Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey!
Ja alles liep gesmeerd en iedereen was in een goed humeur. Nadat we iedereen gevonden hadden, zijn we naar een grasveld in het park gegaan en daar heeft Logan alle cadeautjes uitgepakt.
Er is gevoetbald, met de bal overgegooid, Logan had zo'n ring gooi spelletje gekregen waar mee gespeeld is. Iedereen heeft gekletst, en in de zon gezeten. Je zag iedereen gewoon ontspannend, alsof iedereen hier gewoon behoefte aan heeft gehad.
Helaad is Logan vandaag alleen met 39 graden koorts wakker geworden. En hoest hij wat, dus ja we laten hem toch maar testen straks. En morgen met school beginnen kunnen we hoe dan ook onze buik schrijven ?☹️ echt flink balen!
Heb helaas geen tips qua schommelstoel. Degene die wij hebben, vinden de kids niet leuk en zou niet eens meer weten welk merk het is. Hier vind Charlie de wipper veel leuker.

Net weer een oproep gehad voor pfizer besloten deze toch te doen. Ik hoef maar 1x ✌️ik heb alles nog een keer gelezen. Tot nog aan toe hoor je niks raars over pfizer. Ook niks meer gehoord over auto immuunziektes. Denk dat je dat nu ondertussen zou moeten horen. Ik wil nooit meer zo ziek worden ?

Hey!
Wat een dappere beslissing om het toch te gaan doen. Ik denk inderdaad dat als ik het voor het kiezen had, ik ook voor de Pfizer zou gaan.
Testen ging super vertelde manlief. En gelukkig negatief.. maakt hem niet minder ziek maar het is wel een opluchting na gister.
Al had ik er de schrik er goed in voor de test. Logan was op de bank in slaap gevallen (doet hij nooit dus zegt genoeg) maar hij kon niet echt wakker worden, was niet helder, kon het niet op brengen om te praten, zat de trillen en kon niet op zijn benen staan. Was bijna met hem naar de huisartsenpost gereden in plaats van de test straat ? maar toen hij wat wakkerder was,.bleek de paracetamol goed z'n werk te doen en had hij weer praatjes.
Charlie en ik hebben lekker even een dutje boven gedaan, terwijl manlief race kijkt op de bank. Dus helemaal niks van het mooie weer meegekregen hier??
Hoop dat jullie wel allemaal kunnen genieten van het mooie weer

Wat knap van hem! Ik heb hier thuistesten liggen voor de kids (speeksel en een kortere neusswab). Dat pikken ze aardig ?
Wat sneu dat hij zo ziek is!! Gister ook met dochterlief, die is ook niet helemaal fit. Vooral als ze nooit slapen ? ineens op de fiets in slaap, op de bank in de auto. DOET ZE NOOOOIT. Dan denk je wel ineens van ebbenhout of grenen ?
Hoop dat hij snel opknapt en de test nega is!

Test negatief ? maar helaas maakt het de teleurstelling van morgen zijn eerste officiële schooldag missen niet minder ?.
Als je Logan vraagt, ben je ziek? Krijg je altijd standaard het antwoord nee. Tot vandaag. Hij heeft zo net nog een keer op de bank geslapen.
Eet nu wat snacktomaatjes en heeft een aantal mini komkommers op. Meer wil hij ook niet hebben.

Hoop dat ze bij jou ook snel opknappen Sam.

Wat fijn dat hij negatief is! Scheelt weer quarantaine ? drinkt hij wel goed?? Lekker boullion of soepie misschien??

Hmm hier is ster eindelijk dr gore zwarte prop kwijt uit haar oor ✌️ souveniertje van haar buisjes waar de kno niks aan wou doen. Kan zijn dat ze miss daarom zo driftig was. Kom nig wel veel smeer uit en dr trommelvlies is wel wat aangetast (arts zei altijd dat het niet aan het vlies vastzat, ik dus wel en ik had jammer genoeg gelijk. Ik hoop dat het mooi dichtgroeit. (Ik heb zon kijkertje, met ster moest ik zo vaak ook soms voor jan doedel). Ow lijkt wat minder last te hebben, wil nog steeds niet echt slapen maar was wel vrolijk druk aan het sporten en roepen. Ook doet hij al de hele dag een vis na (maakt continu plop geluidjes). Ik word er helemaal blij van. Heeft wel nog steeds lichte koorts. Zijn ze bij jullie ook zo vocaal aanwezig ❤️

ah was ik weer! Had weekje vakantie en zat ff in de niks moet, alles mag setting haha... na woensdag was ik zo ineens kapot, weg energie! pfff en nu morgen weer werken haha.. en Sophie gooide haar ritme even weer in de weer, ik zat me van de week nog druk te maken om hoe krijg ik straks dat groentehapje rond 17u als ze dan drinkt? toen besloot ze vrijdag om 7u-11u-15u-19u te komen voor drinken! haha.. nou ja die 19u heb ik maar besloten nadat ze om 15u kwam en om 19.30u op bed en dan slapen tot 7u de volgende ochtend!!

Ik ga nu ff terug lezen!! *zoeft weg naar de vorige blz*

Terug
Bovenaan