Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik moet zeggen dat Ow al wat opknapt, zn slaapjes worden al beter ☺️ hij is overdreven blij overdags ? en vooral rechtop ?

Dus ik word al optimistischer! Net de kindjes opgehaald die hadden de hele dag lekker buiten gespeeld met de kindjes ❤️ hoe was jullie dag??

Hey!
Wat fijn dat Owen opknapt en dat je langzaam optimistisch durft te worden.
Hier lijken we in sprong 5 terecht gekomen te zijn. Vanochtend alles prima, vanmiddag was niks goed. Ook kan meneer niet meer rustig op een kleed liggen. Is alleen maar bezig z'n voeten/benen op te trekken en heen en weer te schuiven. Ook bij ons zitten resulteert meer in trampoline springen en staan dan even chillen? ik geef het een maand en dan hebben we een tijgerend/kruipend kind.
Hoop dat jullie allemaal een goede nacht hebben!

Haha hier precies zo hij komt met zn armen steeds rechterop en zn beentjes duwt hij steeds verder onder zn lijfje. Zit al echt zwat op zn knietjes. Zij vanmorgen ook al ik geef het een maand. Grappig hihi!

Wat een stilte hier.
Vind het altijd zo leuk om de ontwikkeling van baby's en kinderen te zien. Ik zie gewoon allemaal nieuwe dingen. Charlie is fanatieker aan het oefenen met tijgeren en zijn benen op trekken.
Hij probeert, en met regelmaat lukt het, zelf zijn speen in te doen. Hij is zich veel bewuster dan de spullen om zich heen.  Als speelgoed naast hem valt, weet hij dat het nog bestaat en probeert het te grijpen of er naar te reiken. Zo heerlijk om te zien??
Slapen en ritme liggen wel weer volledig overhoop maar hé? Wat maakt het uit?

Goedemorgen dames!
Leuk om te lezen dat alle baby's hier weer nieuwe dingen aan het uitproberen zijn? Hier is vooral het grijpen en dingen pakken heel erg vooruit gegaan, hij is heel accuraat en grijpt nooit meer mis. Hij heeft dus ook regelmatig mijn haar te pakken? Hij observeert ook alles grondig en doet kleine dingetjes na, kijkt mensen diep in de ogen aan en volgt ze.
Wat jij zei zonnebloem, over ernaast vallen en begrijpen dat het niet weg is, zie ik hier ook. Hij rolt dan gelijk naar zijn buik om het te pakken, wordt nijdig als hij er dan nog niet bij kan?
Zingen met lichaamsbeweging vind hij geweldig om te zien en voelen, zoals 'klap eens in je handjes' of 'dit zijn mijn wangetjes'.
Ik moet nu alleen opletten, omdat meneer zichzelf optrekt aan de spijlen van de box. Betrapte hem laatst ook in bed. Hij komt nog niet heel hoog maar hij is beresterk dus dat zal niet lang duren.
Ik zie geen tijger- of kruipbewegingen meer. Ik hoop dat deze meneer ook niet het kruipen over gaat slaan net zoals zijn oudere broer, en gelijk gaat lopen tussen de 11 en 12 maanden. Daar hebben we best wat problemen door gehad.
Ik hoor graag meer over jullie kleine spruitjes en wat ze allemaal uitspoken ?
Fijne dag!

Goedemorgen!
Wat grappig dat je zegt dat de oudste het kruipen overgeslagen heeft. Hier heeft de oudste amper getijgerd, die ging eigenlijk vrijwel door naar kruipen. Hij liep uiteindelijk 1 dag na zijn eerste verjaardag.
Hij liep al heel snel rond de tafel enz. maar werd in de winter steeds flink ziek (oorontsteking, longontsteking enz) dus toen is de motorische ontwikkeling even helemaal stil gevallen. Ben er overtuigd dat hij anders veel vlotter had gelopen.
Wij hebben de oudste naar de vrije school gedaan en vandaag had juf gewoon lammetjes mee naar school! Ik ben gek op lammetjes, zijn echt mijn lievelings dieren. Zou voor 1 dag wel weer kleuter willen zijn????

Fijne dag vandaag allemaal!

Terug
Bovenaan