[quote quote=10431942]wat fijn Sam dat de nacht beter ging! wat akelig dat het nu weer helemaal mis is!
het zit je niet mee de afgelopen maand zeg! Wat dapper van je dat je zo maar door gaat!!
haha en wat een gedoe met nachtdienst, ik moet in mei weer nachtdiensten doen, gelukkig korte reeksen!
Hoe lang heb je het voornemen om BV vol te houden Sam?
en wat lief voor je man! Ik ben al naarstig op zoek naar z'n eerste vaderdag cadeau haha.. ik wil iets komisch haha
jeetje mooi gewicht zeg Zonnebloem! en mooie lengte ook! netjes hoor!!
bedankt voor de tip zonneschijn! Komkommer nooit in me opgekomen!
Vinden ze dat ook lekker?[/quote]Vind je de nachten leuk??
Ik weet niet ik blijf het zo lang doen als het goed gaat. Geen idee, voedingen worden straks al een stuk minder ? dus dan is het ook weer een stuk makkelijker. Kun je ze ook een beetje thee geven. Dus dan is het niet zo alles bepalend meer ? en ik vind het wel makkelijk en gezellig ? alleen het vele kolven in mn werkweek ben ik echt een beetje beu. Vorige week kwam ik mn kolf douche cabine bezem kast ? allemaal van die gore dikke zilvervisjes. Toilet ernaast helemaal goor, nou willen ze dat ik daar mn spullen spoel? Zooo goor. Ik kloot daar altijd met kokend water in een thermosfles en 2 bakjes ? draaaamaaaa dat zijn dingen die ik niet zal missen ?
Eerste papadag kado had ik sterre laten verven in zon doorzichtig mapje.
https://ishetalspeeltijd.nl/veilig-verven-met-je-baby/
Vinden ze ook super leuk om te doen