Hier ook nooit getijgerd en amper gekropen. Stond met 7 maand in de box en aan tafel ? kind was naar sterk door het overstrekken. Ik hoop dat Ow lekker wat rustiger gaat, lekker baby blijven. Al het new born spul heb ik uit huis ? weer een nieuwe fase. Vind het altijd zo dubbel, ging weer veels te hard dat eerste half jaar. Nooit meer een pasgeboren baby in huis. Nooit meer 10 weken non stop knuffelen, nooit meer vloeken bij heftige houten stuw tieters, nooit meer ellendige buikkrampjes ? Wel een nieuwe fase met veel geklets! Eindelijk het karaktertje dat meer vorm krijgt. En hopelijk “kuch” een ritme ? over 5 wk voor het eerst op vakantie naar texel met zn viertjes ? ben zo benieuwd ?
Wat leuk dat ze gewoon lammetjes meeneemt!! ? kon je niet gewoon mee?! Vanmiddag hem maar goed vroeg ophalen ? ohhh ben ik te vroeg??? Dan ga ik maar bij de lammetjes zitten, vinden ze vast niet erg! Vervelend nou.
Hier begon de dag om 5u met een boze peuter die steeds eerder dr nest uit komt ??? slaapt de 1 eindelijk wisselen ze van wacht. Nachtdiensten weer overleefd?
Zometeen ga ik dr maar goed moe maken. Lekker veel verse ingrediënten halen. Denk dat ik een reusachtige pan rendang en verse soep ga maken. Kan ze me mooi helpen met groenten schoonmaken en knippen (ik geef haar altijd een schaar en een paar stronken selderij of reepjes paprika ?
Wat leuk dat ze gewoon lammetjes meeneemt!! ? kon je niet gewoon mee?! Vanmiddag hem maar goed vroeg ophalen ? ohhh ben ik te vroeg??? Dan ga ik maar bij de lammetjes zitten, vinden ze vast niet erg! Vervelend nou.
Hier begon de dag om 5u met een boze peuter die steeds eerder dr nest uit komt ??? slaapt de 1 eindelijk wisselen ze van wacht. Nachtdiensten weer overleefd?
Zometeen ga ik dr maar goed moe maken. Lekker veel verse ingrediënten halen. Denk dat ik een reusachtige pan rendang en verse soep ga maken. Kan ze me mooi helpen met groenten schoonmaken en knippen (ik geef haar altijd een schaar en een paar stronken selderij of reepjes paprika ?