one2bemums 2 !!!!

Edith: fijn dat je weer een redlijk korte cyclus hebt. in vergelijking met de vorige is het aanzienlijk beter zo he?

Marieke: hoe issie? Tis bijna over...heb je veel last gehad deze week?

Russel: oh..nu ben ik benieuwd, heb nog geen privebericht gehad volgens mij :) Ik wacht af.

Bianca: ik ben net zo hoor..ik wil nog niet aan de ovu testen..omdat ik dan bang ben dat ik er weer teveel mee bezig ga zijn.

Mama van julia: hallo en welkom hier. Wat een vervelende situatie om weer te beginnen met klussen. maar Linneke heeft gelijk... met 1 eierstok kun je net zo goed zwanger raken hoor. Succes!

Hier is verder op zich alles goed. ik heb alleen maar meer last van mijn rug. het is een soort brandend gevoel...ik ben blij dat ik vrijdag weer heen mag. ik wil er nu toch echt vanaf.

Nog niet echt zwangerschapsklaatjes te ontdekken behalve pijnlijke tepels (maar ja die had ik vorige keer ook) en ik ben zooooooooooooo moe. maar ja dat krijg je als je wekenlang NA middernacht naar bed gaat en er om 6.30 weer uit moet. Ik wacht het rustig af

Nou ff stofzuigen en weer an die arbeit. Goede dag allemaal vandaag!

Hoi hoi,

Even een kort vraagje.
Edith jij zegt nu dat je een cyclus hebt van 29 dagen.
Is het niet zo dat je als je op dag 29 ongi wordt je cyclus dan 28 is.
Omdat je je eerste ongi dag moet tellen als dag 1
Anders tel je dag 29 of 1 dubbel.
Of ben ik nou in de war??

Groetjes Bianca

Hallo,

Bianca zo voel denk ik er zelf ook over, toen ik dit weekend weer beroerd was van de ongi dacht ik ik ga ovutesten kopen, maar nu denk ik nee wil er niet te veel mee bezig zijn en dan ligt je focus er zo enorm op....
Dus ik ga het nog niet doen... En tis ook pas derde ronde dus wij willen het nog wel een beetje spontaan houden.... Maar soms ben je ok ongeduldig en wil je het zo snel mogelijk..... haha lastig soms, gevoel en verstand....
Maar met om de dag klussen kom je volgens mij ook een heel eind....
Veel plezier met de klusweek!!

Edith, ben zo blij voor je dat je nu een normale cyclus hebt gehad!! Hoop dat het nu zo blijft!!

Weekee aleen van t weekend heb ik veel last gehad. Nu gaat het wel weer en tis bijna over. Gelukkig gaan we weer de klusweek in!!
Wel balen dat het met je rug nog niet zo wil!! Hoop dat de fysio er weer wat aan kan doen!!
Wat ga jij doen met de paasdagen?? beetje bijslapen!! haha kan me voorstellen dat je dan zoooo moe bent!!!!
Maar ja soms komt het er niet van om vroeg naar bed te gaan enzo...

mamavjulia, inderdaad een heel verhaal!! Kan me voorstellen dat dat extra spannend voor je is!!Wij zijn er om je te helpen en te luisteren!!
Samen delen is beter!!
En welkom!!

Russell hoe gat ie nu?? Weet je al wat??

nou hier verder geen nieuws, vandaag lekker vrij en dan nog een dagje en dan paaswekeend!! Lekker 4 dagen vrij. De bank is altijd dicht op goede vrijdag dus zijn we lekker vrij...

Fijne dag allemaal!!
Marieke

Even een kort antwoord ;-)
Bianca, je hebt helemaal gelijk! Wat stom van me zeg! Als ik op dag 29 ongesteld wordt, dan is dat natuurlijk weer dag 1...jeetje wat blond van me! Nou, dan heb ik helemaal een cyclus uit de boekjes hè! ;-) En dan is m'n eisprong op 1 april...mooie datum hoor! Op die datum was een goede vriend van ons jarig, die helaas op 26-jarige leeftijd is overleden :-( Hij kan ons die dag vast wel wat extra helpen ;-)
Liefs, Edith.

He meiden,

Nou ik hou het wel een beetje saai met telkens mijn zelfde antwoord: Er is hier dus nog steeds niks te zien... Ik raak nu zo langzamerhand wel een beetje nieuwsgierig. Ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik nu ook die kuur heb gehad. Ik wil aan de ene kant weten wanneer die komt en aan de andere kant niet want misschien is het dan wel raak. Maar het maakt je ook wel weer onzeker als het nu niet komt en ik ben ook niet zwanger.. Wat een gedoe allemaal zeg.

Maar goed ik voel mij inmiddels weer prima geen hoofdpijn meer pukkels worden minder geen buikpijn en heb het gevoel dat ik energie heb voor tien is niet zo maar zo voelt het.

Ik hou jullie op de hoogte hoor zodra ik ook maar wat ontdek laat ik het jullie weten.

Bianca: Wat super dat je weer een goeie cyclus hebt nu maar flink klussen de komende maand.

Ik weet zo niet meer wat er allemaal geschreven stond maar moet weer gaan. Moet eten maken want heb volleybalwedstrijd vanavond.

Volgende keer antwoord ik de anderen ook.

Groetjes Russell

hallo!!

Marieke: ik ga zaterdag even wat shoppen en de belastingpapieren invullen (kwam er tot mijn schrik achter dat we dat nog niet hadden gedaan) en pasen..gewoon lekker genieten....van de sneeuw? Schijnt dat we een witte pasen krijgen. Pff zit ik dus echt helemaal niet op te wachten.

Edith: haha dan TOCH volgens het boekje

Russel: Ik kan me die onzekerheid heel goed voorstellen. Allemaal spanning. Ik hoop dat je snel wat weet.

Bianca: hoe is het met jou?

Hier weer prima. Heb een beetje een rare dag gehad. Ik voelde me de hele dag een beetje misselijk. Raar op de maag en het gevoel alsof ik ieder moment kon overgeven. Begon mijn ene collega ineens "of ben je misschien zwanger" grrr... dit soort dingen wil ik dus allemaal niet. Zo krijg je praatjes in de wereld en ik zou het gewoon zo graag zijn!! Maar ja NOD is 27 maart en misselijk van zwanger zijn zou wel heeeeeeeeeeel snel zijn dan...niets is onmogelijk maar toch. Ik baalde gewoon een beetje. Dus heb het weggemoffeld door te zeggen: "ach joh daar ben ik toch nog helemaal niet mee bezig"

Nou weer een hele fijne avond gewenst.

Oh en sweety & loth... ik denk aan jullie! Ook Lotje, hoe gaat het met je? En Maggie... alweer wat beter?

xxx

Hoi hoi,

Weekee, met mij gaat het helemaal goed  Ik zit middenin mijn klusweek.
De dag van de eisprong zou zaterdag moeten zijn.
Spannende tijden dus.

Russell, ik was niet degene die nu een normaal cyclus heeft, maar Edith. Ik heb altijd al een normaal cyclus gehad.

Edith, nu dus een cyclus van 28 dagen. Het kan niet beter volgens het boekje verlopen. Nu nog volgens het boekje (lees Snel dus) zwanger raken en dan ben je helemaal compleet.

Ik zit te twijfelen of ik voor de volgende maand de ovu testen ga aanschaffen van clearbleu (duur) of die van sensitest (goedkoop)
Mijn gevoel hierover is: die goedkope zullen vast niet betrouwbaar zijn vanwege de prijs, maar aan de andere kant zou je er dan niet zulke goede ervaringen over horen.
Wat denken jullie??

Marieke wat fijn een minivakantie. Ik heb maar een halve dag extra vrij. Nu dus twee dagen achter elkaar vrij.
Maar ja je kan niet alles hebben.

Ik heb vandeweek een heerlijke vakantie geboekt zonder manlief. Ik ga een weekje met mijn ouders naar Turkije, heerlijk.
Maar dit zit wel precies in de klusweek als ik dan niet zwanger ben (ik hoop natuurlijk van wel :) )  en als mijn cyclus dan niet veranderd is.

Fijne avond nog.
Ik ga morgen genieten van mijn vrije dag.

Groetjes en een dikke kuzzz Bianca

Hoi meiden

Hier weer even een berichtje van mij!
Wat is het rustig tegenwoordig zeg op dit topic! Kon ik het makkelijk allemaal teruglezen hahahahaha.
Nog geen zwangere dames erbij las ik?
Ook ik ben weer ongi geworden maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. We hebben het zo druk met allerlei projecten op het moment dat het eigenlijk financieel ook wel beter uitkomt als ons wondertje er volgend jaar pas komt en aangezien we komende maand overslaan....... zal het ook niet meer dit jaar worden. Wat ik aan de andere kant dan wel weer een raar idee vind nu lijkt het helemaal nog zo lang te duren!

En edith weer een mooie cyclus las ik. Lekker meid volgens het boekje!
En maggie hoe is het met jou? Las dat je toch nog in het ziekenhuis beland was? Jeetje vervelend hoor meid! Hoop dat het nu weer een stuk beter met je gaat en echt kan genieten van je zwangerschap!

Nou meiden allemaal heel veel klusplezier, succes met wachten en natuurlijk allemaal hopen op een kerstkindje!

Meiden ik blijf jullie volgen hoor!

Kusssssssss

Terug
Bovenaan