Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier komen onder de voor en snijtanden door. Aan de linkerkant steekt al van beide een hoekje eruit ?
Ugh die pompoen ?? ow lust het wel maar ik vind het gewoon super meuren ?? En dan ook nog koud brrrrrrrrrr ???
Hihi indd feesr hier ? eerst maar zien of het doorzet ??? hopelijk vannacht weer een rustig nachtje. Als het een week duurt durf ik het harder te zeggen ?
Kan me voorstellen dat je nog niet te veel durft te hopen Sam. Maar voorzichtig optimistisch zijn kan nooit kwaad.
Weer terug van het CB. Hebben inderdaad al prikjes gehad, maar zijn nu wel klaar tot de 11 maanden ? mannetje is nu 7920 en 67 cm met nog net geen 5 maanden. En lekker spekkie dus ? verder op gebied van ontwikkeling ook weer helemaal goed gekeurd. Ze vond dat hij al lekker aan het brabbelen was?
Nu pas over 3 maanden weer.
In navolging van Charlie heeft de oudste hier nu ook koorts.
Hoop dat iedereen een fijne dag heeft ?
Heerlijk spekkie is de volgende echt pas met 11 mnd?? Want dan zijn we een half jaar klaar met het cb ?
Dochter is weeeeeeer verkouden en wij ook ? die ene keer opvang na corona.... misschien dat ow ziek is en daarom goed slaapt ? vanmorgen ook weer 2 uur ? hij is verder wel vrolijk geen temp... ben benieuwd wat hij vannacht doet want ik merk nu echt hoe moe ik ben nu ik langer al 3/4 uurtjes achter elkaar heb geslapen ??? bizar hoeveel je lijf eigenlijk kan hebben ???
Ik heb net een cadeautje voor mn man gekocht. Net samen leuk ingepakt met mn dochter. Ff hem laten weten dat ik hem lief vind ? t komt er niet echt uit met die vermoeidheid de laatste tijd.
Ff in het zonnetje ? fijne dag allen
Even snel een tip: geef grove repen komkommer, koud uit de koelkast! Ze gaan nu zelf proberen het naar de mond te brengen, hier lukt het goed? ook heerlijk bij doorkomende tanden en gegarandeerd plezier?
Hey!
Thanks voor de tip Zonneschijn!
Sam, wat lief dat je even een cadeautje hebt gekocht voor manlief. Herken het wel dat de relatie wat stroever gaat wanneer er slaapgebrek in het spel is. Mijn man en ik hebben nog nooit zo vaak ruzie gehad als in de periode na Logan zijn geboorte. Met het gehuil en nachten waren we beide alles behalve gezellig.
Gelukkig gaat alles nu wat makkelijker ?
Hier is koorts toegeslagen na de vaccinaties.. hopelijk weer 1 dagje net als de vorige keer.
Ahh zo sneu he! Ow had 1 dagje koorts had iets een kort lontje 2 dagen. Verder niet echt last.
Cadeau viel goed ? Hij was helemaal blij ? zo leuk om hem weer ff enthousiast te zien in de chaos van thuis komen, eten, kindjes douchen, kindjes janken en daarna gesloopt op de bank te liggen.
Zonneschijn stikken ze niet in die stukken komkommer?? Of ben ik zo para ???