one2bemums 2 !!!!

Goedemorgen allemaal!!!
het weekend is weer over...

Loth pff petje af hoor volgens mij was ik in die kroeg al in slaap gevallen.
helemaal de laatste tijd omdat manlief er voor zn werk zo vroeg uit moet gaan we altijd vroeg naar bed dus we zotten zo in dat ritme dat ik in tweekend ook om die tijd moe ben haha
we komen met zn allen eten!! haha gezellie!!

Toch de  bianca!! jammer, maar op naar de volgende ronde voor een kerstkindje... je had het misschien wel verwacht maar kan me voorstellen dat toch ook wel balen is.....
Dat gevoel ken ik als iemand verteld dat ie zwanger is. Willen wij ook graag!!
ik was er niet teveel; mee bezig totdat ik mn vriendin sprak die net is bevallen dan schreeuwt je hele lichaam wil ik ook!!!!

Spannend linneke!!!!!! ben heel benieuwd!!
Sweety voor jou ook wel spannend!!!!

Nou ik zit op mn werk dus ga er weer vandoor, de rest van de collega's zullen zo ook wel komen.
Miscchien tot vanaaf!!!
knufff, marieke

Je bent er weer lekker vroeg bij marieke

Even een berichtje van mij hier.

Wat voel je je dan opgelaten als ze je dat vragen over je buik he Bianca? Ik heb het ook al eens gehad... helemaal van je schoonmoeder die dat soort nieuws (goed nieuws) wel zou zien zitten. Jullie willen zo graag maar je kutn het helaas gewoon nog niet melden.

Wij zijn begonnen met klussen...het is weer die tijd van de maand haha. We hebben er zin in maar ik merk steeds meer dat ik er wat afstand van kan nemen...ik ben rustiger en niet meer zo gefocused op zwanger raken... voor mijzelf is dat een erg prettig gevoel. Brengt meer rust haha.

En toen zaten wij vanochtend ineens zonder water...moest nog wel even aan mijn werk denken... arme babietjes..zonder water geen flesjes, dus in gedachten zag ik mijn collega's al naar de supermarkten gaan...waterflessen-hamsteren.

Nou meidein, ik stuif later vandaag nog wel even in. doeidoei xxx

Hey meiden,

Ben ik weer ff!!!! Kleine meid slaapt nu ff is weer een beetje opgeknapt maar snotverkouden!!!

En Linneke en Sweety al nieuws????

Weekee jeetje wat erg om geen water te hebben ach ach, maar nu deed alles het toch weer!!! Klus ze nog!!!

Bianca die RD weer bah zeg maar ja niks aan te doen op naar de volgende ronde!!!!

En Loth hoe is het bij jouw???

Hier nog geen RD te bekenen en ook geen tekens daarvan, zoals hoofpijn en slechte buien maar ja hoop niks en dan zie we wel we waren ook nog niet gericht bezig, dat komt nog!!!!
oh ja Sweety je vroeg hoe Jessica's verjaardag was erg leuk maar ook heel druk geweest, ze heeft er wel van genoten en zich opperbest vermaakt die schat!!! En wanneer is Justin ook alweer 1jaar???
Nou meiden probeer het een beetje bij te houden hier maar beloof niks haha!!!

Liefs Sandy

Ja lekker op tijd he weekee hoedt van mij ook niet zo hoor maar stja werkt roept he!! Dan is het toch echt 6.30 uur opstaan!!

Maar het zit er weer op voor vandaag!!
Heb je alweer water???
Lijkt me mega vervelend!!!! Weet je meteen hoevaak en waarvoor je water allemaal gebruikt!!

Geeft mij ook een rustiger gevoel nu ik er meer afstand van kan nemen, gaat de tijd ook sneller vind je niet??? Ik heb het ook, tuurlijk denk je er nog vaak zat aan maar ik ook niet zo als de eerste maand. Komt misschien ook wel omdat j t hier lekker van je af kunt kletsen!!!!

Sandy, laat die RD maar lekker wegblijven!! Hopelijk dan een goed teken.....

knufff marieke

Hoi hoi,

Rozanne, nee, ik wist niet dat mijn vriendin en haar vriend een kindje wouden.
Ik heb het zelf ook tegen niemand verteld, behalve dan aan mijn beste vriendin.
We roken altijd op onze vrije dagen als het mooi weer is. Dan zijn we buiten met onze zoontjes en kunnen we roken, dus valt op als ik steeds niet mee rook.

Voor de rest ben ik nog steeds ongi.

Wat me wel meevalt is dat de teleurstelling van het ongi worden gauw weg is, aangezien  ik weer ga rekenen wanneer mijn klusweek weer is.
Vervelend, maar we moeten door.

Weekee, ja wat je zegt klopt wel. Je gaat steeds meer doen op gevoel in plaats van alles maar te berekenen. Geeft inderdaad meer rust.

Groetjes Bianca

lieve meiden,

Ik schrijf dit ff voor jullie allemaal. Ik had zaterdag een innestelingsbloeding en een hele lichte streep wederom op mijn testje...ik dacht ik zeg voorlopig niks, want ik geloofde er toch niet in, en idd vandaag weer een nega test terwijl de streep nu toch echt goed moet zijn. niet dus, tevens vandaag weer bruin wat ik vaak heb 1 a 2 dagen voor mijn ongi. Heb het nu ff gehad....3 keer een miskraam gaat je niet in de koude kleren zitten ookal zijn ze maar heel pril. ik denk dat ik snel zwanger word, wat heel fijn is, maar dat het blijven zitten wat lastiger is. Op zich kan ik het nu wel handelen, maar ben het zwanger worden ff beu. Ik stop er dan ook ff mee een paar maandjes...we zien wel wanneer het wel mag. Ik ga jullie ook ff een beetje verlaten, kom niet zo vaak meer hier omdat ik ff afstand wil nemen, lijkt me echt beter. Ik ga ook echt minder reageren hier, hopelijk begrijpen jullie dit...Ik blijf wel meelezen natuurlijk, dus houdt jullie wel een beetje in het oogje hoor! Wens jullie het allerbeste toe en dat ullie wel snel en goed zwanger mogen worden, want 3 MK's gun ik niemand. Allemaal heeeel veeeeel succes en ik laat af en toe wel ff een berichtje achter oke?

en Sandy, justin wordt 4 april 1 jaar!!! gaat snel he!! jij ook veel succes lieverd en veel plezier met de voorbereidingen verders he!! lees je nog wel!!

dames, liefs van ons, justin en ikke!!!

xxxxxxxxxxx

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2008 21:13:43'));

lieve meiden,

Ik schrijf dit ff voor jullie allemaal. Ik had zaterdag een innestelingsbloeding en een hele lichte streep wederom op mijn testje...ik dacht ik zeg voorlopig niks, want ik geloofde er toch niet in, en idd vandaag weer een nega test terwijl de streep nu toch echt goed moet zijn. niet dus, tevens vandaag weer bruin wat ik vaak heb 1 a 2 dagen voor mijn ongi. Heb het nu ff gehad....3 keer een miskraam gaat je niet in de koude kleren zitten ookal zijn ze maar heel pril. ik denk dat ik snel zwanger word, wat heel fijn is, maar dat het blijven zitten wat lastiger is. Op zich kan ik het nu wel handelen, maar ben het zwanger worden ff beu. Ik stop er dan ook ff mee een paar maandjes...we zien wel wanneer het wel mag. Ik ga jullie ook ff een beetje verlaten, kom niet zo vaak meer hier omdat ik ff afstand wil nemen, lijkt me echt beter. Ik ga ook echt minder reageren hier, hopelijk begrijpen jullie dit...Ik blijf wel meelezen natuurlijk, dus houdt jullie wel een beetje in het oogje hoor! Wens jullie het allerbeste toe en dat ullie wel snel en goed zwanger mogen worden, want 3 MK's gun ik niemand. Allemaal heeeel veeeeel succes en ik laat af en toe wel ff een berichtje achter oke?

en Sandy, justin wordt 4 april 1 jaar!!! gaat snel he!! jij ook veel succes lieverd en veel plezier met de voorbereidingen verders he!! lees je nog wel!!

dames, liefs van ons, justin en ikke!!!

xxxxxxxxxxx

heel veel sterkte en hoop dat je snel zwanger mag worden,,,,doe rustig aan....en ik snap het ook wel...we zijn er allemaal zo veel mee bezig,,,,,

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan