Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Heel veel plezier vandaag zonnebloem!
'rooming in' werkte hier niet omdat we elkaar wakker hielden ? Het is inderdaad heel westers om niet bij elkaar te slapen maar er zijn natuurlijk heel veel andere dingen dat wij anders doen, hoort er ook een beetje bij. Wil niet zeggen dat het één beter is dan het andere. Mijn man en ik slapen  bijvoorbeeld al jaren apart omdat ik van ieder geluidje wakker wordt, dat breekt echt op! En het is niet minder gezellig dan hoor?? We hebben een prima relatie.
Fijn dat de bloemkool goed ging! Hier kreeg Logan daar heel veel kramp van.
Naar aanleiding van de berichten hier hebben we het flesje van 21.30 uur niet gegeven. Hij is maar één keer geweest, zal zo van mijn man horen hoe laat dat was (die ligt nog op één oor net als Logan, die was er vanaf 4.45 uur en uur wakker ?). Vooruitgang dus, ben benieuwd of het zo blijft haha

Ok, correctie, hij is vaker geweest. Één flesje was voldoende. Hij kwam dus om 22.30 uur (fles gehad, man geradbraakt?) en daarna half één, speentje gehad en was prima. Eens kijken hoe hij nu drinkt.

Oh echt. Dat wist ik niet van Ikea! En idd... het is echt westers en als ik dan even weer bedenk dat heel veel mensen ook niet kunnen doorslapen scheelt dat alweer;)
En ieder moet ook doen wat bij je past. Wel of niet bij je op de kamer, raplley of gepureerd etc
Pompoen heb ik nog nooit geprobeerd. Kan ik best eens gaan doen.
Veel plezier vandaag!

Hihi doorslapen is dikke vette mazzel. Elk kind heeft wel weer wat. De oudste viel vaak moeilijk in slaap maar wel klokje rond. De jongste heb ik zo in slaap maar voor eventjes ? mijn neefje sliep pas vanaf anderhalf een beetje, die moeten ze tegenwoordig het nest uit slaan ? alles is tijdelijk ??? Wij hebben net met zijn vieren ff geslapen. Ik ben blij dat ik niet ben gaan werken ik voel me nog steeds belabberd. Trage dag ?

Hey!!
Wij zijn thuis! Het was echt super geslaagd.
Marin, al flink wat pagina's terug zei ik.. wij zijn allemaal de perfecte ouder voor ons kind. We doen allemaal ons best en hetgeen wat het best bij ons en ons kind past. En soms helpt relativeren dan heel goed.

Sam, wat goed dat jullie even geslapen hebben en dat je voor jezelf hebt gekozen! Trots op jou

Was hij erg verrast?? Ik en liep alles gesmeerd?? Het weer was goed ?
Hier weer de halve nacht op. De peuter had het weer op de heupjes.. weet niet waar ze last van heeft. Maar de ene dag is ze poeslief en de andere dag/nacht is alles strijd ?
Ow heeft weer tot 4 u geslapen en daarna tot 7 ? kleine baas.

Ik ben op zoek naar een schommelstoel. Hij zit nu in een super simpele van marktplaats af maar hij groeit eruit ? nou zie ik dat de meeste tot 9 kg gaan. Meneer weegt 8.6 ? en de nuna leaf vind ik best duur en dat zonder motortje (apart erbij) zit je al rond de 300 euro ?? voor de rest alleen de lioneli niles gevonden. Iemand een idee?? Hij vind het zo fijn in het schommeltje ❤️

Ja dat is zeker waar zonnebloempje.
Schommelstoeltje hebben wij ook niet.je gebruikt het dan maar zo kort soms en idd is het dan soms best prijzig. Heb je ook gewoon een wipstoeltje? Is natuurlijk niet zo leuk als een schommeltje. Je kan ook miss gewoon een babyschommel al kopen die meegroeit...

Terug
Bovenaan