one2bemums 2 !!!!

Hallo,

Sorry bianca ik ben er volgens mij niet helemaal bij met mijn gedachten...
Las dat je in de klus week zit deze week. Nou ik hoop voor je dat het klussen loont.

Edith voor jou natuurlijk mooi dat je je cyclus weer op orde hebt.

Nou zoals jullie konden lezen de afgelopen dagen zat ik te wachten op mijn ongi van de kuur. Helaas nog steeds niks. Dit is de zevende dag vandaag en heb vanmorgen de gyn maar even gebeld. Die moet ik nu even terug bellen...

NOu heb ff gebeld. Ik hoef dus niet binnen de zeven dagen een bloeding te hebben dat is gewoon een richtlijn. wel adviseerde ze mij  om een test te doen. deze had ik gisteren al gedaan en was negatief. Ik moet volgende week nog een keer een test doen om dat ik begin maart ongi was en misschien dat die bloeding van de vorige keer niks voorstelde en dat ik dus gisteren te vroeg was met testen.

Ik ga dus volgende week weer een test doen. Meiden duim voor mij.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Russell, geeft niet hoor.
Kan me voorstellen dat je met andere gedachtes bezig bent.

Als het goed is heb ik morgen of zondag mijn eisprong.
Althans dat hoop ik anders wordt het een beetje lastig zwanger worden.

We hebben vandaag onze verbouwing thuis afgerond (eindelijk na twee maanden)
Nu hebben we een zolder en een extra kamer erbij.
Nu mag ik dus qwa huisindeling wel weer zwanger worden.

Een heel fijn weekend en laat de mannen lekker veel eieren eten (goed voor zijn zaadjes)

Groetjes Bianca

Hey hallo allemaal,

FF weer een berichtje heb ff geen tijd gehad om te forummen we zijn erg druk geweest met de voorbereidingen van ons huwelijk en ik moest best veel werken maar vanaf gisteren heb ik vakantie 1 weekje heerlijk!!!

Zag dat er een aantal meiden bezoek hadden gehad van die rotte duivels bah, maar hoop dat jullie volgende ronde beter gaat!!!

Verders ga ik nog ff bijlezen en dan probeer ik het weer een beetje bij te houden!!! Wij gaan in mei proberen weer zwanger te raken. Dus nog ff 2 maandjes wachten!!!
iedereen fijne pasen!!!

Liefs Sandy

Moet er nog even inkomen en alle aanstaande zwangeren even 'leren kennen'. Er gebeurt nl best veel hier. Doe mijn best!
Ja, ik weet dat ik met 1 eierstok snel zwanger kan raken. De ene eierstok neemt eht over. Dat blijkt ook wel uit mijn menstruatie. Die is normaal na de operatie, gewoon op tijd. waarschijnlijk deed die ene eierstok niet eens veel meer, dus ben ik zwanger geworden van de 'goeie'.   En de vorige keer binnen 3 maanden.
Ben vandaag ongesteld geworden, dus over twee weken aan de slag! Ik ben er echt weer aan toe, zwanger zijn. Mijn dochter loopt nu sinds twee weken en voel me zo trots! Voor mijn gevoel gaat het GROTE genieten nu echt beginnen....
Hoe staat het met jullie? waren jullie snel zwanger, de eerste keer?
Sorry als jullie dit al uitgebreid hebben gemeld.

Gr Roos

Hallo,

Mama van julia, het is niet erg hoor als je dingen van ons wilt weten.
Ik zelf ben 28 jaar en ga voor een tweede kindje.
Bij de eerste was ik direct zwanger, maar nu gaan we voor de tweede ronde. Ik had ook niet verwacht dat ik nu weer direct geluk had.

Fijne paasdagen allemaal.

Groetjes Bianca

Hallo allemaal en een fijn Pasen gewenst.

Hoe gaat het hier? Ik kom niet elke dag meer langs, want ben erg druk. Maar vanaf volgende week gaat dat weer veranderen hoor.  

Hier verder niets bijzonders. Volgende week NOD dus we wachten gewoon weer af.

Jullie nog nieuws?

Oh en mama van Julia, ik ga voor mijn eerste kindje. Ben 25 jaar.

groetjes

Hoi hoi,

Ga vanavond nog even lekker aan de klus, want heb vandaag mijn ei.
Dus we gaan voor de beebie.

Weekee, spannend hoor nog maar een weekje en dan weet je meer.
Ik ga voor je duimen dat het deze maand is gelukt
Wanneer heb je ook alweer precies je NOD??

Mama van julia, ik ben 28 jaar en ga voor een tweede baby

Groetjes Bianca

hahah lieve schat, ben je er niet helemaal bij? Dat had je de mama van julia al verteld

en ja spannend... mijn NOD is 27 maart. We zullen zien.

Jij heel veel succes en vooral plezier vanavond!!

Terug
Bovenaan