one2bemums 2 !!!!

*komt binnen lopen met Roger in schaapskleren*   sorry even een in-joke

Loth en sweety..nogmaals ik begrijp het volkomen. Enne..wij gaan nergesn heen hoor, dus wanneer jullie zin hebben om te posten...doe dat vooral!  laten we elkaar vooral op de hoogte houden.

Marieke...nog gelukt met de was?

Russel: spannend...de 8e dag alweer. En hoe voel je je nu dan? ja, dit forum gaat wel snel...hoewel...de laatste dagen is het aanzienlijk minder druk, maar je kunt me anders op toevoegen op Hyves als je dat hebt tenminste...en daarop zit te wachten natuurlijk.
Ik zit nu in de klusweek en voel me niet zo anders als anders...heb alleen enorm last van mijn rug en moet ermee naar de fysio... niet zo handig tijdens klustijd lol

Nou fijne avond allemaal.

Lieve Sweety en lieve Loth,

Sweety, wat leef ik met je mee. Ik begrijp helemaal dat je even afstand wilt houden. Ik wens je al het goeds toe. Dikke knuffel van mij.

Loth, ook ff wat minder hier aanwezig. Een maandje overslaan en proberen wat minder bezig te zijn met zwanger worden. Hopelijk lukt dat om er wat minder mee bezig te zijn en is het snel een keer raak.

Sweety en Loth, lieve meiden van het eerste uur, wat hebben we toch veel gekletst.
Hopelijk spreek ik jullie toch nog wel een keer.

Hele dikke kus,

Lotje

Wat waar is ie dan???? hahaha moest echt lachen!!!

Weekee   Met mijn was is het prima gelukt!! Maar hoefd ehem alleen in de machine te doen!! Het hangt nu intussen op de waslijn!! haha en die van jou?? Nog in de kast gekomen???
vervelend van je rug!!!!

Russell spannend allemaal!!! We leven met je mee!!!!

Hier weining nieuwd verder!! Dagje vrij das wel lekker met dit weer, denk ook niet dat ik de deur uitga vandaag!! haha
Denk dat ik met een paar dagen weer ongi ga worden. Mn buik rommelt behoorlijk en ik heb pijn in mn onderrug,. Zo wordt normaal ook altijd de ongi aangekomndigd, dus niet zwanger deze maand.
Nou laat dan maar gauw komen kunnen we weer verder...

tot later!!

Hey lotje,

Ook jij gaat er tussenuit begrijp het goed hoor als je zo graag wilt dan is er niets vervelender dan steeds een terleurstelling iedere maand wie weet doet het je goed en kom je gewoon terug met het bericht dat je zwanger bent!!! Heel veel succes meis en doe het rustig aan!!!

Pffffffff waait het bij jullie ook zo erg hier wel bah krijg weer helemaal de kriebels van!!!
Kan ook nergens heen mijn mannetje heeft mijn auto mee die van hem moest gemaakt dus balen!!!
Maar ja het is toch geen weer om naar buiten te gaan!!!

Het is rustig hier hebben er nog meiden nieuws???

Tot snel!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

Alles goed met mij hoor.
Heb een tijdje niet gereageerd, maar wel meegelezen hoor.

Zit nu op mijn 4e dag van mijn cyclus, dus nog een klein weekje en dan zit ik weer mijn KLUSWEEK. Jeah joepie. Lekker knallen hoor.

Hoe zit het bij jullie??

Sweety en loth, ik denk aan jullie en hoop dat julie af en toe iets van jullie laten horen.

Groetjes Bianca

Hallo allemaal,

Wat is het rustig hier.. Normaal moet ik twee pagina's inlezen, maar nu maar een halve.

Loth, jammer dat je ook wat rustiger aan gaat doen. Snap het wel.

Hier ook zo'n vreselijk storm. Het is gewoon moeilijk om rechtop te blijven staan.

Groetjes Gaby

Hi meiden!
Daar ben ik ook weer eens! Ik heb een tijdje niks meer geschreven, maar ook weinig te melden. Het duurt erg lang voor de spannende periode aanbreekt met zo'n lange cyclus! Als ik van m'n vorige cyclus uitga (39dgn) dan zou vrijdag de vruchtbaarste dag zijn. Maar ik heb het idee dat ik m'n eisprong al gehad heb, vorige week ergens. En dan zou ik een "normale" cyclus hebben van zo'n 29 dgn. Afwachten dus maar. Ik had ovulatietesten besteld bij Babybrabbel, maar die kwamen pas gisteren aan, dus vorige week niet kunnen checken. Nu natuurlijk wel een testje gedaan uit nieuwsgierigheid! Er was maar 1 streepje, terwijl ik dacht dat je altijd 2 streepjes had...de teststreep lichter, en als je ei komt hetzelfde of donkerder dan de andere streep. Hmmm....nog maar eens de beschrijving doornemen.

Sweety en Loth, jammer dat jullie een stapje terug doen hier, maar wel begrijpelijk. Jullie houden ons wel af en toe op de hoogte hè!?
Zitten er nog meiden in spanning??

Liefs, Edith.

Terug
Bovenaan