one2bemums 2 !!!!

Hoi hoi,

Sweety, ik begrijp je volkomen. Jammer voor ons (ja was namelijk erg gezellig), maar misschien beter voor jezelf.
Ik hoop dat je lichaam zich een beetje tot rust laat komen, waardoor een eventuele volgende innesteling wel goed zou moeten gaan.

Wel grappig, maar mijn zoontje wordt 4 april 3 jaar. Ze schelen dus precies 2 jaar.
Succes verder en hoop binnenkort goed nieuws van je te mogen krijgen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx Bianca

Sweety schrik er echt van dit te lezen!!!!
Tuurlijk begrijpen we !!!! Maar ga je hier wel heel erg missen!!!!!!!!!!!!
Maar heb echt met je te doen!!!!!! Lijkt me vreselijk om mee te maken!!!!
Zorg nu maar goed voor je zelf en neem lekker wat rust!!!!!!

Liefs en dikke kus, marieke

Tess, jammer dat je ons gaat verlaten, maar net zoals de andere meiden bergijp ik het volkomen.

Het is heel vervelend dat je dit moet meemaken en je hebt gelijk, ik hoop dat niemand van ons dit ooit hoeft mee te maken.

Ik wens jou en je beide mannen heel veel sterkte...ga gewoon lekker genieten van het leven en een broertje of zusje voor Justin komt op zijn tijd wel.

Een hele dikke knuffel en zoen van mij.

Houd ons op de hoogte. xxx

Hey lieve Sweety,

Wat schrikken moet dat zijn geweest voor jullie!!! Snap het volkomen dat je nu ff rust wilt hebben en ff afstand neemt!!! Doe het rustig aan meis en we denken hier aan je!!!
Wil je wel alvast een hele fijne 1 ste verjaardag wensen van jullie Justin, probeer daar een mooi feestje van te maken!!! Heel veel sterkte!!!

Nou hier zijn ook De RD er vanochtend begon het weer, das niet erg wij hebben besloten om ook maar ff te wachten met zwanger worden en in mei dan weer voor het echtje te gaan zoals ze dat hier zeggen!!! Dit ook i.v.m. trouwenplannen in september zijn we nu heel druk mee dus ja kan best allemaal ff wachten!!!

Zitten er nog meiden op de wachtbank??? Succes in ieder geval!!!

Meiden succes met alles!!!!

Dikke knuffels speciaal voor Sweety en Justin!

Liefs Sandy

Hoi Sweety,

Ook van mijn kant uit heel veel sterkte. Ik hoop dat je daardat je wat meer afstand neemt en je er wat minder mee bezog houdt dat het op een onverwacht moment raak mag zijn voor jullie. Het ga je goed en we horen nog wel eens van je.

Weekee: Alles goed met je? Dit forum is soms iets te snel voor mij. Kan het allemaal niet meer goed volgen soms zo snel gaat het hier. Ik ben niet altijd online sávonds dus vandaar dat ik telkens een stuk moet terug lezen. Ik ben inmiddels op mijn 8ste dag van de kuur dus ben benieuwd hoe mij dit vergaat.

Groetjes Russell

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2008 21:13:43'));

lieve meiden,

Ik schrijf dit ff voor jullie allemaal. Ik had zaterdag een innestelingsbloeding en een hele lichte streep wederom op mijn testje...ik dacht ik zeg voorlopig niks, want ik geloofde er toch niet in, en idd vandaag weer een nega test terwijl de streep nu toch echt goed moet zijn. niet dus, tevens vandaag weer bruin wat ik vaak heb 1 a 2 dagen voor mijn ongi. Heb het nu ff gehad....3 keer een miskraam gaat je niet in de koude kleren zitten ookal zijn ze maar heel pril. ik denk dat ik snel zwanger word, wat heel fijn is, maar dat het blijven zitten wat lastiger is. Op zich kan ik het nu wel handelen, maar ben het zwanger worden ff beu. Ik stop er dan ook ff mee een paar maandjes...we zien wel wanneer het wel mag. Ik ga jullie ook ff een beetje verlaten, kom niet zo vaak meer hier omdat ik ff afstand wil nemen, lijkt me echt beter. Ik ga ook echt minder reageren hier, hopelijk begrijpen jullie dit...Ik blijf wel meelezen natuurlijk, dus houdt jullie wel een beetje in het oogje hoor! Wens jullie het allerbeste toe en dat ullie wel snel en goed zwanger mogen worden, want 3 MK's gun ik niemand. Allemaal heeeel veeeeel succes en ik laat af en toe wel ff een berichtje achter oke?

en Sandy, justin wordt 4 april 1 jaar!!! gaat snel he!! jij ook veel succes lieverd en veel plezier met de voorbereidingen verders he!! lees je nog wel!!

dames, liefs van ons, justin en ikke!!!

xxxxxxxxxxx

Ik denk aan je.

Heb er geen woorden voor. Hoop dta je snel veel geluk mag krijgen

Groetjes Gaby

Lieve sweety ik had het je al geschreven maar hier nogmaals: Ik vind het heel erg voor jullie en snap het volkomen dat je even afstand neemt! Zou in jou plaats prescies hetzelfde doen! Sterkte lieve grote zus!

En meiden ook ik zal wat minder hier te vinden zijn. Ga nog wel mee lezen en af en toe zal ik ook reageren maar ik merk door hier fanatiek aanwezig te zijn ik veeeeeel meer met zwanger worden bezig ben dan dat goed voor me is. Wij willen nu ook even een maand overslaan zeg maar en ik denk dat het voor mij beter is om hier dan ook even niet te zijn word ik alleen maar jaloers op iedereen hahahaha. Oke ik zeg nu hahahaha maar zo is het wel.
Dus meiden als wij er weer echt voor gaan dan kom ik weer mee kletsen met jullie dus tot die tijd dit topic wel een beetje in ere houden he?????

Dikke kus van mij!

(En nu niet meteen allemaal zwanger worden want dan heb ik starks niemand meer om mee te kletsen hahahaha)

He loth!!!!
Wat jammer!!!!
Maar snap je helemaal hoor!!!!! Altijd belangrijk om eerst aan jezelf te denekn en je moet doen wat goed voor je is!!
We doen ons best om het in ere te houden!!!!! Moet de rest wel blijven hoor!!! hahaha
Ik hoop dat je er weer snel bij bent!!
take care!!!
Liefs en knuffel, marieke

Terug
Bovenaan