Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Aaaaah Sam, wat kak zeg! Als ik dichterbij zou wonen zou ik zeggen, dump de kids maar even hier en ga zelf even lekker slapen. Helaas lukt dat niet dus dan maar even een virtuele knuffel ?
O en Coco doet het heeeeel goed als je denkt, ik moet even janken.
Soms voel ik me emotioneel en denk ik aaah ik moet gewoon even goed huilen maar dan lukt dat niet, dus dan heb ik de gewoonte om even een fikse jankfilm aan te zetten en geloof het of niet, na afloop voel ik me altijd beter ??

Hihi ik wil juist minder janken tijdens mn Disney momentjes hihi. Maar ff janken kan echt opluchten ❤️ maar je hebt vandaag wel de volle dienst gedraaid?

Goedemorgen!
Ja ik heb gister wel de volle dienst gedraaid. Nou viel het nog mee hoor, van half 9 tot 5 maar ik zei elk uurtje extra is dan te lang ? ga na het weekend wel echt even om tafel want waarom afspraken maken als toch niemand zich der aan houdt.
Hoe was jullie nacht?

Indd dat flikten ze op mn oude afdeling ook altijd. Was wel koos kindloos destijds dus minder lastig maar wel schijtirritant.Peuter heeft vannacht beter geslapen. Ow kwam 3x deed 2 dutjes van 3 uurtjes ? en daarna bleefie rommelen. Hij wil absoluut niet meer in de box. Ik leg nu steeds een boxkleed op de grond dat vind hij machtig mooi. Ik ga vandaag lekker niksen met mn snotkop burgh

Dochter had steeds dr wangetjes en boven haar lip stuk van al het vegen. Bepanthen en vaseline pikte ze niet. Had vannacht toen ze sliep druivenpitolie gesmeerd (trekt snel in en werkt goed tegen littekens). Al een stuk minder! Heb het zelf ook gedaan hihi mooi spul ❤️

Charlie ligt eigenlijk ook bijna nooit meer in de box ? ging met de oudste net zo. Zit te twijfelen om de box er maar weer uit te gooien behalve dat het een handige dumpplek is voor speelgoed.
Zo'n gek idee dat Owen al bijna een half jaar is en dat Charlie gewoon nog 5 maanden moet worden ??
Soms vind het een bizar idee dat Charlie alweer 5 maanden is (bijna). De oudste was heel snel met zijn ontwikkeling en ging zelf zitten met krap 7 maanden en 2,5 week later ging hij kruipen, optrekken en staan. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat Charlie dat over 2 maanden (8 weken) ook al doet??
 Ben net even helemaal los gegaan tijdens een shop afspraak van 20 minuten bij de zeeman. Voor 50 euro aan kleding gekocht voor de beide heren. En wat ondergoed voor manlief. Dacht wel even oeps bij het afrekenen maar ach nu kunnen we er weer tegen aan??

Hihi ik had vorige keer ook70 piek ? oops maar je koopt ook bijna niks zo. Bij sterre shopte ik elke week wel iets. Hihi

Ster was ook heel vlot die zat nu al en stond met7 mnd aan de tafel die liep ook al met 11 mnd kan ik me bij ow ook niet voorstellen ??

Ster wilde ook noooooit in de box, heb daarom ook een reiswieg beneden ipv box. Meer voor het idee ? en als opbergruimte hihi
Ster zat ook als ze in dat ding zat ALTIJD met haar benen vast tussen de spijlen pff

Goedemorgen meiden,
Wel alles gelezen maar denk dat ik qua reageren toch dingen mis?
Die kolfplekken op het werk zo smerig? Moet de inspectie eens horen? Maar ja, dan maak je je ook niet erg geliefd haha.
De film Coco ken ik niet, zal het eens bekijken voordat ik het de oudste laat zien. Hij kan soms dingen heel anders opvatten. Het hele gesprek over de dood hebben we vooral door hem laten leiden, wat hij denkt en hoe hij zich daarbij voelt en wat hij er wil doen. Ook de verschillende geloven opgenoemd en wat zij denken, wat ik denk en als laatste de vraag wat hij graag zou willen dat er gebeurt. Hij wil graag naar de ruimte? Daarna vooral er over gehad dat wij in het moment leven en op dit moment zijn papa en mama hier bij jou om van jou te houden en voor je te zorgen. Daarna is hij rustig in slaap gevallen.
De tijd gaat inderdaad bizar snel. Binnenkort rennen ze door het huis?
Logan is nu zo verkouden dat de slaapjes overdag vaak maar een kwartier duren en hij dus maar maximaal anderhalf uur overdag slaapt. En nee, dat haalt hij in de nacht niet in. Daar is hij helaas ook vaak wakker.
De box wordt hier nog wel gebruikt maar dat is omdat ik er een muziekmobile met klassieke muziek en bosdieren erin heb. Vind hij nog steeds prachtig, hij kan ze nu pakken en eraan trekken, dat is wat minder?
Ik ga de kleine man eruit halen, hij is al weer een tijdje wakker, lekker aan het geinen in bed...
Heel veel succes en plezier vandaag?

Terug
Bovenaan