one2bemums 2 !!!!

Die was voor Weekee!! Proficiat meid!!!! Geniet er lekker van!!!

Liefs, Edith

awww meiden, dankjewel!!

Tja tess ik hoop inderdaad niet op een mk. Het is allemaal nog zo pril en ik weet wat er mis kan gaan. Ik hoop natuurlijk dat ik in december een mooie baby aan jullie kan laten zien.

Ook dankje Edith. Ik hoop dat jij ook snel weer aan de beurt bent. *knuffel*

Nog even tussen haakjes... aangezien niemand het nog weet (nou ja jullie en mijn beste vriendin dan) maar ik bedoel vrienden en familie, zou ik het op prijs stellen als er nog niet op Hyves wordt gekletst hierover

fijne dag allemaal!

Hey meiden,

Hey Weekee wat een goed nieuws zeg had je al gefeliciteerd maar nog één keertje dan van harte meid!!!!
Hoe gaat die verders kun je het nu allemaal een beetje vatten!!! Blijft een raar moment als je het weet van hé ben echt zwanger het is je gegund meid!!! Kom je nog wel hier af en toe kijken om ons ook een beetje op de hoogte te houden!!!

Hey Lotje al weer 16 wkjes jeetje wat gaat dat snel gaat verders alles goed met je???
Genieten meid voor je het weet is jullie beeb er!!!!

En Sweety hoe gaat het met je meis, top dat je weer ff wat laat horen, denk nog veel aan je!!!!

Bianca, en goed geklust haha en vangen jij die glitters!!!! Er moet gewoon een virus waaien hier, laten we het hopen zou leuk zijn toch!!!

En Edith hoe is het bij jouw????

Verders weet ik niet meer wie ik gezien heb je zal haast wat denken, haha!!!  Sorry hoor als ik iemand ben vergeten!!!!

Hier is het rustig gelukkig, ons meisje krijgt nu hou je vast 4 kiezen tegelijk plus nog de nodige gewone tanden,  dus veel huilen erg veel koorts en snotje verkouden voor de zoveelste keer, dat arme schaap!!!! Wat moeten ze toch pijnleiden die arme kindjes voordat ze alle tandjes hebben!!!! Maar goed, vandaag voel ik weer dat er een ei aankomt en dan krijg ik of links of recht echte pijnscheuten in m'n lies, dat is pas sinds 3 mndjes zo, zo gek eerder voelde ik niks!! Nog na 8 april 1mndje en dan ga we proberen zwanger te worden moet zeggen dacht eerst bah dat duurt lang maar het gaat zo snel allemaal!!!!

Nou meiden succes met alles en een fijn weekend!!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi.

Joehoe
Wat geweldig Weekee.
Van harte gefeliciteerd.
Ik ben zo blij voor je!!!
Nu kan je lekker ontspannen en genieten.
Geen zorgen meer over eventuele eisprong en wachten op ongi.
Ik ben jaloers op je, maar ben ook heel blij voor je.

Sandy, ja ik hoop dat ik iets mee krijg van dit virus.
Zou wel helemaal geweldig zijn.
Hoeveelste ronde was dit nu voor jouw???

Ik moet een klein weekje wachten en dan weten we het.

Groetjes Bianca

Hoi Sandy, dankjewel!! Tja, ik kan het nog steeds niet geloven en ik denk dat ik morgen ook weer ga testen...gewoon..omdat ik toch zo'n pakket van 3 testen had en ik maandag pas de ha kan bellen. Het is net of je zo'n test ook nog niet echt gelooft. Of je bent bang dat het er morgen niet meer is. stom he? Maar ja, ik hoop dat ik maandag direct bij de ha terechtkan.
Verder voel ik me wel prima. Ik heb wat last van steekjes/pijntjes... maar verder niet echt.

En Bianca, dankjewel meid. En ik kan je gevoel helemaal begrijpen hoor! Zo was ik ook. Tuurlijk gun je het een ander, maar je ziet jezelf ook graag (weer) zo lopen. Ik hoop dat je wat aan de glitters hebt hoor.

Ik blijf hier zeker nog komen hoor. Veel te gezellig hier

Hoi Weekee,

VAN HARTE GEFELICITEERD meid ga er heerlijk van genieten.

Bij mij is niet blijven aanhouden was woensdag al weer weg. Ik heb vanmorgen ook getest maar mijn NOD is dinsdag pas en test was vanmorgen dus negatief dus denk dat ik een ronde verder ga. Heb wel iets last van gevoelige borsten maar niet zo als de vorige keren dat ik ongi moest worden. Af en toe wat krampen en zo'n wee gevoel in de maag maar er komt niks. Ik hoop zo dat we hier allemaal gauw weg zijn naar het andere forum.

Weekee: Nogmaals van harte meid hou je ons wel op de hoogte? Ik stuur je nog wel eens een prive bericht op de hyves.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Groetjes Russell

Wat een goed nieuws hier!!!! Weekee gefeliciteerd meid! Wat super voor je! Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor hahahaha. Wij gaan wachten tot de bruiloft en dat duurt nog 5,5 maand!!!!!!!! Aaargh maar ja als ik me maar veel bezig houd met de bruiloft denk ik niet te veel aan kinderen hahahaha. Meid ik hoop dat alles goed blijft gaan en je over een maand of 8 een prachtige baby vast mag houden!

Liefs Loth

Weekee super!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo blij voor je !!! net als de rest ook beetje gezond jaloers zeg maar!!! maar heerlijk joh!! geniet ervan!!!
Hou ons hier een beetje op de hoogte!!

knuffel, marieke

Terug
Bovenaan