Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hij krijgt altijd maar 100cc in de nacht. In de ochtend dronk hij nogmaals 100?
Omdat hij het zelf nu zo slecht aangeeft zijn we gisteren begonnen met drinken aanbieden om de 4 uur (deden normaal direct uit bed omdat hij altijd honger had). Daardoor drinkt hij vaak pas aan het einde van de wakker tijd maar daardoor drinkt hij wel beter. Andere volgorde dus maar hij doet het er goed op. 15.00 uur laatste fles gehad (180+6) en ging op. 17.30 warme hap (zelf gemaakte groente prak wortel met broccoli) en rond 19.15 laatste fles ook weer 180cc. Zo verminderen we het aantal flessen maar verhogen we de hoeveelheid.

Wij geven Charlie inderdaad ook om de 4 uur. Begint met de eerste fles als we wakker worden en als hij dan z'n 180+6 fles opdrinkt, na 4 uur weer. Heel soms 3,5 of iets langer er tussen afhankelijk van wanneer hij zich meldt. Alleen kom ik in de nacht dus altijd moeizaam uit. Want met 5x 180 zit je eigenlijk wel op de max maar Charlie red het nog niet van 22.30 tot 6.30. Dus vaak sla ik dan de fles van 22.30 over en laat hem 1x in de nacht komen.
Alleen weigert Charlie op dit moment alles wat met grotente te maken heeft. Banaan gaat prima (ander fruit nog niet geprobeerd) maar wortel, pompen is echt drama. Zo net smoorde hij er bijna in, manlief zei tot blauw aan toe. En ik heb het dan wel niet helemaal glad gepureerd maar het is wel fijn. Komende week maar broccoli of zo proberen. En wat ander fruit.
Of gewoon wachten totdat hij zelf zit en dan met de Rapley methode beginnen. Wie weet helpt dat ?

Jongens mn eerste vreugdedansje sinds eeuwig. Hij kreeg de spray, heeft een half uur gemiept.. is om 20.30u in slaap gevallen tot... 3.30u!!!! Daarna van 4 tot 6.30!!!!! ????Ik ben helemaal in de war na dit slaapje.. heb ff nodig om wakker te worden maar wilde ff mn vreugde ergens kenbaar maken ???

Ooh Sam wat heerlijk!!!!!
Owen zal ook echt wel wat slaap in te halen hebben!
Hopelijk vandaag nog een paar goede slaapje en duimen dat jullie de heuvel nu over zijn en dat alles nu in de rust kan komen!
Ik dans met je mee???

Echt he!! Pff ik ben wel opgelucht dat het dus wel echt kan ☺️ alleen ik schrik wel ervan dat hij het dus echt minder laat merken terwijl hij er dus echt wel last van had. Vet sneu. Mn dochter krijste het echt dag en nacht uit bij ontstekingen ? hij is alleen wat ongedurig en wil gewoon veel op schoot en zeurt dan ook echt nauwelijks. Merkte het echt alleen aan zn slaap ? en wat kort lontje af en toe. Dus dat word dus opletten in vervolg.

Hmm myr wat lastig met de groentjes. Alhoewel veel kindjes hebben wel duidelijk de voorkeur voor zoet. Ow heeft vd week echt gesmuld van bruine boon met appel. De kak was minder grappig maar alsnog

Owen is gewoon een stoere bink. Alleen daardoor wel heel moeilijk te peilen wat er aan de hand is.
Vandaag denk ik alweer, ach we blijven het gewoon proberen. Gister in de hectiek van de feestdag, stoorde ik me er ontzettend aan. Vandaag een nieuwe dag en elke dag is een nieuwe kans.
Voorlopig doet hij het super op de fles, groeit goed en het hoeft nog niet, het mag. In de drukte van de dag, kan ik soms heel moeilijk relativeren en dan raak ik wat gefrustreerd en gestresst ??
Ik ga zo eens even van het zonnetje genieten☀️☀️☀️

Terug
Bovenaan