one2bemums 2 !!!!

Hoi dames,
Ik zal ook weer even iets van me laten horen! Ik zit nog even in de "rustige-niks aan de hand-ben er helemaal niet zo mee bezig" weken! ;-) M'n eisprong is rond 1 april, dus vanaf het weekend gaan we weer serieus aan de klus. Ik heb vorige maand ovulatie-testen besteld, ivm de lange cyclus daarvoor. Nu vind ik het natuurlijk wel leuk om ff te kunnen checken of zo'n ding inderdaad een eisprong aangeeft op het moment dat het zou moeten of wanneer ik zelf vermoed dat ik een eisprong heb. Spannend!

Mama van Julia, ik ben 27 jaar en we hebben al een dochter van ruim 4 jaar. We zijn nu bezig met ronde 3 voor nr. 2.

Ik ga weer voor iedereen duimen dat de RD mogen wegblijven!!!
Liefs, Edith.

Hallo ook weer even een berichtje van mij!!
Hier ales rustig!! Zit in mijn klusweek dus voel me relaxed, nog gen wacht perikelen enzo.. dacht alleen gister nu ga ik ziek worden en dacht help niet in mijn klusweek, Keelpijn en verkouden en beroerd vannacht, maar gelukkig voel ik me nu redelijk. En heb vandaag vrij dus dat is wel lekker. Moet alen nog wel voor een vergadering naar mijn werk straks... nog weing zin, maar ja....
Hou me verder een beetje rustig vandaag en dan hoop ik dat het weer over waait!!

sandy probleem met de kleder is nog niet opgelost, zodra het buiten regent of er heeft sneeuw gelegen, komt er weer water in lopen. Eind deze week komt er veen iemand nar kijken, zijn bang dat er wel ergens iets lek is, waarschijnlijk buiten in de tuin, dus dan moeten we de tuin open graven. Niet de leukste klus,maar dit is ook niets. Enigste voordeel is dat de kelder wel aardig is ogeruimd, we een hoop hebben weggedaan en je nu weer weet wat er allemaal in de kelder staat....

Russell, spannend!! We duimen met je mee!!

Voor jou komt de klus er ook weer aan edith!! ja deze wekjes daarvoor zijn wel rustig he!! haha weing om aan te denken!

mama van julia ik ben 30 en wij zijn bezig voor ons eerste kindje en zitten nu in ronde 3.

Nou ga ff wat was opruimen, dat ligt er ook maar te liggen!!
Gaat niet vanzelf de kast in!!

groetjes!!

Hoi hoi, hier weer even een berichtje van mij.

Ik duim met je mee hoor Russ!

Hier alles prima...denk ik. Morgen is mijn NOD en vanochtend las ik al even je vraag sandy... vanochtend voelde ik dus nog helemaal niks... Aan de ene kant wel mooi aan de andere kant, wat moest ik daar nu mee?

Vanmiddag ging ik aan het werk en begon ik wat te zweten... hmm meestal heb ik dat twee dagen voor mijn ongi... betekent dat nu dat ik niet morgen maar een dagje later ongi word? Ook was ik wat misselijk later vanochtend... toch zwanger? Jullie zien het... hebben we dus niks aan.

Ik wacht dus ook gewoon rustig af. ik verbaas me er trouwens over hoe rustig ik nu ben., Dat was de vorige keren anders. Ik kom morgen wel even vertellen hoe het gaat.

Bij jullie nog nieuws?

Oh wij hebben trouwens onze vakantiedagen bepaald..yay. We gaan met de camper op stap dus we hoeven niets te boeken ofzo, maar we gaan lekker naar Scandinavie... zoooooo ´n zin in  Manlief is niet zo gek op hitte (helaas) maar daar is het altijd wel een lekker temperatuurtje in de zomer.

Jullie al vakantieplannen?

Liefs

Hoi hoi,

Weekee, wat heb je weer veel aan de symptonen die je lichaam afgeeft zeg.
Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt.

Ja, ik heb al vakantieplannen.
Ik ga met zoonlief 10 dagen naar turkije.
Ergens in november gaan mijn man en ik en zoontje altijd op vakantie.
Dit is dus een tussendoortje.
We hebben een eigen zaak, vandaar dat we zo laat in het jaar weggaan, maar dat ik het rustigste seizoen vandaar.

Hier nog helemaal niks aan de hand behalve dan dat ik nog een poos moet wachten voor we meer weten.

Ga denk ik 7 april testen, maar misschien ook wel 6 april. (dan vieren we verjaardag van zoontje, is wel een leuk geheimpje wat we dan nog voor ons houden)

Succes deze maand allemaal en weekee ik ga voor je duimen.

Groetjes en knuffel Bianca

Benk weer.

Ja zeg dat wel Bianca, lekker veel onduidelijke symptomen. Vandaag is niet anders. Ik VOEL haast dat ik ongi ga worden. Ik ben vreselijk changrijnig, heb wat last van pijntjes, tja weet niet...het voelt gewoon alsof ik ongi wordt. Maar zoals je al leest...het is er nog niet.

Ik ga zo lekker douchen en dan naar bed en morgen zien we wel weer. Wie weet komt het straks.

lekker dat je even naar turkije gaat. Nu je het zo zegt herinner ik me het ook nog wel, je had er al over verteld    ...volgesn mij lol.

nou meiden die aan het wachten zijn...sterkte, voor de anderen: succes!

Hallo meiden,

Weekee: Spannend zeg. Ik ga voor je duimen dat je niet ongi wordt en dat je een positieve test hebt. Wij gaan ook op vakantie we gaan lekker twaalf dagen naar Turkeije heerlijk relaxen.

Vliegirl: Flink klussen dus deze periode. Wat een gedoe zeg met die kelder. Hopen dat ze het gauw vinden.

Bianca: Nog even geduld dus voordat je mag testen.

Edith: Jij ook flink klussen de komende dagen en maar hopen dat het allemaal positief is deze maand.

Ik heb al drie dagen last van een heeeeel klein beetje bruinige agscheiding in inlegkruisje en met afvegen. Vanmiddag wel wat slijm erbij ( sorry voor het vieze verhaaltje) Ik denk niet dat ik dit moet gaan rekenen als een ongie toch??? Heeft iemand hier ervaring mee??

Nou ik ga denk ik toch maar testen 1 april en dat bedoel ik niet als grapje en dan zullen we wel zien.

Groetjes Russell

Hoi Russ,

hmm tja ik weet niet of je dat moet rekenen als ongi..kan van alles zijn. kijk als het nou aanhoudt...

Nou dames... ik ben de kluts een beetje kwijt. Ik weet het niet echt. Ik loop al de hele dag met een maandverbandje in (omdat ik GISTEREN)   ongi moest worden... nog niks!!!
Blij natuurlijk, maar ik wordt er ook moe van...want ik heb het idee dat het toch nog gaat komen.

Ik heb vanmiddag dus een test gedaan (nou ja 5 minuten geleden) omdat ik wilde weten of er misschien toch iets was... ik was doodsbang (ik wil niet te snel testen...om teleurstelling te voorkomen)

Maar goed... nu zag ik dus heeeeeeeeeeeeeeel licht een tweede streepje. Maar voordat jullie gaan feliciteren en komen met "een streepje is een streepje"....ik weet het niet! Misschien WILDE ik het wel TE GRAAG zien?? Dat kan toch? Misschien vergiste ik me? Ik zit een beetje te shaken, maar dat stopt zo wel.

Ik heb me voorgenomen om gewoon morgenochtend nog een keer te proberen met de ochtendurine...ze zeggen dat dat het beste is, dus misschien is het streepje dan beter zichtbaar (of weg en dan wilde ik het dus te graag)

Je begrijpt, ik kan niet wachten tot morgen!

Weekee!!!! aaahhhhhhhh!!!! spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het zal lang duren voordat het morgen is!!!!!!!
maar je zegt het al wel streepje is streepje, maar snap je heeeeleemaaal hoor!!!!!!
Hoop het heel erg!!!!
Laat je het zo gauw mogelijk weten???
We zijn helmaal niet ongeduldig ofzo!!!!!!
Ik duim voor je!!!!!

Hier is het nelangrijke kluswekend beland!!!!
morgen of zondag mn ei!!! Rommelt wel wat in mn buik/rug...
Dus wij hoeven ons niet te vervelen!!!!!
En daarna begint weer het wachten!!
Hoe gaat het met de rest????

Enne over onze vakantie wij moeten nog eefies wachten. Gaan 1 september pas, naar vlieland, heerlijk, maar duurt nog heel lang!!!!

Fijn weekend allemaal!!!!!!

Terug
Bovenaan