one2bemums 2 !!!!

Hallo meiden,

Iedereen een beetje aan het bij komen van die mooie pasen...

Bianca: Ik hoop voor je dat je gelijk had wat betreft je ei en dat het maar raak mag zijn deze maand. Veel succes in ieder geval.

Sandy: Geniet van je vakantie meid!! Ff bijkomen is altijd lekker.

Mama van Julia: Ik ben 26 jaar en wij zij bezig voor ons eerste kindje.

Verder hier nog niks te bekennen. Ik ga volgende week ook weer testen en als er dan niks aan het handje is wachten we het bezoek van de gyn maar weer af. Ik heb wel telkens van die krampjes en nog steeds die vervelende pukkels maar v erder nergens last van. We wachten het gewoon af.

Iedereen nog een prettige dag vandaag.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Nou we hebben er deze maand alles aan gedaan om een eventueel geschikt ei te veroveren.
Ik hoop dat het gelukt is.

Weekee, ja inderdaad een beetje in de war. Handig van me.

Russell, ja ik heb goede hoop voor deze maand.
Het ligt in ieder geval niet aan de frequentie van het klussen.
Als ik nu niet zwanger wordt dan ligt het aan het feit dat het een verkeerd eitje was of dat de zwemmers niet hard genoeg hebben gezwommen.

Morgen helaas weer werken.
Tot gauw.

Groetjes Bianca

Hallo allemaal!!!
Zo eindelijk weer ff tijd om in te loggen en te reageren!! Kelder staat een beetje blank zeg maar, dius manlief is dat ff aan t opruimen, we worden er niet echt blij van, is vrijdag begonnen... weten ook niet precies wat het is, zal graven worden in de tuin zijn we bang kijken wat er met de buizen aan de hand is....
Allemaal leuke paasdagen gehad??

Russell spannend!!!!!

Bianca we gaan voor je duimen!! Hoop dat het raak is!!

Weekee ook spannend voor jou!!!!!

sandy lekker een weekje vakantie!! Geniet ervan!!!!

Nou ik ga mijn klusweek weer in!!!! Dus we gaan weer ff flink ons best doen!!!! Mn ei zal waarschijnlijk rond het weekend liggen..

Fijne avond allemaal!!
marieke

hallo iedereen....hoe is het hier???

Ik zit bijna weer in mijn http://ncban.9maand.com/96292  klus week......dus we gaan er weer lekker voor ook zit ik aan de etos zwangerworden pillen en aan de tarwekiemolie...jah jah alles om zwanger te worden...

ik ga hier voor alle dames duimen die in hun w8 week zitten!!!! ik moet wel zeggen dat het hier voort wel erg rustig is.....

daag iedereen ik kom snel weer kijken en hoop dat er dan meer zwangeren zijn

Hallo allemaal,

Hebben jullie fijne paasdagen gehad.
Ik wel. Alhoewel ik er niet veel aan doe, vind ik de extra vrije dag wel leker.

Nou het lange wachten is voor ons begonnen.
Nog dik anderhalve week en dan weten we meer.
Gelukig kan ik me focussen op de verjaardag van mijn zoontje.

Succes voor degene die ik de klusweek zitten en voor degene die moeten wachten succes.

Tot gauw.

Groetjes Bianca

Hoi hoi meiden,

De paasdagen voorbij en nu weer tijd om wat te tikken hier!!!
Zag dat er een aantal meiden in spanning zitten en op de wachtbankje!!!

Weekee, voor jouw is het echt heel spannend want je NOD is toch op de 27ste das donderdag en voel je al wat of heb je zoiets van zie wel???

Marieke,sjonge kelder blank das niet echt gezellig is het allemaal nog goed gekomen???
Beetje de rommel ervan kunnen opruimen sterkte meid!!!

Bianca, jij moet dus nog 2 weekjes wachten das best lang maar gelukkig dat je zoontje jarig is das idd mooie afleiding!!! Je denkt eigenlijk iedere maand van ben er niet mee bezig maar als die wacht week weer komt ben je er harstikke mee bezig, tenminste had ik ook telkens!!! Nou ga duimen!!!

Russel hoe is het met jouw jij zat toch ook op het wachtbankje????

Edith, en jij ben je al weer aan het klussen jij had toch net bezoek gehad van de  RD???

Daar was ook nog iemand nieuws gekomen toch sorry weet je naam ff niet meer jij wilde weten hoe oud we waren en of het ons eerste kindje was!!! Nou stel me nog maar ff voor (sorry als ik je naam niet  weet) ben dus Sandy 36 jaar oud woon samen met Raymond hij is 32 jaar en we hebben al een dochtertje van net 1 jaar oud en we gaan in mei juni dit jaar voor  een tweede kindje proberen!!!! Aangezien wij ook gaan trouwen in September dit jaar wilde we niet dat ik hoog zwanger zou zijn dus vandaar!!!

Verders hier dus niet veel bijzonders, erg leuke pasen gehad gewoon gezellig met ons klein gezinnetje samen geweest heerlijk geen verplichtingen gehad. We hebben echt genoten van het lange weekend samen. Mijn vriend heeft het nu erg druk op z'n werk waardoor die heel veel uren maakt en dus weinig avonden thuis is en dus zo'n weekend extra fijn is voor ons!!!  Deze maand heb ik mijn NOD op 8 april en die maand erop gaan we weer voor het echte werk beginnen wel weer spannend, maar merk ook dat ik het nu wel fijn vindt er niet mee bezig te zijn dus ja de wens is er voor ons we wachten maar af!!!

Meiden heel veel succes met alles!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Ja ik zit nu ook op het wachtbankje. Ik heb mijn NOD 31 maart heb ik even uitgerekend aangezien de kuur nog steeds niet heeft aangeslagen. Ik had vandaag wel wat bruin met afvegen maar verder nog niet. Kan zijn dat het mocht ik zwanger zijn dat het van het innestelen is. Ik had even gekeken en dat is rond deze datum. Ik ga dus volgende week testen. Erg  spannend allemaal.

Hoe is het bij de rest???

Groetjes Russell  

Terug
Bovenaan