one2bemums 2 !!!!

He hoi,

Weekee: Lijkt me leuk om je toe te voegen op hyves. Ik wil eigenlijk alleen mijn naam hier niet op dit forum hebben er zijn namelijk mensen die ik ken die hier ook meelezen en die niet weten dat wij hier mee bezig zijn. Verder heb ik erg last van hoofdpijn de afgelopen twee dagen nog twee dagen en dan moet ik binnen drie a zeven dagen ongie worden dus ben benieuwd. Ik had vorige week een hele dikke knobbel in mijn nek toen zei een vriendin van mij dat ze dat altijd had tijdens de dagen dat ze een eisprong had en dat hij na een aantal dagen ook zo weer weg was. Heel vreemd dacht ik toen maar een andere vriendin had het ook. Heb je hier wel eens van gehoord??
Wat vervelend zeg van je rug. Is idd niet handig tijdens de klusweek.  Hier wordt ook niet veel geklust omdat mijn vriend waarschijnlijk aan beide handen tunnelsyndroom heeft en ik steeds vroeg op bed lig ivm erge vermoeidheid.

Edith: Ik hoop voor je dat je een kortere cyclus hebt deze keer.

Bianca: Nog ff geduld meid en dan mag je je weer uitleven haha

Loth: Heel erg begrijpelijk hoop snel weer van je te horen. tot die tijd veel succes.

Vliegirl: Hou nog even hoop je weet maar nooit natuurlijk er zijn genoeg meiden die dezelfde klachten hebben als ze zwanger zijn en ze moeten ongie worden. wil je geen valse hoop geven natuurlijk maar ik leef met je mee. Succes.

Nou dat was het wel zo'n beetje geloof ik.

Ik ga morgen werken en morgenavond feestje. Dus denk dat ik morgen niet kom.

Groetjes Russell

Heej lieverds,

Ook weer terug van ff weggeweest. Beetje druk gehad, weekendje Gent, altijd gezellig, maar druk. En ons meisje heeft een oogontsteking, ziet er erg uit, maar ze heeft er zelf niet zo veel last van, gelukkig.

Loth en Sweety, erg jammer dat jullie er even tussenuit knijpen, maar wel heel erg begrijpelijk. Het zal hier wel een stilte achterlaten, maar we houden het topic in ere! Ik hoop natuurlijk dat jullie ons over niet al te lange tijd goed nieuws kunnen melden, maar we zien en horen het wel.

Hier verder niet zo veel spectaculairs te melden...ben aan het wachten op ongi (of niet). Had op basis van 38 dgn gisteren NOD, maar nog niks in zicht. Wel heb ik af en toe het gevoel dat ik ongi moet worden. Ik had vorige week do een test gedaan en die was negatief, ik wil nu nog een paar dagen wachten voordat ik opnieuw test. Was vorige maand ook al zo, en de teleurstelling is dan wel erg groot als het ook weer negatief is.

Ik duim voor jullie allen, Bianca...laat je even helemaal gaan :))
En ik hou jullie uiteraard op de hoogte!

Kussss,
Saskia  

hoi allemaal ik wil me ook weer bij jullie aansluiten wij hebben ook besloten om voor een tweede kindje te gaan!!! onze zoon wordt volgende maand 1 jaar en ik heb gewacht op advies van mijn gyn. omdat ik een keizersnee heb gehad en de laatste paar maanden van de zwangerschap zware bekkeninstabiliteit en dat was geen pretje maar ja,krijg toch wel weer de kriebels als ik al die zwangeren om me heen zie. en sweety jij hebt toch ook een zoontje gekregen he die is inmiddels al een jaar of niet? ik wens iedereen veel succes en geluk met zwanger worden
groetjes miranda

he meiden,
ik ben vanmorgen teruggekeerd naar huis ja je hoort het goed heb toch nog 6 dagen in het ziekenhuis gelegen , met die zetpillen ging het even beter maar dat was maar schijn iets later ging het hard achteruit.
heb nog niet bij gelezen maar ga nu weer op de bank liggen.

groetjes maggie

Hey allemaal!!!!

H oe gaat het met iedereen!!!
Miranda welkom!!
Maggie leuk dat je weer ff langswaait!! Toch ziekenhuis dus!!! Balen, maar gaat het nu beter??? Ik hoop het echt!!!

Leuk gehad sas??? Ik had de ariadne at home van januari en daarin stond ook een weekendje gent zag er zo leuk uit. zei al tegen mn man misschien iets voor ons??
Al wat beter met je dochter??
En hoe gaat het met jezelf nog geen ongi??

Spannend ook voor jou russell...
Ja dat is zo maar t voelt net als vorige maand en toen wer het ook ongi... duurde toen alleen 5 dagen voor tuiteindelijk kwam, dat hoop ik nu niet....
we zien wel...

Edith, ben beniuwed naar je cyclus hop met jou dat ie nu korter is!! Ook spannend!!

Voor jou weer een leuke tijd in aantocht bianca!!! Grappig op dezelfde dag gestopt met de pil en nu lopen we heel verschillend!!

Was vandaag bij ah boodschappen doen kreeg ik zo'n smurf mee maak mn thuis open Zit er zo'n babysmurf in. Moest wel lachen dacht nou misschoen een teken?? hihi, was grappig!!

Ga weer ff tv kijken. help mn man is klusser..... altijd leuk....

Fijne avond allemaal!!!!
knuff Marieke

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer. Zit ondertussen op dag 5 en ga dus de goede kant op.
Vanaf welke dag zou ik kunnen beginnen met ovu testen??
Is voor het eerst dat ik ze ga gebruiken.
Heb ik het goed begrepen dat je het elke dag op het zelfde tijdstip moet doen?? Dan is dat toch niet te doen, ik hoef niet elke dag op hetzelfde tijdstip plassen.  

Marieke, jazeker grappig. Zo zie je maar weer dat elk vrouwenlichaam anders is. Wanneer is jouw NOD ook alweer??
Ik ga mijn klusdagen in.

Maggie, wat vervelend dat je toch in het ziekenhuis bent beland. Ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt. Ik duim voor je dat je de rest van je zwangerschap er geen last meer van hebt, misschien heb je er iets aan.

Miranda, welkom hier. Wat is je leeftijd??

Russell, ik heb het vaker van vrouwen gehoord over die knobbel in de nek. Ook hun hadden het in hun vruchbare dagen.

Sas, wat fijn dat je het leuk hebt gehad in Gent. Ik hoop dat je gauw een positieve test in je handen mag houden of zo snel mogelijk ongi mag worden.

De rest die ik vergeten ben sorry, maar mijn geheugen is momenteel niet zo best.

Groetjes Bianca

Ik heb vandaag eindelijk een afspraak kunnen maken bij de fysiotherapeut...ik ben er nu dan ook echt aan toe, ik ben kapot. Nou ja..zo voelt het met mijn rug. in de ochtend gaat het allemaal nog wel, maar 'savonds... au au au. Ik moet morgenmiddag heen...ik ben benieuwd.

Marieke: ja ja mijn was is nog in de kast gekomen hihi. En sorry van msn vanaaf...was beneden.

Russel: ja lijkt mij ook erg gezellig en ik snap dat je je naam liever niet bekend maakt. mail me maar ff op mcwinterrose@yahoo.com en mail je je gegevens van hyves

Dat vind ik wel eens jammer, dat je elkaar hier geen prive berichten kunt sturen..maar goed. Dit adres gebruik ik verder nergens voor dus..maakt me niet uit.

Mggie: goed je weer te zien hoor. Wat een verschrikkelijk avontuur was dat ja weer.

Edith: hey..lang niet gezien haha. Blij te horen dat alles nog steeds zijn gangetje gaat.

Nou ik ga zo slapen...lig er de hele week al na middernacht in en voor half 7 weer uit.. ben doodop. Truste

Hallo allemaal.

Nou vandaag aan het oppassen op de kleine van een vriendin wat een schatje zeg. Nu krijg ik helemaal de kriebels...
Vandaag de laatste tablet van de kuur dus erg spannend allemaal.
Weekee: Ik heb je de gegevens gestuurd. Nou idd maar hopen dat die peut helpt. Ik heb gisteren een bindweefselmassage gehad heb alles in de rug en nek vast zitten. Was erg pijnlijk maar wel al een prettiger gevoel. Dinsdag weer heen.

Bianca: Ik zou je graag antwoord willen geven op je vraag maar heb doe testen ook nog nooit gebruikt. Staat er niets in de beschrijving dan?

Vliegirl:Al nieuws?

Verder weet ik het even niet. De kleine roept dus ik ga weer.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan