one2bemums 2 !!!!

argh ja je hebt gelijk... het duurt erg lang allemaal. Ik heb het mijn mannetje vanmiddag even verteld, omdat ik eigenlijk hoopte dat ie nog even een clearblue ofzo ging halen. maar hij was bekaf van een lange dag werken. Ik heb nog een kruidvat test... doet het vast net zo goed haha. Hij wilde het stripje nog even zien. Ik vertelde hemd at het na 5 minuten niet meer betrouwbaar is om af te lezen...maar het streepje was net zo te zien als dat ik hem eerder vandaag zag. Gek he? Ik ben nog steeds niet overtuigd. Ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan horen jullie het.

Oh dus flink klussen voor jullie. Ach heb je wat te doen he in het weekend  Wel spannend weer hoor. ik hoop voor je dat het snel raak is

Jeetje weekee wat spannend zeg!!!
Zelfs ik zit hier een beetje te zenuwen van je verhaal.
Het lijkt erop dat het raak is, maar ik geloof je meteen dat je het niet vertrouwd.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 5 keer getest voordat ik het geloofde.

Ik ga voor je duimen hoor!!!!!!!

Ik hoop dat ik je achterna kom volgende week.
Ik ga zondag 6 april testen, we vieren die dag ook mijn zoontjes verjaardag dus mooier kan het niet als het raak is dan he!!!

Vlieggirl, jij gaat de goede dagen van de maand weer in.
Dat zijn altijd de lekkerste dagen van de maand.
1e week wachten tot ongi weg is.
2e week lekker veel klussen
3e en 4e week wachten (NIET LEUK DUS!!!!!)

Ik vind het nu al spannend worden aangezien we goed ons best gedaan hebben.

Groetjes Bianca

Volgens mij mag ik je al wel een beetje feliciteren hoor weekee, wan t het is echt zo: een streepje is een streepje. Bij mijn eerste zwangerschap had ik precies hetzelfde. op mijn nod-dag heb ik getest. En er was een vaag streepje te zien. Ik had al wel vaag af en toe een misselijk gevoel. Daar was ik toen nog blij om. Een week tot 10 weken daarna wat minder.......blèèh

Roos

Hey Weekee,

Volgens mij mag ik je feliciteren hoor. Super!!!!!
Hier alles ok, voel me goed en inmiddels alweer 16 weken zwanger. Over 4 weken de 20wk echo. Wel gek zo'n echo, of ja, 3 jaar geleden bij mijn dochtertje was dat nog niet dus vindt het eigenlijk wel spannend.
En voor de rest van de dames, succes ermee en blijf vooral lekker klussen.

Kus Lotje

Hoi hoi,

Weekee, heb je alweer een nieuwe test gedaan, ben erg nieuwsgierig.

Lotje, wat leuk dat het goed met je gaat.
Het gaat alweer snel he zo'n zwangerschap.
Hoe ervaar jij een zwangerschap van de tweede??
Hetzelfde als bij nr. 1 of heel anders??

Nou weekee laat a.u.b. iets van je horen vandaag.
We willen het weten en we hebben je glitters nodig.
Misschien vang ik ze dan nog net op tijd.

Groetjes Bianca

Nou, daar ben ik dan....

Ik heb vanochtend vroeg weer getest met een huismerk testje..nu samen met manlief. Tja, weer dat heeeeeeeeeeele lichte streepje, dus we waren er nog niet over uit. Om meer zekerheid te krijgen heb ik maar een clearblue test gekocht. Zo een die gewoon zegt: zwanger of niet zwanger. Ik heb net getest en....

ZWANGER!!!!!!!!

Echt..Ik kan het nog steeds niet geloven en ik ben me er zeer van bewust dat het nog erg erg pril is allemaal. Maar het staat er echt.  We zijn  echt zo blij. Heb net een potje zitten janken...allemaal zenuwen.  Ik ga dus maandagochtend meteen de huisarts bellen en dan zien we het wel.

Voor mijn one2bemums dus:

*****************************************************************************************
*****************************************************************************************

Vang ze allemaal! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!!

Lotje, wat fijn om te horen dat bij jou alles goed gaat. 16 weken alweer, gaat snel he? Heb je al een mooi buikje?

Nou Bianca, ik hoop dat mijn glitters hun werk goed doen.  

Ik ga nu ff schoonmaken want we krijgen visite (schoonfamilie) maar we gaan nog niks vertellen hoor. eerst maar eesn even naar de ha.

Nou meiden, ik kom vanavond nog wel even weer langs. Fijne dag!

Lieve Weekee,

Hier moet ik natuurlijk wel ff op reageren he!!! wat gaaaaaaaaaaf!!! gefeliciteerd lieverd, het is je van harte gegunt!!! Een hele fijne zwangerschap gewenst en een mooie beeb in december lieverd!!! En niet net als ik he, 3 MK!!! Ontzettend spannend he!!! super!! ben echt heel blij voor je!!

Liefs sweety

Terug
Bovenaan