Oktober / November 2020 Baby's! ♥

ja en om een antwoord te geven waar ze rust in kunnen vinden..

uiteindelijk is de dood natuurlijk zelfs voor ons iets wat je niet weet wat er gebeurd... uiteindelijk gaf mijn moeder dat antwoord ook maar, dat we het niet weten.. 

[quote quote=10431942]wat fijn Sam dat de nacht beter ging! wat akelig dat het nu weer helemaal mis is! :( het zit je niet mee de afgelopen  maand zeg! Wat dapper van je dat je zo maar door gaat!!
haha en wat een gedoe met nachtdienst, ik moet in mei weer nachtdiensten doen, gelukkig korte reeksen!
Hoe lang heb je het voornemen om BV vol te houden Sam?
en wat lief voor je man! Ik ben al naarstig op zoek naar z'n eerste vaderdag cadeau haha.. ik wil iets komisch haha
jeetje mooi gewicht zeg Zonnebloem! en mooie lengte ook! netjes hoor!!
bedankt voor de tip zonneschijn! Komkommer nooit in me opgekomen! :) Vinden ze dat ook lekker?[/quote]Vind je de nachten leuk??

Ik weet niet ik blijf het zo lang doen als het goed gaat. Geen idee, voedingen worden straks al een stuk minder ? dus dan is het ook weer een stuk makkelijker. Kun je ze ook een beetje thee geven. Dus dan is het niet zo alles bepalend meer ? en ik vind het wel makkelijk en gezellig ? alleen het vele kolven in mn werkweek ben ik echt een beetje beu. Vorige week kwam ik mn kolf douche cabine bezem kast ? allemaal van die gore dikke zilvervisjes. Toilet ernaast helemaal goor, nou willen ze dat ik daar mn spullen spoel? Zooo goor. Ik kloot daar altijd met kokend water in een thermosfles en 2 bakjes ? draaaamaaaa dat zijn dingen die ik niet zal missen ?

Eerste papadag kado had ik sterre laten verven in zon doorzichtig mapje.

https://ishetalspeeltijd.nl/veilig-verven-met-je-baby/

Vinden ze ook super leuk om te doen ☺️

oooh leuke tip! Ik wou evt. een heel fout t-shirt geven voor papa en dochter haha.. wij hebben de tik om elkaar voor de verjaardag ook altijd foute t-shirts te geven haha maar dit is ook leuk!

ik vind nachten niet erg maar ben altijd gewend er 4 te doen, ik doe er nu 2 of 3... das ff wennen haha en ik heb 't afgelopen jaar ze niet gemist dat dan weer wel haha.. ben meer benieuwd hoe mijn BV het volhoudt, maar na mijn late dienst kolf ik ook niet en staan ze 's ochtends op ontploffen maar m'n productie is er niet minder om.. om 24u 's nachts ben ik daar te lui voor haha
oooh wat akelig!eerlijk gezegd, ik spoel 'm op het werk even om zodat alle melk eruit is en thuis was ik 'm vaak goed af en gaat ie daarna in de sterilisator! vind 't op het werk zo'n gedoe om af te wassen.. maar das wel een hele onhygienische kolfplek moet zeggen dat bij mij in ziekenhuis ze een goede hadden maar inmiddels is die geplaatst op een kamer waar verloskundigen 's nachts slapen bij dienst en het is een semi-kantoortje met een scherm voor het kolf gedeelte haha.. gelukkig kan ik wel bordje op de deur plaatsen haha ik moet zeggen dat ik niet zulke lange werkreeksen al jou heb, max 3 dagen dus dat is dan nog wel te doen ook al zat ik er vorige week doorheen dat ze 's nachts ff slecht sliep en als je dan ook nog laat moet voeden rond 23u en 's ochtends om half 6 die wekker haha... maar inmiddels zit ze gelukkig op 22u... hopelijk houdt ze dat vast en maar op 4 voedingen, dat vind ik al wel stukken relaxter.. denk zodra die bijvoeding begint volgende maand dat die 3 voedingen ook wel zo eens komt    

In de avond kolf ik ook 1x, heb snachts meer last van productie. Komt denk ik door het harde werken. Snachts loop en sjouw je continu. Ook de kachel staat altijd belachelijk hoog dat werkt niet mee dus kammer genoeg moet ik snachts echt 2x (ik ga in de avond 1x 20/25 min, in de nacht 2x 15/20 min)

Mijn vaccinatie is trouwens afgeblazen, word iets anders en zit alweer in de wachtrij (pas 4 maand ?). Ziekenhuis ook gestopt? Zal denk ik wel moderna worden denk ik ?

Hey meiden!
Wat een gezelligheid hier vandaag. Maar goed dat ik het te druk had om te reageren. Kon ik de sfeer in ieder geval niet verpesten.
Logan al sinds woensdag koorts, vannacht hele nacht tussen ons in gelegen. Charlie toch wat koortsig en die besloot om 5.30 te poepen en te feesten en dat terwijl ik vandaag weer op de dagopvang moest werken. Blijkt vandaag ook dat ze zich qua uren en planning niet aan afspraken houden, waardoor ik ipv een halve dag ineens een hele dag moest werken. Dus van boosheid en slaapgebrek en teleurstelling stond ik vandaag te huilen op de groep te midden van kinderen en collega's. Zoooooo fijn! Not!
Maar nu is de oudste lekker uit logeren bij beppe (mijn moeder) en Charlie slaapt. En dan ziet de wereld er weer wat fijner uit.
Jeetje Zonneschijn, wat een heftige avond voor jullie. Lijkt me erg moeilijk en confronterend met alles wat er gebeurd is. Konden jullie het hem een beetje naar tevredenheid uitleggen? Ik ben toen ik 5 was mijn vader verloren en ik heb altijd het geloof gehad dat wij elkaar ooit weer gaan zien, en ik ben christelijk opgevoed maar op de een of andere manier heb ik het concept van een hemel altijd te abstract gevonden. Dus nu zie ik ons plekje in Zuid-Frankrijk voor me, en ben ik daar omringt met de mensen die ik lief heb.
Misschien een gek voorstel maar misschien kun je de dinsey film Coco eens kijken. Dit gaat over dias de los muertos. Dag van de doden in Mexico en ik vind het een mooie uitleg van wat we gebeurd nadat we overleden zijn.
@sam, bah bah bah bah. Ik baal gewoon even flink met je mee. Denk goed om jezelf en bewaak goed je grenzen.

Oke ik ga nog 1x mn haar eruit trekken en daarna ben ik het positiefste mens ter wereld.. mijn man kwam eindelijk thuis. Ik met mn goede ideeen opperde om in shifts te slapen want rara ik ben echt fiks ziek weer ?, hij is ook beroerd. Mn peuter zit de hele dag te jengelen en te etteren, en die andere muppet wil alleen op mij slapen en word wakker van elke doodsroggel die ik laat ?... zegt mijn man het enigste wat ik echt NIETTT WILDE HOREN.. SAM IK MOET TOCH WERKEN MORGEN! Ik moet 2.5u heennen terug dus ga 6u weg en ben blij als ik 20u thuis ben.... SERIEUS HOE DAN?!!! Zo dat ben ik kwijt. Ik ben nu de dalai lama zelve.
Myr wat k#t, wat moet je je kwetsbaar hebben gevoeld vanmiddag ? Fijn dat Logan bij beppe is hoop dat je ff goed kan tanken. De Dalai Force is with you ❤️

Ik moet die coco nog zien indd ☺️

Terug
Bovenaan