Oktober / November 2020 Baby's! ♥

En wat betreft kleding kijk ik globaal naar de maat op het labeltje. Ik kijk meer naar de grootte, omdat het vaak niet klopt. Maar vanwege corona kom ik eigenlijk niet meer in winkels dus alles bestel ik online. Heel vaak krijg ik dan kleding binnen dat veel te klein is? Ik heb er zelfs hier een topic over geopend, met de vraag welke merken wat ruimer vallen.
Meeste bestel ik op kleertjes.com, leuke site. Wel veel meer items voor meisjes dan jongens. H en M voor de pyjama's, ze hebben die onesies met heerlijk zacht katoen en vallen lekker ruim, aanrader Sam! Je kan ze effen krijgen of met motief en ze gaan zelfs per drie.
Rompers laatst bij de HEMA gekocht, was mijn eerste shopafspraak. Wat vallen die dingen klein zeg! Heel jammer.
Even een vraagje; heeft één van jullie de puckababy vier seizoenen slaapzak (gehad)? Zo ja, hoe beviel die? Hoe lang ging het mee? Ik wil er één of twee halen maar die dingen zijn loeiduur.

Hier valt alles eerder te krap als te groot ? heb nu mt 74/80 uit de kast gehaald. Vind bij een jongen dat het allemaal wel iets ruimer mag vallen. Omdar hij ook wat vierkantig in postuur is staan veel dingen ook wat lulliger als het krap zit ? ook de jasjes koop ik standaard wat groter vaak is het de 2e of 3e laag. Heb bij de zeeman een leuk blauw jasje gekocht mt 80. Zit iets ruimig maar nu heeft hij toch nog truien aan dus dat gaat prima.

Ik word hier weer lichtelijk gek.. het voelt alsof ik gewoon gepest word. Ow sliep die nacht zo goed en daarna werd hij weer ziek. Vannacht 4 uurtjes geslapen verspreid over 100 slaapjes van steeds 15/30 min. Zodra hij hoest is het weer janken. Overdags is de peuter ook gewoon vervelend (vraagt belachelijk veel negatieve aandacht) god laat dit nou een fase zijn. Na 100 jaar alleen maar ziekte quarantaine en continu mn kinderen niet weg kunnen brengen. Mn huis is een bende, ik loop achter op mn werk, ik slaap niet en ik loop overdags met een schreeuwende peuter en snacht met een verdrietige baby. Ik zie het echt ff niet meer zo positief. Tis continu wat hier. Nou maar weer een lange dag overleven en hopen dat die gasten hier eens een keer opknappen. Ben zelf ook WEER ziek. Bah ik kan maar beter mn klep houden want ik heb weer niks positiefs te melden. Hoop dat jullie dag wat vreugdevoller is

Ach Sam, virtuele knuffel! Is er niet iemand anders die bijvoorbeeld de oudste overdag even mee kan nemen? Of de jongste natuurlijk. Oudste logeren? Ik zou het ook graag voor je doen, vind het zo naar voor je? 
We komen net van het CB en meneer is 72,5cm en 9100 gram ? (Logan is van 1 november was toen 38+5). Prikjes vond hij niet zo leuk, ligt nu in coma in de wandelwagen.

Lieve Sam, wat naar dat jullie maar niet uit deze ziek zijn cirkel komen. 
En misschien dat ik nu wel een grens over maar is het misschien een idee om je voor een aantal weken ziek te melden op het werk? Eerst weer even de rust in huis terug vinden en allemaal herstellen?? Of misschien is er iemand die jullie peuter even mee naar buiten kan nemen, zodat jij en Owen kunnen slapen?
In ieder geval, pas goed op jezelf! 
Hier is de soon-to-be kleuter voor het eerst aan het proefdraaien op school. En mama heeft er maar moeilijk mee. Ik wil mijn kleine ventje terug ?????

Aww herkenbaar zonnebloem! Moeilijk hè, je kleine mannetje achterlaten! Maar hij gaat het (uiteindelijk) geweldig vinden, en jij ook ? Gaat wel snel ineens dan hè?

Nou ja steeds als ik ze wil wegbrengen zijn ze weer ziek of is er wel weer iets. Morgen gaan ze weer naar de opvang, heb ik weer scholing die ik al 3x afgezegd heb. Kan het gewoon niet maken om weeeeer af te bellen. Maar ze snotten allebei dus waarschijnlijk zit ik toch WEEEER met ze thuis. Ik heb wel denopvang net gebeld of mn dochter wat extra mag gaan peuteren op ochtenden. Maar ze hebben weinig plek. En om haar nou weer ergens anders te doen is ook stom voor die 5 maanden (sept gaat ze naar school). Mn moeder zei dat ze dr vanmiddag ff mee zal nemen zodat ik kan slapen maar ow slaapt nog geen 10 minuten dus dat lukt gewoon niet. Normaal vermaakt ie zich aardig maar vandaag is hij wat zemelig. Kwijlt enorm dus die tandjes zijn weer bezig. Ik weet gewoon ff niet goed Wat ik ermee aanmoet. Vorige keer dat ik me ziek melde op t werk was het alleen maar gezeik en drama. Ik heb er gewoon echt allemaal de fut niet voor. Denk dat ik mn baas morgen ff aanschiet maar die heeft het inlevingsvermogen van een aardappel gezien ze amper 20 is en je aan alles merkt dat haar leven draait om dr chihuaha. Oei mag ik niet zeggen ? niet zo aardig

Kan je moeder Owen ook niet even meenemen? Of kan hij echt niet zonder jou? Ik doe het zelf nooit maar dit is bijna pure noodzaak meid, je gaat er aan onderdoor zo (ik probeer mee te denken en absoluut niet op te dringen)

Terug
Bovenaan