Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Mooi opgelost ❤️

Hier ook nog steeds verkouden kindjes ? ow hoest zichzelf steeds wakker en slaapt maar 10 min om vervolgens te huilen en alllles onder te snotten. Daardoor wil het drinken niet en zo gaan we rond ? vannacht ben ik maar beneden met hem gebleven want niemand knapt op zo. Hij heeft wel anderhalf uur in de cosi geslapen en een uurtje in de schommelstoel. En 10000 kleine slaapjes op mij ??? en dan slaapt hij net heerlijk en natuurlijk moet je dan altijd piesen, of stik je zelf in een hoestpartij.

Ik heb al wel melding gemaakt bij de OR en vorige week een 3e mail met verzoek of het kolfhok ff herzien kan worden. Als ze hier niet op reageert maak ik wel een melding bij de mensenrechten , vakbond en indd de inspectie. Gewoon omdat ik het belachelijk vind in deze tijd en deze tak van sport. Bij een bouwplaats is het nog beter gefikst.

Mn mannetje is wakker, dus ik mag naar bed. Fijne zondag!!!

Truste Sam! Hoop dat je even lekker kan slapen. En hoop dat de verkoudheid snel weg gaat. Voor jou ook Zonneschijn!
Vind dat jullie het op een mooie manier besproken hebben met Colin.

jeetje Sam, hoop dat jullie snel opknappen thuis, wat een ellende zeg steeds! Wanneer houdt het op?
je was trouwens niet zo'n moderna/pfizer fan toch? Je wou toch juist AstraZeneca? Neem je hem nu nog wel?
Ik ben er nog steeds niet over uit, dikke twijfelkont daarover haha.. dan denk ik wanneer kan ik 'm dan wel krijgen als ik nog poosje BV geef? want er is ook nog een wens voor een 2e en je mag 3 maanden na je vaccinatie niks pogen..  niet dat ik nu al een tweede wil maar ben 33, straks 34 in augustus en wil er ook niet heel lang mee wachten.. bij sophie duurde het ook al een jaar voordat het lukte.. moet sowieso jaartje wachten ivm keizersnede. ik maak me te druk denk ik, hormonen!! haha

Mooie manier om het te bespreken idd met Colin! knap hoor!

oh coco is zo'n leuke film, die stond op netflix vorig jaar dacht ik... dol op disney! Dat gaat Sophie ook echt meekrijgen hoor, lekker meezingen met Frozen haha
haha flink geshopt bij Zeeman dus... ze hebben wel leuke kleertjes (ook al vind ik ze wel klein uitvallen) zag nu ook op een facebook pagina dat de nijntje spullen in de winkel liggen, zo schattig haha
in welke maat zitten jullie kindjes??
Bij mij kan ze soms echt nog maatje 62 dingen aan en sommige dingen van 68 zitten echt nog ruim! Terwijl m'n meetlat zegt dat ze rond de 67cm zit.. hebben jullie dat ook met kleertjes?

Geeft verder niet maar mijn andere zoon heet Conor. De verwarring qua naam moest ik even om slikken in deze context. Neefje Colin is als baby overleden aan wiegendood, in combinatie met het 'dood' verhaal vreemde gewaarwording.

Wat betreft kleertjes,
Meetlat zegt ook 67 cm.en de meeste 62 kleertjes worden wat te kort. Koop nu alles in 68.
Zeeman valt hier ook altijd klein. Had een zomerjasje voor Charlie gehaald in 68 en die is dus te krap, dus ga hem morgen ruilen voor een 74. En dat terwijl 68 nog redelijk ruim valt op dit moment.

Truste allemaal

Nee, geen excuses nodig! Vond het zo apart dat het op deze manier terug kwam. Dat heb je soms wel eens, weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel? ? Mijn neefje is heel lang geleden al overleden dus dat het op deze manier terug kwam is vreemd.

Terug
Bovenaan