Goedemorgen dames!
Leuk om te lezen dat alle baby's hier weer nieuwe dingen aan het uitproberen zijn? Hier is vooral het grijpen en dingen pakken heel erg vooruit gegaan, hij is heel accuraat en grijpt nooit meer mis. Hij heeft dus ook regelmatig mijn haar te pakken? Hij observeert ook alles grondig en doet kleine dingetjes na, kijkt mensen diep in de ogen aan en volgt ze.
Wat jij zei zonnebloem, over ernaast vallen en begrijpen dat het niet weg is, zie ik hier ook. Hij rolt dan gelijk naar zijn buik om het te pakken, wordt nijdig als hij er dan nog niet bij kan?
Zingen met lichaamsbeweging vind hij geweldig om te zien en voelen, zoals 'klap eens in je handjes' of 'dit zijn mijn wangetjes'.
Ik moet nu alleen opletten, omdat meneer zichzelf optrekt aan de spijlen van de box. Betrapte hem laatst ook in bed. Hij komt nog niet heel hoog maar hij is beresterk dus dat zal niet lang duren.
Ik zie geen tijger- of kruipbewegingen meer. Ik hoop dat deze meneer ook niet het kruipen over gaat slaan net zoals zijn oudere broer, en gelijk gaat lopen tussen de 11 en 12 maanden. Daar hebben we best wat problemen door gehad.
Ik hoor graag meer over jullie kleine spruitjes en wat ze allemaal uitspoken ?
Fijne dag!