Oktober / November 2020 Baby's! ♥

welkom terug Marin! wat vervelend van je nachten! Je doet niks verkeerd hoor, mijn moeder zei meteen tegen mij toen ik zwanger was trek je niks aan van andermans verhalen, die worden vaak mooier verteld dan de werkelijkheid is en ieder kind is anders! vergelijken heeft geen zin, waar die van jij iets minder "goed" slaapt of anders is beter woord, is jouw kindje misschien wel veel meer ontwikkeld op andere vlakken dan die andere kindjes op die leeftijd! 

Sam - wat een gedoe allemaal zeg en oorontsteking! Hoe komt die eraan en beter gezegd, hoe kom je eraf? Gaat dat inmiddels beter?
Hoe ben je zelf nu inmiddels? Weer wat fitter? en wel ziek melden hoor als het niet gaat.. ik kan me voorstellen dat die corona die je hebt gehad ook enorme deuk in je conditie heeft gemaakt
ook geen tips qua schommelstoel! wij hebben alleen een wipstoel (die we nu amper gebruiken sinds ze door de box ronddraait)
Ik heb ook nog gegoogled over dat pfizer en auto-immuun (had er niks van gehoord tot jij het zei eigenlijk) en het wordt zelfs gegeven aan auto-immuun patienten.. kon niets vinden over dat het dat veroorzaakt behalve dat een of andere dokter op een zwarte lijst dat in de media had gegooid volgens mij
ik zit nog even op de twijfelbank haha... maar wordt waarschijnlijk toch pfizer of moderna dat mij aangeboden wordt (moet volgens mij nog wel wachten tot juni) dus ik heb nog ff.. 

en ja hier ook vocaal aanwezig haha!! gillende keukenmeid haha
Myr - wat leuk dat het geslaagd is! Vindt het nog steeds zo'n ontzettend leuk ideetje!! Creatief hoor! en gefeliciteerd natuurlijk!
wat sneu dat er koorts is nu! Bah! Heel veel sterkte en beterschap daar! Gelukkig negatief getest! en dapper hoor dat ventje! stoer! maar wat jammer dat hij z'n eerste officiele dag moet missen! 

Haha ik maakte me al zorgen Helga ? wel fijne vak gehad?? Ik had er toevallig 2x over gehoord, het klonk heel logisch. Gezien er geen dood virus gebruikt word. Moet wel toegeven dat 1 prik me over de streep trekt ipv 2x. Ow heeft al antistoffen tegen corona dus ik hoop dat dit hem dubbel beschermd ❤️

Oorontsteking zit hem vaak ook een beetje in de aanleg ? dan de combi met eeuwige verkoudheid. Vooral kleintjes zijn extra vatbaar. Mijn man was vaste klant bij de KNO, mn oudste jammer genoeg ook. Toch reageert Ow er tot nog aan toe beter op, dat geeft hoop ?

Hihi maar Sophie verbouwd de box? Ik leg Owen vaak op ons bed lekker op het dekbed, vind hij heerlijk zakt er een beetje in weg rolt af en toe wat maar nooit ver. Gister pak ik iets uit de kast, ik kijk om.. ligt dat joch 3 rollen verder op het randje te spartelen. Oeps ?
Ook maar niet meer doen ?? hij duwt nu ook zn knietjes steeds verder onder zn lijf, en trekt zn armen steeds verder omhoog. Ben benieuwd wanneer hij gaat kruipen ? ook probeert hij steeds een beetje te zitten dan is hij er bijna en dan laat hij zich zo weer omdonderen (hij is er nog lang niet ?) heerlijk dat gerommel ❤️

Hey Helga,
Wat fijn dat jullie even weg zijn geweest. Hoop dat Sofie nu haar ritme wat vast gaat houden.
Hier inderdaad ook een vocaal mannetje. Van schaterlachen tot gillen tot sabbelen op zijn onderlip wat smak geluidjes veroorzaakt. Hij is ook begonnen met geluid maken als hij inslaapt.
Charlie rolt nog steeds niet vaak van buik naar rug, maar wel altijd van rug naar buik. Of draait rondjes. Weet dat het met Logan net zo begon.

Nu de testen negatief zijn, heb ik morgen nog een les baby massage bij de yoga studio waar ik zwangerschapsyoga heb gedaan. Oma komt op Logan passen, en dan morgen voor het eerst sinds ik met verlof ben gegaan vorig jaar april, weer een reguliere werkdag in de BSO. Met 20 kinderen op de groep. Wat zal ik het druk gaan vinden ??

Truste allemaal!

Oh wat leuk!!! Leek me altijd al leuk babymassage, maar door de corona indd nooit ondernomen. Veel plezier ❤️ en succes met die 20 onstuimige koters!

Hey!!
Hoe is het hier? 
@Sam, hier begint de kwakkel brigade ook. Logan is weer opgeknapt, heeft Charlie net 38.1?? wel had Logan net een bloedneus van 20 minuten, in het neusgat waar ze gister getest hebben. We hopen maar dat dat de reden is.
Hoe dan ook gaat hij morgen echt echt voor de eerste keer naar school.
Baby massage was leuk om te.doen en fijn om toch weer even de bevalling door te spreken. Ondanks dat mijn bevalling het tekstboek plaatje van hoe bevallen moet volgende de mom influencers??

Hoop dat jullie allemaal een fijne dag gehad hebben!

Oh neee!! Wat sneu!! Arm ding! Deed het hem zeer?? Zal wel schrikken zijn geweest!!

Vandaag toch maar naar de HA geweest we moeten morgen stoppen met de spray. En dat was de enige reden dat het goed ging. Ff laten kijken en ja hoor beide kinders beide oren ontstoken dus 2 kids met oorontsteking. Dokter dacht dat het door de corona komt (veel slijmvorming). Ga nu de nachtdienst in ? ik net naar de tandarts gat vullen en mn koes afgebroken ? HET HOUD NIET OP! Ik vind officieel dat ik hierna nooit meer pech mag hebben ???

Terug
Bovenaan