A
Anoniem
Guest
Goedemorgen allemaal!!!
het weekend is weer over...
Loth pff petje af hoor volgens mij was ik in die kroeg al in slaap gevallen.
helemaal de laatste tijd omdat manlief er voor zn werk zo vroeg uit moet gaan we altijd vroeg naar bed dus we zotten zo in dat ritme dat ik in tweekend ook om die tijd moe ben haha
we komen met zn allen eten!! haha gezellie!!
Toch de bianca!! jammer, maar op naar de volgende ronde voor een kerstkindje... je had het misschien wel verwacht maar kan me voorstellen dat toch ook wel balen is.....
Dat gevoel ken ik als iemand verteld dat ie zwanger is. Willen wij ook graag!!
ik was er niet teveel; mee bezig totdat ik mn vriendin sprak die net is bevallen dan schreeuwt je hele lichaam wil ik ook!!!!
Spannend linneke!!!!!! ben heel benieuwd!!
Sweety voor jou ook wel spannend!!!!
Nou ik zit op mn werk dus ga er weer vandoor, de rest van de collega's zullen zo ook wel komen.
Miscchien tot vanaaf!!!
knufff, marieke
het weekend is weer over...
Loth pff petje af hoor volgens mij was ik in die kroeg al in slaap gevallen.
helemaal de laatste tijd omdat manlief er voor zn werk zo vroeg uit moet gaan we altijd vroeg naar bed dus we zotten zo in dat ritme dat ik in tweekend ook om die tijd moe ben haha
we komen met zn allen eten!! haha gezellie!!
Toch de bianca!! jammer, maar op naar de volgende ronde voor een kerstkindje... je had het misschien wel verwacht maar kan me voorstellen dat toch ook wel balen is.....
Dat gevoel ken ik als iemand verteld dat ie zwanger is. Willen wij ook graag!!
ik was er niet teveel; mee bezig totdat ik mn vriendin sprak die net is bevallen dan schreeuwt je hele lichaam wil ik ook!!!!
Spannend linneke!!!!!! ben heel benieuwd!!
Sweety voor jou ook wel spannend!!!!
Nou ik zit op mn werk dus ga er weer vandoor, de rest van de collega's zullen zo ook wel komen.
Miscchien tot vanaaf!!!
knufff, marieke