Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Prft Owen sliep weer netjes tot 4 u...
Komt de peuter elk kwartier. Ik word gillend gek.. allemaal WEEEEER ziek. En weer op mamas eigen slaap ochtend ??? hierna had ik er nog 1 gepland maar die zit bomvol trainingen die ik nog moest inhalen door verlof. Bah bah bah ik heb er ff helemaal de schijtbalen in ? hoop dat jullie nacht lolliger is

Je moet het met de komkommer even aankijken Sam. Hier ging het vol de mond in, zelfs achterin de keel. Ze kunnen dan ook een beetje kokhalzen maar dat doet meneer altijd wel een beetje van vast voedsel. Hij sabbelt en 'kauwt' er op, maar goed die van mij heeft nog geen tanden ?. Hij krijgt alleen stukjes van het zachte gedeelte af, ik die het vooral om hem kennis te laten maken met grote stukken en de verkoeling voor de doorkomende tanden.
Rest reageer ik later even op, gaan nu even de ochtendspits in.

Wat balen Sam! Heel veel kindjes en baby's hier zijn ziek op het moment. Logan dus ook, snot verkouden en dus wederom heel vaak wakker in de nacht, vannacht 4 keer gillend en niet stil te krijgen. Het is slopend.. Wel heel erg leuk, dat cadeau! Ook hier herken ik de strubbelingen tussen partners en hoe sjagie je naar elkaar toe kan zijn na weer een slapeloze nacht.
Oudste kwam gisteren, vlak nadat we hem op bed hadden gelegd, ineens in paniek naar beneden. Hij is bang om dood te gaan (dit is iets waar hij al over nadenkt sinds drie jaar oud, hij legt verbanden heel goed en is dus veel te snel overal mee) en vroeg zich af als wie hij terug zou komen. Of waar hij terecht zal komen, wat is er na de dood? Nou mensen, je begrijpt vast hoe moeilijk het die avond werd?. Dit is nu weer even de nasleep van alle hele zieke mensen in de familie en de net overleden opa van hem. Op drie jarige leeftijd vertelde hij in de auto dat hij net iemand zag lopen die er hetzelfde uit zag als hij vroeger. Hij had het over een man van een jaar of zestig...
Ik hoop dat de koorts weer snel zakt zonnebloem! Wij moeten maandag, dan is Logan 5 maanden en 11 dagen oud (volgens uitgerekende datum 5m + 2 dagen).
Ik hoop dat jullie een beetje een rustige dag tegemoet gaan ?

wat fijn Sam dat de nacht beter ging! wat akelig dat het nu weer helemaal mis is! :( het zit je niet mee de afgelopen  maand zeg! Wat dapper van je dat je zo maar door gaat!!
haha en wat een gedoe met nachtdienst, ik moet in mei weer nachtdiensten doen, gelukkig korte reeksen!
Hoe lang heb je het voornemen om BV vol te houden Sam?
en wat lief voor je man! Ik ben al naarstig op zoek naar z'n eerste vaderdag cadeau haha.. ik wil iets komisch haha
jeetje mooi gewicht zeg Zonnebloem! en mooie lengte ook! netjes hoor!!
bedankt voor de tip zonneschijn! Komkommer nooit in me opgekomen! :) Vinden ze dat ook lekker?

oh wat akelig zonneschijn! Dat lijken mij zulke moeilijke vragen want eigenlijk weet je het antwoord niet! ik kan me van vroeger herinneren dat ik door ook mee zat toen ik 5/6 was en klasgenootje van mij overleed! :(

Hier vinden beide knullen komkommer helemaal geweldig.
Maak voor de baby echt lange repen die ze eventueel zelf kunnen vasthouden. Is de rapley methode. Let alleen op of ze geen grote stukken afbijten die in de keel terecht kunnen komen. Het gaat er vooral om dat ze er op sabbelen en de koele komkommer de pijn verlicht bij doorkomende tanden. Ook is het leuk om te zien hoe ze dan oefenen om het goed in de mond te krijgen. En blijf er natuurlijk bij (hoef ik jullie niet te vertellen?). Als je het wil proberen zou ik eerst zelf de lange dikke (te smal happen ze stukken er af) repen aanbieden, vasthouden en de mond doen en kijken wat de reactie is ?
Als je komkommer bij baby's opzoekt zegt de één wel doen en de ander niet doen. De schil hebben ze het ook vaak over. Bij de eerste hebben we het ook gewoon met schil op de rapley methode gegeven en hij heeft er niets aan over gehouden? Nou ja, grote liefde voor komkommer wel, gaan er minstens 4 per week door, alleen door hem (wij eten er zelf ook nog vijf ofzo haha) ?

[quote quote=10431945]oh wat akelig zonneschijn! Dat lijken mij zulke moeilijke vragen want eigenlijk weet je het antwoord niet! ik kan me van vroeger herinneren dat ik door ook mee zat toen ik 5/6 was en klasgenootje van mij overleed! ?[/quote]
Aww wat triest ?
Het is hier een onderwerp dat vaak terugkeert. Hij is een knul die al vanaf hele jonge leeftijd 'waarom' en 'hoe' vragen stelde een soms heel lastig om mee om te gaan. Hij heeft nu een leeftijd dat nietszeggende antwoorden geen nut meer hebben, hij accepteert dat niet.

Heftige vraagstukken in de avond ? ons buurjongetje had ook altijd zulke vraagstellingen. Waar komen we vandaan? Waar gaan we heen? Hoe ver rijkt het heelal? Kan ik in de ruimte verdwijnen ? lijkt me moeilijk om daar correct op te antwoorden in jip en janneke taal.

Terug
Bovenaan