Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Mooi gewicht hoor cardio! Je moet indd kijken bij de lengte. Ow heeft iets rolletjes maar is absoluut niet dik, eerder bonkig ?Top dat ze de mix lekker vond ❤️

Myr voelt het nest leeg?? ?? lijkt me echt gek

Hihi scheelt, die puckababys verkopen zichzelf via marktplaats ? ik moet die fedde/kees spullen weer verpatsen maar zag op marktplaats dat die ook als warme broodjes gaan

Hier pittig dagje gehad. Ow sliep vannacht 2x 2 uurtjes vannacht. We hadden zn bed goed schuin gezet en hij sliep zowaar. Meteen afspraak gemaakt bij de huisarts, laat meteen dochterlief doorlichten want haar gedrag is ook nog steeds bijzonder prikkelbaar. Heb ook afspraak voor mezelf gemaakt, blijf elke ochtend een bonk slijm uitroggelen, ben nog steeds schoor, de spierpijn blijft en nog steeds zo duf als een half tamme zeehond.

Pff zat er zon wijsneus bij de cursus, jong jochie zat een beetje te geilbakken en wijs te doen. Had em een beetje te kakken gezet, blijkt het mn nieuwe baas vd nachtdienst te zijn ? oeps.

Had de peuter een extra ochtend ingeschreven bij de peuterspeelzaal ze hadden toch een plekje voor dr gemaakt ( ze zijn helemaal gek van dr). Dus dochter was ff blij ❤️ ze waren beide aan de beurt bij dr school fotograaf, juf zei dat ze er super leuk opstonden dus ben benieuwd.

Kleine jongen donderde net om vd slaap is er alweer voor de 2e keer uit. Zo zielig hij wil zo graag, zodra je hem oppakt slaapt hij ook door. Jankt echt in zn slaapjes, prft

Die conferentie maakt me ook niet echt enthousiast. Die jansen prik is ookal zon trombosebom ? bij pfizer hadden ze het steeds over auto immuunziektes weet niet wat ik erger vind ? weet wel dat het minder heftig is als trombose bij anti conceptie. Toch krijg ik er een beetje een DES-gevoel bij alles. Maar als ik logisch nadenk denk ik dat het wel meevalt, zat vannacht beau te kijken daar zat best een slimme huisarts bij.
Morgen weer een dag ? slaap wel allen

Hier gaan we nu de nacht in. Het is mijn beurt om op te staan dus ga weer proberen de nacht fles eruit te laten, tutje erin ? Meneer groeit prima en misschien drinkt hij de eerste in de ochtend dan wel beter. Jullie horen morgen wel hoe het gegaan is? Slaap lekker!

Gelukt sunshine?? ☺️
Hier net terug vd huisarts
Ow toch oorontsteking, xylospray mee. Ze schrok er meer van hoe ik rondliep ? vond me er slecht uitzien. Ben sinds vannacht weer heel duizelig, weinig kracht en voel me ook echt verrot. Klein cadeautje vd corona. Heb mn baas geappt, zal dr vertellen dat ik ff pauze nodig heb. Anders ontslaat ze me maar, schrik er ook van bij inspanning tril ik, ik ken dat gewoon niet van mezelf. Hopen dat de spray werkt en ow weer snel als vanouds slaapt. Hoop dat mn man op tijd thuis komt ik ben gesloopt. Fijne dag allemaal ?

Goed zo Sam! Jij bent even belangrijker dan je werk!
Balen dat Ow een oorontsteking heeft maar gelukkig weet je het nu en kunnen we duimen dat hij snel opknapt?
Charlie heeft net een half uur in bed geslapen, en is dus nu niet te genieten maar ik krijg hem met geen mogelijkheid in slaap. Het is dat we geen behang hebben, anders had ik hem er achter geplakt.
Verder vieren we lekker low-key feest ??? met slingers, ballonnen en een voetbal taart. En wordt ik al de hele ochtend vermaakt met een trompet orkest, zo blij is de nu kleuter met z'n cadeautje..

Tot later!

@Samsonnn jeetje joh vervelend hoor een oorontsteking, ik hoop dat je snel opknapt! Misschien inderdaad verstandig om het met je baas te bespreken en je ziek te melden? Ontslaan?? ziek is ziek toch?
@Zonneschijn hoe is het gegaan vannacht? En wat maf van die rompers joh.. Hema rompers zitten hier het fijnst merk ik en blijven lang mooi, mijn dochter zit nu al een tijdje in dezelfde maat dus ik heb waar voor m'n geld haha!
@Zonnebloempje2017 Fijn dat hij weer wat beter drinkt, soms hebben ze even een fase.. Niet schuldig voelen naar het hoger onderwijs en horeco hoor! Natuurlijk is dat super vervelend en moeten we ze steunen waar nodig, maar voor een heleboel mensen is het fijn dat de BSO weer open gaat dus lekker gebruik van maken!
@Cardiozuster ik geeft nog ongeveer 5x bv per dag, 's ochtends als ze wakker worden, 's avonds voordat ze gaat slapen en dan nog zo'n 3x verdeeld over de dag. Heel soms komt ze 's nachts voor een extra voeding. Daarnaast krijgt ze nu: 2x een halve boterham, een fruithap en een groentehap. Die groentehap zijn we nu aan het mixen met aardappel/rijst/couscous/pasta etc en af en toe met vis of kip. Ze vindt het allemaal even lekker!
67cm en 7255gram klein? welnee, hartstikke netjes hoor! Onze laatste meting was ze nog net geen 6 maanden en woog ze 7630gram en 65cm, dit was voor haar precies op de groene lijn ondanks haar lekkere spekbeentjes. Wij zijn ook allebei klein (1.60m en 1.70m) dus onze dochter zal ook niet mega lang worden :)

Hihihi het is niet dat ik me schuldig voel over het gebruiken maken van de opvang, maar het feit dat ik dan weer 3 á 4 middagen moet werken ??? ben te gewend geraakt aan het lekker thuis zijn?

Nee, niet gelukt vannacht? hij komt nu standaard tussen half twee en half drie. Tutje gegeven maar hij voelde het gewoon aan wat ik van plan was want hij zette het gelijk op standje krijsen ? Ik ben bij hem gebleven tot hij weer rustig werd maar zodra ik weg liep was het weer brullen. Ik heb toch eieren voor mijn geld gekozen en hem 100cc gegeven. Die ging er zeer goed in dus denk dat hij het toch lekker vind zo in de nacht.
Zodra ik het idee heb dat hij weer wat rustiger is zal ik het nogmaals proberen. Het is wel lastig zo hoor, laatste maanden bijna nooit langer dan vier uur achter elkaar slapen. Nou ja, om het uur wakker is nu in ieder geval weer even over. 
Ik merk dat hij ineens de afgelopen dagen veel minder doet. Niet meer draaien, voornamelijk stil liggen op de rug en aan het staren. Kan ook ineens weer veel moeilijker alleen spelen, gaat snel huilen. De volgende sprong zou, als het goed is, nog niet moeten beginnen ?
Goed zo Sam, ben blij dat je even je rust pakt. Fijn dat Owen medicijnen heeft voor zijn oorontsteking en nu maar hopen dat het snel voorbij gaat.
Balen van het korte slaapje zonnebloem maar geniet van het feestje, heerlijk zo'n blij ei om je heen ?
 @ mama: Wat kan die kleine van je al lekker eten zeg! Ik durf het brood nog niet goed aan, hij kreeg ook last van bloemkool.

He Zonneschijn wat jammer dat het niet gelukt is. Hielp het om een klein flesje te geven? En wou hij vanochtend wel goed drinken?
Vaak zie je inderdaad dat ze even stagneren in hun ontwikkeling om vervolgens iets heel nieuws ineens te kunnen. Komt vast goed!

Terug
Bovenaan