Hey meiden,
Hey Weekee wat een goed nieuws zeg had je al gefeliciteerd maar nog één keertje dan van harte meid!!!!
Hoe gaat die verders kun je het nu allemaal een beetje vatten!!! Blijft een raar moment als je het weet van hé ben echt zwanger het is je gegund meid!!! Kom je nog wel hier af en toe kijken om ons ook een beetje op de hoogte te houden!!!
Hey Lotje al weer 16 wkjes jeetje wat gaat dat snel gaat verders alles goed met je???
Genieten meid voor je het weet is jullie beeb er!!!!
En Sweety hoe gaat het met je meis, top dat je weer ff wat laat horen, denk nog veel aan je!!!!
Bianca, en goed geklust haha en vangen jij die glitters!!!! Er moet gewoon een virus waaien hier, laten we het hopen zou leuk zijn toch!!!
En Edith hoe is het bij jouw????
Verders weet ik niet meer wie ik gezien heb je zal haast wat denken, haha!!! Sorry hoor als ik iemand ben vergeten!!!!
Hier is het rustig gelukkig, ons meisje krijgt nu hou je vast 4 kiezen tegelijk plus nog de nodige gewone tanden, dus veel huilen erg veel koorts en snotje verkouden voor de zoveelste keer, dat arme schaap!!!! Wat moeten ze toch pijnleiden die arme kindjes voordat ze alle tandjes hebben!!!! Maar goed, vandaag voel ik weer dat er een ei aankomt en dan krijg ik of links of recht echte pijnscheuten in m'n lies, dat is pas sinds 3 mndjes zo, zo gek eerder voelde ik niks!! Nog na 8 april 1mndje en dan ga we proberen zwanger te worden moet zeggen dacht eerst bah dat duurt lang maar het gaat zo snel allemaal!!!!
Nou meiden succes met alles en een fijn weekend!!!!
Liefs Sandy