one2bemums 2 !!!!

Ga zo ff eten bij de snakbar halen ja weer lekker gezond maar vanavond ff geen zin in koken. Lig op de bank te hangen en de enrgie is op denk ik!! haha
Dus voordat ik ga nog ff gauw een berichtje...

Weekee geeft niets van msn hoor!!! Spreken elkaar wel weer eens daar....
Hoe was het bij de fysio???? hoop dat het helpt!!!!!

Russell kan me voorstellen dat het dan begint te kriebelen!!!!

Hier nog weinig nieuws!!! rommelt al drie dagen hevig dus zit echt op ongi te wachten kan niet anders maar nog niets!!! Baal baal, dacht toen het worenadga zo rommelde in mn rug en buik laat maar komen is mn cyclus ook weer wat korter!! Maar tot nu toe nog niets!! Maar wordt niet echt blij van zoveel dagen   last van te voren, maar ja je doet er ook niets aan!!
We wachten maar af.... maandag of dinsdag pas nod...  

nou kom vanavons nog wel ff kijken!!

Was ik weer ff. Nou heb de  op bezoek gekregen maar dat had ik al verwacht. Tuurlijk jammer had kliever een positieve test gehad , maar we gaan weer vrolijk verder!! Op naar de 3e ronden voor een kerstkindje!!!
Heb nu wel een cyclus van 29 dagen, dat is weer het postieve ervan!!

bianca, wat jij vroeg over die ovutesten ( sorry was ff vergeten in vorige berichtje) dat is nou precies wat ik me ook al afvroeg.... Ik moet niet altijd op dezelfde tijd naar de wc... ja 's ochtends maar dan moet je die dingen juist niet gebruiken....Ik zit nog te twijfelen, denk dat wij nog een maandje zo proberen en dat ik ze dan ook ga proberen!!! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat werken!!!

Ga nog ff tv kijken en dan lekker mn bedje in, ben echt moe, heb ik altijd als ik ongi ben....
En dan lekker van t weekend genieten.
Ik hoop jullie ook allemaal!!!!
Fijn weekend!!!!
knuf, marieke

Russell, ik ben gewoon te lui om de uitleg te lezen. Ben nogal verkeerd gebouwd. Eerst proberen en dan de uitslag niet geloven en daarna pas gaan lezen en beseffen dat ik het fout heb gedaan. (ik lijjk wel een man hahahhahaha)

Marieke, ik zal je op de hoogte houden over het doen van ovulatietesten.
Ik denk dat ik de test ga doen voor het naar bed gaan, dan ga ik immers altijd plassen.
Toch maar voor een kerstkindje, hoe meer ik erover nadenk hoe leuker ik het ga vinden.

Weekee, ik hoop dat de fysio helpt voor je rug.
Heel vervelend om last van je rug te hebben.
Ik heb altijd last van mijn rug als mijn ongi komt, maar dat duurt dan maar een dag of twee.

Fijn weekend allemaal.
knuffel Bianca

hallo dames....ik ben niet zo vaak meer online....maar ik kom je vertellen dat de duiveltjes  er weer zijn....ik ga vol goede moed weer door naar de3 volgende ronde.,,, ik kom hier afentoe wel even mee kletsen

liefs mij

Hi Dames!
Eindelijk weer lekker weekend! Ik had gisteren al vrij omdat mijn schoonzus ging trouwen! We hebben een heerlijk feest gehad, zelfs de kleine meid hield het vol tot na middernacht! Ze ligt nu dan ook nog steeds te slapen!
De 1ste weken na je menstruatie zijn altijd zo relaxed, je kan immers toch niet zwanger zijn. Maar nu...begin ik weer vanalles te voelen en breekt de spannende periode weer aan! Ik had de vorige ronde (1ste na mirena) een cyclus van 39dgn en daar ben ik nu dus maar weer vanuit gegaan. Dan zou ik vandaag m'n eisprong moeten hebben. Ik had ook even gekeken wanneer ik eisprong zou hebben bij m'n normale cyclus en dan zou het rond 4 maart al zijn geweest. Ik heb ook het idee dat ik toen ongeveer m'n eisprong had. Nu heb ik al een paar dagen pijnlijke borsten, dat heb ik vaker een week voor m'n menstruatie. En gisteren had ik bij het afvegen 1 druppel helder bloed...veel te vroeg voor een menstruatie....te laat voor innestelingsbloeding?? Verwarring allom! Het is tot nu toe bij die ene druppel gebleven, dus we wachten maar rustig af hè! Ik heb het idee dat m'n schoonzus ook wel snel zwanger wil worden, zou wel een bak zijn als we misschien straks samen zwanger zijn!
Russel, Ik had er nog nooit van gehoord, knobbel in je nek rond de eisprong. Waar zit die knobbel dan precies en hoe groot is het ongeveer? Wat vervelend dat je vriend waarschijnlijk tunnelsyndroom heeft! Is hij er al mee naar de dokter geweest?
Sas, en en en....nog geen ongi te bekennen? Wanneer ga je weer testen? Ik duim voor je!!!
Miranda, welkom! Heel veel succes met zwanger worden en schrijf hier maar lekker van je af!
Maggie, wat vervelend dat je toch weer in het ZH hebt gelegen! Laten we hopen dat het de laatste keer was en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat!
Vliegirl, wat balen dat de babysmurf toch geen teken was hè! Maar je bekijkt het gelukkig wel positief, een mooie cyclus en dus weer een hoopvolle volgende ronde!
Bianca, die ovu-testen zullen toch niet elke dag op precies hetzelfde tijdstip moeten...? Rond 16.00u ofzo zal toch ook wel goed zijn. Kan me niet voorstellen dat het wat uitmaakt als er bijv. een half uur verschil inzit. Als je ff via google zoekt, dan vind je sites waar opstaat vanaf welke dag je kan gaan testen.
Weekee, hoe gaat het met je rug? Heeft de fysio je een beetje geholpen?
Linneke, balen dat de duivels er weer zijn! Hou ons op de hoogte wanneer de spannende tijd weer aanbreekt, kunnen we met z'n allen gaan duimen!
Nou, iedereen gehad geloof ik hè! ;-) Ga ik eens kijken of dochterlief langzaamaan wakker wordt!
Liefs, Edith.

Hallo allemaal!

Nou ben gisteren dus naar de fysio geweest...ze was redelijk verbaasd dat ik zo lang heb doorgelopen met een rug zoals de mijne...ik zat compleet vast. En het was niet zo lekker bij de fysio als ik dacht. ik dacht namelijk gewoon lekker losgemasseerd te worden..maar nee hoor.. krak! au

Ik heb sinds gisteravond een soort brandend gevoel in mijn rug, maar daar had de fysio me al voor gewaarschuwd. Volgende week weer heen...hopen dat het langzaam beter gaat.

Russel: he wat vervelend...carpaaltunnelsyndroom is niet niks. Ik hoop dat het te verhelpen valt met eventueel een operatie. Ik heb je terug gemaild hoor.

Marieke & lin: wat jammer dat de RD's zijn gekomen. Ik had voor beiden van jullie op een positieve test gehoopt.

Edith: alles goed?

Hallo allemaal,

Weekee: Ik heb je even gezocht en toegevoegd. Hoop alleen dat ik de goeie heb...Maar dat zien we dan wel weer. Ik kon mezelf idd ook niet vinden wel vreemd eigenlijk.

edith: Die knobbel zit bij mij aan de rechterkant net op het punt dat je hoofd begint zeg maar. Hoop dat je me een beetje begrijpt. Ik had er ook nog niet eerder last van gehad.

Nou ik ga ff weer genieten van het super mooie weer  we hadden een dagje dierentuin staan maar gaat helaas niet door.

Ben nu twee dagen getopt met de kuur maar nog niks te bekennen. Voel wel telkens wat rommelen en heb enorme pukkels... We wachten gewoon weer af.

Iedereen nog een prettige zondag.

Groetjes Russell

Hey Russel... je hebt me gevonden hoor. Maar, kunnen we afspreken dat we via "priveberichten" contact houden over zwangerschap? Voor al het andere kun je gewoon krabbelen hoor. maar niemand weet nog dat we bezig zijn dus dat houd ik graag nog even zo.

Jammer dat de dierentuin niet doorgaat. Maar gelukkig woon je vlakbij.

Een fijne zondag allemaal!!  

Terug
Bovenaan