one2bemums 2 !!!!

Hoi Weekee,

Ja dat had ik ook al bedacht bij mij is dat net zo. Ik zal er even een paar foto's op zetten van mijn neefje die is nu twee en een halve maand. De andere foto's zijn van onze lieve schat max en die vrouw ben ik niet maar dat is onze buuf.

Zag trouwens dat je iemand bij je vrienden had staan die ik ook ken maar dat vertel ik je wel ff in een privebericht.

Nou meiden tot nu toe nog steeds niks na mijn kuurtje. Had het eigenlijk wel al verwacht. Ik wil te snel denk ik want kan tussen de derde en de zevende dag dus we wachten nog ff.

Hoe is het ij de rest? Al wat mensen aan het afwachten op hun NOD deze week?

Grpetjes Russell

hallo!!
Hoe gaat het met iederen??
ik had al een par keer meegelezenmaar dat was op t werk en dan is het lastig om te reageren, dus nu zit ik lekker op de bank met een pot thee en kan nu een berichtje typen.
ongi is weer bijna voor bij blij toe ben weer een weekend lekker beroerd geweest ervan...

Bianca hoe is het met de ovu yesten??

Weekee gaat het al wat beter met je rug??

Edith, je hebt dus en leuke bruiloft gehad!1 Leuk, en nu spannend hoelang je cuclus is...
Hoop voor je dat ie korter is of nog beter helemaal niet ongi en zwanger zijn!!
we duimen!!

Russell, hoe gaat ie met jou??? Al wat duidelijkeheid??

Linneke balen toch ongi!!!

Nou tot gauw weer!!
marieke

Hallo allemaal,

Vliegirl: Ik heb nog steeds niks. Heb nu wel enorme hoofdpijn dus hoop dat dit een voor teken is voor de ongi. zit nu op de vierde dag na de kuur en als het niet komt ga ik het weekend testen want je weet maar nooit natuurlijk.

Hoe is het met de rest?

Groetjes Russell

Russell ik hoop t echt voor je die onzekerheid is ook niets... Ik had het vorige week ook, fikse hoofdpijn en twee dagne later ongi......
hou nog ff vol met wachten!!

Hallo allemaal!

Ik heb in jan heel even meegedaan op het forum onder topic we gaan voor een tweede, maar heb toen besloten om eerst een grote cyste te laten verwijderen van mijn eierstok en er daarna voor te gaan. Nu, 5 weken na de operatie ben ik er helemaal klaar voor!!!! nummer twee mag komen!
Mag ik me aansluiten bij jullie?
Heb een dochter van 17 maanden oud, een man én sinds de operatie nog maar 1 eierstok. Heeft iemand ervaring met het hebben van 1 eierstok én zwanger raken? Bij de eerste was het zo gepiept, maar heb nu toch wel angst

Gr Roos

Hoi hoi,

Ook ik heb wel vaak meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren.

Marieke, ik ben nog aan het twijfelen of ik ovulatietesten wil gaan gebruiken. Ik ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben.

Hallo mama van julia, welkom.
Leuk dat je met ons mee wil praten.
Lijkt me een vervelende gedachte om bang te zijn dat het misschien moeilijk word om zwanger te worden.
Wij zullen je zoveel mogelijk proberen te steunen.

Russell, ik hoop maar voor je dat je ongesteldheid doorzet of dat je een positieve test mag hebben.

Weekee, gaat het nu beter met je rug??
Ik hoop dat je er minder last van hebt.

Groetjes Bianca

Hoi Dames,
Ik had gelijk...een kortere cyclus, keurig 29 dagen! Niet zwanger dus, maar ik ben niet zo heel erg teleurgesteld, ben erg blij dat ik m'n oude cyclus weer terug heb, nu maar hopen dat het zo blijft en dat ik natuurlijk snel zwanger ben. Bij de 1ste was het deze ronde al raak...Ik hoop nu dat ik voor m'n verjaardag (20mei) zwanger ben!
Vliegirl, bedankt voor het duimen, de cyclus is er in ieder geval korter van geworden!   ;-) Fijn dat je ongi weer bijna weg is, kun je eerdaags weer flink aan de klus!
Russel, voor jou zijn het spannende dagen begrijp ik. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dan natuurlijk het liefst met een positieve test!
Mamavjulia, super dat je er weer bent! Wat zeggen de artsen van je kansen op zwanger worden met 1 eierstok? En anders eens ff zoeken op google, kom je vast ervaringen tegen. In ieder geval: Succes!
Bianca, ik heb ovulatietesten gekocht. Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd en wil ze gewoon eens proberen. Meer om te controleren of m'n gevoel het juist heeft. Ik laat wel weten hoe het bevalt! ;-)
Liefs, Edith.

quote: mamavjulia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 20:32:18'));

Hallo allemaal!

Ik heb in jan heel even meegedaan op het forum onder topic we gaan voor een tweede, maar heb toen besloten om eerst een grote cyste te laten verwijderen van mijn eierstok en er daarna voor te gaan. Nu, 5 weken na de operatie ben ik er helemaal klaar voor!!!! nummer twee mag komen!
Mag ik me aansluiten bij jullie?
Heb een dochter van 17 maanden oud, een man én sinds de operatie nog maar 1 eierstok. Heeft iemand ervaring met het hebben van 1 eierstok én zwanger raken? Bij de eerste was het zo gepiept, maar heb nu toch wel angst

Gr Roos

Mijn moeder heeft eerst mijn 2 broers met 2 eirstokken gekregen,,,is daarna 1 weggehaald en toen ben ik gekomen.....en mijn moeder was zo weer zwanger.....dus het kan gewoon snel gaan!!!

Terug
Bovenaan