verstopt bij mijn schoonvader op zolder, omdat de oudste er nooit in wilde? Logan vind het gezellig om er in te zien bij ons, hij krijgt er ook zijn hapjes in.
Fijn dat je zes uur achter elkaar hebt kunnen slapen Sam! Nog even doorzetten dan zit je reeks er weer op?
Fijne dag vandaag dames, hoop dat het allemaal een beetje mee valt.

Hi allemaal!
Ben bang dat de tandjes toch nog even op zich laten wachten. Behalve 5 poepluiers, rode billen en koorts is echt geen verdere indicatie. Geen puntjes of verdikking te voelen.
Gelukkig is zijn temperatuur vandaag weer iets gezakt. Maar z'n ziek zijn zorgde voor een erg onrustige nacht van ongeveer 3 uurtjes slaap.
We moeten morgen weer naar het consultatiebureau dus verwacht dan ook de prikjes.
Wij hebben een assortiment van plastic en stenen servies voor de kids en voor de oudste echt bestek en voor Charlie wat plastic lepels.
Hier heeft Charlie nu twee dagen geprakte banaan op en dan gaat redelijk. Komende dagen gaan we wat groente proberen. Wel iets eerder dan gepland, dus we gaan het langzaam opvoeren

Ahh wat sneu!! Hier ook op en af verhoging, rode wangetjes en de goorste kak ? maar wel duidelijk 4 tanden die er al doordrukken. Alleen blijft het al een week hetzelfde... arme joch knaagt op alles ??

Hier deze week zoete aardappel puree en worteltjes. Ook de combi trouwens hij was er WILD van ???

Heb vandaag een bumbo floorseat gescoord omdat hij rechtop wil zitten. Gaat hem aardig af ✌️ hij blij ik blij ?

Vandaag gaan we kijken of hij op zn eigen kamertje wilt... ?

op voedingscentrum staat dat het helemaal niet meer mag:
https://www.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/welk-kinderservies-kan-ik-gebruiken-voor-mijn-baby-dreumes-of-peuter.aspx
heb nog poging gedaan bij jollein om korting te krijgen omdat ik dat cadeau niet meer kan gebruiken (maar geen bon meer) en ze gaven ook aan dat het niet meer verkocht mag worden van de voedings- en warenautoriteit! Kreeg uiteindelijk maar 10% korting haha op een volgende aankoop 
wat sneu voor de oudste Zonneschijn! :( hopelijk is die snel fitter!

wat fijn Sam 6 uurtjes, nu nog een nachtje?
Hoe doe jij dat trouwens met BV overdag dan als je slaapt?

ooh das kort nachtje zonnebloem! :( wat rommelen die kids toch allemaal!  komt vast van die hagel/sneeuw/zon! haha

bedankt voor de servies tips! ja BPA vrije plastic zat ik ook naar te kijken! ook al zijn de (duurdere) silliconen besteksetjes wel erg schattig haha

Sophie heeft volgende week de prikjes, met 5,5 maand ongeveer!

succes Sam met de eerste nacht op eigen kamer! Dat lijkt me zo wennen! Wij gaan misschien volgende week proberen dan heb ik weekje vrij! Laat maar ff weten wat je ervan vond! haha
ooh zoete aardappel?  vinden ze dat ook lekker?! 
Wortel gaat hier nog niet echt van harte in, mss moet ik er ook ff wat bij in stoppen aankomende week! haha

Ah, tanden drama! Hier wil het ook maar niet doorzetten zonnebloem. Alle indicaties dat het zover is maar geen witte puntjes. Welke taken komen door bij Owen Sam? Onderste en bovenste twee? Die korte nachten blijven maar terug komen hè? Ik ben blij als we daar een beetje voorbij zijn? Ook hier blijven de nachten rommelig, gemiddeld is hij nu drie keer per nacht wakker en dan vaak een half uur/ uur wakker.
Zoete aardappel is inderdaad heerlijk voor die kleintjes. Het kan wel zijn dat ze daar iets meer last van krijgen in verband met het zetmeel gehalte (normale aardappel nog veel erger).
Eergisteren heeft mijn man per ongeluk een groentehapje koud gegeven, denkende dat het fruit was ? Arme kind at pompoen met rijst koud. Manlief vond al dat hij rare blikken gaf hahaha. En wel opeten hè?  

Ik kolf als ik thuis kom en dan ga ik gauw slapen. Dan word ik vervolgens met stuwtieters wakker en ga ik snel weer kolven. Het kost me soms bijna een uur slaap. Ik blijf erbij tijdelijk ?

Jongelui owen heeft geslapen ? Hij ging om 20u naar bed, riep nog 1x om 21.30u, aai over de bol., en hup geslapen tot 4 u ? ff de tiet en hupla weer geslapen tot zn zus drama stond te trappenrond 6u, ik weet zeker dat hij anders gewoon verder had geslapen.

Ik denk dat hij gewoon ruimte gebrek had. Hij sliep minder wild ? geen geram met zn armen. Ben benieuwd of dit zo blijft ? ben er op de 2x na niet uitgeweest ???

Terug
Bovenaan